Cloediens Familiekiekjes ~ 4 jarig jubileum op MoonshineSim!

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 81 ~ 17-02-2023

Bericht door tipigirl »

Ze hebben echt een prachtige kas gebouwd! [love4.gif]
Zal er een plantsimbaby uit het zaadje komen? :o
Zo een prachtige kas trekt natuurlijk ook wel bekijks ;) Gelukkig is Cinda weer veilig thuisgebracht door de aliëns!

En nu hebben ze ook nog eens de allerschattigste hond ooit [love4.gif]
Helemaal verliefd op Zeke [new_smile-l.gif]
Veel plezier in China, Tamara zal vast goed op de tuin letten :D
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 81 ~ 17-02-2023

Bericht door Deetui »

Die kas is echt prachtig [love4.gif] Ik kan wel voorspellen wat voor zaadje het is [eusa_whistle.gif]
Cinda moet haar nieuwsgierigheid soms echt beter onderdrukken :mrgreen: Arme Zeke [new_puppy-dos-eyes.gif] (en arme Cinda :lol: )
Zeke is ook echt enorm schattig [eusa_angel.gif] Die moet zeker gevoerd blijven [new_rofl.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Cloediens Familiekiekjes ~ Update 82 ~ 31-03-2023

Bericht door Cloedien »

In deze update komen jullie meer te weten over dat verboden zaadje en gaan Simon en Cinda op (werk)reis naar Shang Simla. Veel leesplezier! [5grouphug.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Simon is al een paar dagen druk aan het praten met de lokale bevolking om de opdracht die hij had gekregen van werk te voldoen. Nu dat gedaan is kan hij, samen met Cinda, genieten van zijn door werk betaalde vakantie.

Afbeelding
Cinda had op het prikbord gelezen dat er een uitdaging was om een aantal vissen te vangen. Het kostte wel een aantal dagen voordat ze de juiste hoeveelheid van die vissen had gevangen. Ze waren best lastig te vinden en zwemmen alleen op specifieke locaties. Simon kwam soms zelfs ook helpen.

Afbeelding
Ondertussen in Sunlit Tides gaat het goed met Tamara en Zeke, hij krijgt steeds netjes te eten.

Afbeelding
's Avonds als Eefje slaapt en Stef thuis is om op te passen, verzorgt Tamara de tuin van Simon en Cinda.

Afbeelding
Nu Simon de opdracht voor zijn werk heeft afgerond heeft hij meer tijd voor Cinda. Ze zitten nu in hun hotel samen te schaken.

Afbeelding
Na het potje schaak maakte ze een wandeling door het centrum van Shang Simla.

Afbeelding
Midden op het plein ging Simon ineens door zijn knieën.

Afbeelding
Hij pakte een doosje uit zijn broekzak.

Afbeelding
Uit het doosje kwam een ring tevoorschijn. Simon vroeg Cinda ten huwelijk!

Afbeelding
Cinda zei ja en ze deden snel de ring bij haar om. Gelukkig paste de ring.

Afbeelding
Ze had niet verwacht dat Simon zo snel al met haar zou willen trouwen. Maar, zoals eerder al gezegd; het voelt goed tussen die twee.

Afbeelding
Net zoals in de vorige avonden ging Tamara naar de kas om de tuin te verzorgen. Ze had de opdracht gekregen om alles dat rijp was te oogsten en de onkruid en dergelijke weg te halen. Tamara wist niet zeker hoe ze met deze onbekende plant om moest gaan. Simon had daar ook geen specifieke instructies over gegeven, omdat hij ook niet weet wat het is. De plant leek aardig rijp en ze probeerde de plant voorzichtig uit de grond te trekken.

Afbeelding
Terwijl Tamara de plant voorzichtig uit de grond trok merkte ze dat het wel erg veel op een sim leek. Het begon al te huilen en snel de plant terug in de grond stoppen leek haar ook geen goed idee. Ze wikkelde de plant in een doek en bekeek de plantenbaby goed. Tamara besloot de plantenbaby mee naar huis te nemen.

Afbeelding
Bij aankomst zag Stef meteen dat Tamara wat groens in haar armen had liggen. Tamara legde de situatie voor en Stef wist ook niet zo goed wat ze hiermee moesten doen. Ze besluiten Simon zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.

Afbeelding
Tamara had de plantenbaby in het wiegje van Eefje gelegd terwijl ze Simon probeerde te bereiken. Hij was verbaast en vroeg of Tamara in de tussentijd voor de baby kon zorgen. Als Simon terug is wil hij verder onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Afbeelding
Simon besprak de situatie met Cinda terwijl ze aan het uitrusten waren bij de Hete Bron.

Afbeelding
Nadat ze waren uitgerust liepen ze weer naar boven en zagen ze een grote kei. Voor de zekerheid had Simon de Bijl van Pangu meegenomen die van origine van zijn bet overgrootvader Neill was. Simon overhandigde de bijl aan Cinda en daarmee brak zij de kei open.

Afbeelding
Achter de kei bevond zich een waterput. Ze sprongen in het water en begonnen de boel te verkennen.

Afbeelding
Cinda was al eerder in de kelder gekomen en was de boel al aan het beginnen te verkennen. Ze was al een aantal vallen tegengekomen en besloten daarna samen verder rond te gaan kijken. De ene val na de andere val hebben ze samen onschadelijk weten te maken.

Afbeelding
Nadat alles was gevonden besloten ze weer samen naar boven te gaan zwemmen.

Afbeelding
Het was een lange en leerzame dag. Snel maar weer terug naar het hotel om uit te rusten.

Afbeelding
De volgende dag ging Simon al vroeg uit bed. Hij had een cursus geboekt om de oosterse vechtkunsten te leren.

Afbeelding
Terwijl Simon bij de cursus was maakte Cinda een bezoekje aan het Terracotta leger.

Afbeelding
Van de lokale bevolking had Cinda vernomen dat er bij het Terracotta leger een geheim schuilt. Ze had een sleutelsteen verkregen die ze kon gebruiken om de eerste deur te openen. Bij binnenkomst werd ze begroet door twee standbeelden.

Demp je stem in de aanwezigheid van de Eerste Keizer. Hij bestuurt vanaf hier het keizerrijk.

Afbeelding
Het begin van de tombe leek erg gemakkelijk te gaan. Cinda vond de ene schat na de andere, maakte de vallen onschadelijk en keek goed uit naar notities die aan de muur hingen.

Afbeelding
In deze tombe stond Cinda soms voor een keuze; opent ze de groene of de blauwe kisten of sarcofagen? Één verhaal kon Cinda nog goed herinneren: De Eerste Keizer heeft altijd gezegd dat het juiste pad met Jade geplaveid was...

En elke keer dat Cinda de groen (Jade) gekleurde voorwerpen opende of die paden volgde was er niks aan de hand. Dus nu deed ze dat weer. Ze kwam naar boven uit de duikput en zag verschillende sarcofagen staan. Als eerste opende ze de groene sarcofaag. Ze heeft hierin de sleutel van de diepst gelegen vertrekken van de Eerste Keizer gevonden! Daarna was zij erg benieuwd wat er in de rest van de sarcofagen te vinden was en opende de witte. Daar zat niet veel bijzonders in.

Cinda was erg benieuwd of er nog wat bijzonders in de blauw gekleurde sarcofaag zat. Met gepaste spanning opende ze deze sarcofaag voorzichtig, maar zag er eigenlijk niks in zitten.

Afbeelding
Helaas zat er dus niks in de sarcofaag. Cinda deed het weer dicht en liep verder. Ineens hoorde ze geluid van achter haar komen. Cinda keerde om en zag een mummie tevoorschijn komen en moest lachen. Die dingen bestaan toch al lang niet meer? dacht ze.

Afbeelding
De mummie kwam steeds dichterbij en ging zelfs met Cinda in gevecht! :o

Afbeelding
Voordat Cinda het wist werd ze vervloekt door de mummie. Ze werd erg bang en probeerde zo snel mogelijk de tombe uit te komen.

Afbeelding
Helaas ging het niet zonder slag of stoot. De uitgang vinden gaat best moeilijk als je bang bent. Cinda lette niet altijd even goed meer op en trapte soms in een val. Wel wist ze dat de groen gekleurde voorwerpen de goede zijn en dat ze zo ver mogelijk weg wil blijven van alles in de tombe dat blauw is.

Afbeelding
Een tijdje later heeft Cinda eindelijk de uitweg gevonden en kon ze de laatste sleutelsteen plaatsen om de deur te openen.

Afbeelding
Het was blijkbaar al laat en donker buiten. Cinda ging zo snel mogelijk terug naar het hotel, terug naar Simon.

Afbeelding
Simon schrok van het verhaal en probeerde meteen bij de plaatselijke bevolking te kijken of zij iets voor Cinda kunnen betekenen. Het enige dat ze nu weten is dat Cinda binnen 14 dagen moet proberen te genezen van de vloek van de mummie, want anders kan het te laat zijn. De Sfinx zou moeten kunnen helpen om van het beklemmende gevoel af te komen.

Ze besloten de vakantie niet verder voort te zetten en gingen direct terug naar huis.
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 82 ~ 31-03-2023

Bericht door Wieke »

Hele mooie screens heb je gemaakt van de reis van Simon en Cinda [love4.gif] Heel leuk om te zien wat ze allemaal gedaan en ontdekt hebben [new_smile-l.gif]
Fijn dat ze nog veel tijd over hadden om van de vakantie te genieten. Super leuk dat Simon Cinda ten huwelijk heeft gevraagd [eusa_dance.gif]
Jeetje dat was schrikken voor Cinda wat er in de tombe gebeurde :o Gelukkig is ze eruit gekomen. Hopelijk vinden ze een oplossing voor de vloek! [eusa_pray.gif]

Fijn dat het met Tamara en Zeke goed gaat [new_smile-l.gif]

Haha ik moest zo lachen om de zin dat Tamara dacht dat het terug stoppen van de plant in de grond ook geen goed idee is [new_rofl.gif]
Gelukkig heeft ze dat inderdaad niet gedaan, want het is een hele schattige plantenbaby [love4.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Heel leuk om via de reis van Simon en Cinda zoveel van China te zien! [love4.gif]
Dapper dat Simon Cinda ten huwelijk heeft gevraagd, maar ik had stiekem ook geen twijfels over haar antwoord!
Na het zien van alle screens uit de tombe, ben ik onwijs onder de indruk dat Cinda de reis overleefd heeft [tongue3.gif]
Ze moet een engeltje op haar schouder hebben, dus ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt met die vloek!

Het thuisfront beleeft ook een spannende tijd. Tamara trekt zomaar een baby uit de grond!
[welcome.gif] nieuwe plantenbaby! Ik ben heel benieuwd hoe Simon er op gaat reageren als hij terug is.
Fijn dat Tamara tot die tijd voor de baby wil zorgen. Hopelijk stopt ze de baby na een paar slapeloze nachten niet alsnog terug in de grond [tongue3.gif]
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Simon en Cinda, gefeliciteerd met jullie verloving [5grouphug.gif]
En een plantsimbaby!!! [eusa_dance.gif] Wat ontzettend leuk [new_smile-l.gif]
Mooie actiefoto's tijdens hun avontuur in de tombes :D Maar dat ze moest lachen bij het zien van die mummie :shock:
Ik zou denk ik toch iets anders hebben gereageerd denk ik [eusa_angel.gif] En terecht, bleek ook wel :mrgreen:
Hopelijk geraakt ze op tijd van de vloek af [eusa_pray.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Cloediens Familiekiekjes ~ Update 83 ~ 05-05-2023

Bericht door Cloedien »

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn screenshots! Ik vond het heel leuk om weer een keer in Shang Simla rond te reizen en vond het moeilijk om een selectie te maken van de screenshots. :mrgreen:

Leuk om te lezen dat jullie zo meeleven met mijn sims-familie. [5grouphug.gif]

tipigirl schreef: 07 apr 2023, 10:41 Fijn dat Tamara tot die tijd voor de baby wil zorgen. Hopelijk stopt ze de baby na een paar slapeloze nachten niet alsnog terug in de grond [tongue3.gif]
Nee dat zal niet gebeuren haha. [new_rofl.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Voordat Simon en Cinda naar Al Simhara gaan, moeten ze eerst nog even langs het ziekenhuis. De eerste paar dagen kon Cinda erg moeilijk in slaap vallen en ze vind het moeilijk om te lopen door alle pijn. Van de dokter heeft ze een paar medicijnen voorgeschreven gekregen, in de hoop dat daarmee de reis minder pijnlijk verloopt.

Afbeelding
Eenmaal aangekomen in Al Simhara zoeken ze op de kaart de kortste route naar de Sfinx.

Ook zagen ze op het prikbord een interessant affiche.
"Er is nog hoop voor hen die vervloekt zijn door een mummie! Ik Salah Kamel, heb een remedie!
Kom naar me toe als je jezelf wilt zuiveren van deze verschrikkelijke vloek.
Breng me iets om aan te tonen dat je hier interesse in hebt. Een relikwie met een waarde van minstens 150 Simdollars volstaat."

Het kan vast geen kwaad om contact op te nemen met Salah. Simon stelde voor om daar zometeen naartoe te gaan, terwijl Cinda een dutje doet.

Afbeelding
Simon ging eerst langs de lokale markt om wat gedroogd eten te kopen en een nieuwe tweepersoonstent.

Daarna ging hij bij Salah langs. Zij vertelde dat als de Sfinx je waardig genoeg acht, er een pad geopend zal worden die naar je verlossing zal leiden. Als je bij de Sfinx om genade smeekt kan je daarna het pad betreden dat zich voor je ogen zal openbaren. Salah is benieuwd naar wat er gaat gebeuren en hoopt Simon binnenkort nog een keer te kunnen spreken.

Afbeelding
Simon haalde Cinda op met de taxi en liepen samen het laatste stuk naar de Sfinx.

Afbeelding
Cinda begon met haar pleidooi en ging mediteren. Simon stond op een veilige afstand en hield Cinda in de gaten. De lucht werd ineens wel heel erg donker en er leek een soort straal uit de ogen van de Sfinx te komen die Cinda omsingelde.

"De Sfinx kijkt neer op Cinda met een soort alwetende blik. Het is net alsof de Sfinx weet waarom Cinda hier is. Hij heeft je pleidooi aangehoord en laat je toe in zijn domein!"

Cinda gaf Simon een seintje met dat ze samen naar binnen konden gaan.

Afbeelding
Helaas voor Cinda activeerde ze al vrij snel een vuur val die haar entree belemmerde. :shock: Gelukkig was Simon in de buurt. Hij haalde een brandblusser uit zijn broekzak en bluste het vuurtje die aan Cinda's broek onstond.

Heb ik weer dacht Cinda. :?

Afbeelding
Tijdens het blussen zag Simon dat er achterin een klein zwembad was waar ze wellicht doorheen konden gaan zwemmen. In hun zwemkleding verschoven ze daarna twee zware stenen en konden vervolgens naar het volgende gedeelte van de kamer. Ze zagen daar nog niet direct een nieuwe dreiging en trokken weer hun normale kleding aan.

Ineens hoorde Cinda een vreemde stem wat in haar oor fluisteren. "Om de vloek tegen te gaan, moet men de ziel reinigen voor het Zielenrustbeeld." Simon hoorde niks.

"Zie je wel, ik ben vervloekt! Bij binnenkomst wordt ik meteen in de brand gestoken en hoor daarna vreemde stemmen. Ik wil niet meer!" zei Cinda bijna huilend tegen Simon. Simon zei nog wat lieve woorden en motiveerde Cinda om verder te gaan. Ze moeten ook wel, anders zou Cinda de vloek niet overleven. :?

Afbeelding
In de volgende ruimte was er uiteraard weer iets met vuur. :roll: Het leek op een soort van doolhof. Ze kwamen er achter dat ze met de verschuifbare stenen de vallen ongedaan konden maken. Er moest daarna nog wat puin worden geruimd, maar daarna konden ze weer naar de volgende kamer.

Afbeelding
In de nieuwe ruimte zagen ze een duikput. Simon stelde voor om als eerste te gaan, om de boel te verkennen. Niet veel later kwam Cinda hem achteraan. Ze kwamen in een bijzondere kamer die zelfs een geheime muur had. In de geheime ruimte zag Cinda de sleutelsteen die nodig was om de volgende deur te openen.

Afbeelding
Deze ruimte voelde heel anders als de rest van de kamers in de tombe. Deze was heel blauw van kleur en voelde rustgevend. Cinda liep voorop en zag daar het Zielenrustbeeld. Ze wist wat ze hier moest doen: reiniging zoeken.

Cinda ging zitten om te mediteren en Simon bleef in haar buurt. Cinda had het niet helemaal door, maar ineens werd de kamer heel mistig en Cinda zweefde zelfs even. Wanneer Cinda klaar was met mediteren hoorde ze een zachte stem in haar hoofd. Het was de stem van het Zielenrustbeeld: "Je bent verlost van de Vloek van de Mummie. Bovendien heb je de zegening van de Sfinx ontvangen, die ervoor zorgt dat je tijdens je reizen beschermd wordt."

Cinda wist nu dat ze was genezen en het voelde alsof er een grote last van haar schouders af is gegaan. Ze was zo blij dat ze meteen in de armen van Simon sprong.

Afbeelding
Na de zegening van de Sfinx zijn ze de tombe uitgelopen. Ze gingen naar Salah Kamel en vertelde hun bevindingen.

"Fascinerend. Ik had alleen maar geruchten gehoord, maar ik hoopte dat je genezen zou worden. Bedankt dat je dit verhaal met me wilde delen. Hier zijn wat munten, als dank voor het verhaal."

Afbeelding
Na afloop van het gesprek met Salah zijn ze gaan avondeten bij een restaurant aan de lokale markt. Simon was heel erg blij dat zijn vriendin, of eigenlijk verloofde nu weer gezond is. Door Cinda's ongeluk met de vloek van de mummie merkte hij dat hij erg bezorgd was en zeker weet dat hij niet meer zonder Cinda wil zijn.

"Sinds het aanzoek hebben we het eigenlijk niet over onze trouwplannen gehad. We hebben in deze korte tijd al zoveel samen met elkaar meegemaakt."
"Ja, inderdaad. Ik heb mij daar helemaal niet mee bezig gehouden."
"Zullen we kijken of we hier kunnen gaan trouwen? Ik ben echt heel blij dat je nu weer gezond bent en ik wil graag oud met jou worden."
"Jaah, dat lijkt mij heel gaaf. Alleen niet vandaag, ik wil wel goed uitgerust zijn voor onze grote dag."

Simon en Cinda besloten nog een dag te wachten. Zo hadden ze ook tijd om een paar zaken te regelen voor hun bruiloft. Ze hadden bijvoorbeeld helemaal nog geen trouwkleding of een locatie uitgekozen.

Afbeelding
De volgende ochtend waren Simon en Cinda vroeg op pad gegaan, omdat er nog veel dingen waren die geregeld moetsten worden. Gelukkig was de lokale bevolking erg meedenkend en hebben zij geholpen met het regelen van de bruiloft. Naast de Piramide van Lucht hebben ze bij de Luchtvallei een boog opgezet. Anderen hebben geholpen met het regelen van de kleding en er werden ter plekke trouwringen geregeld. Nadat alles was geregeld en klaarstond lieten ze Simon en Cinda alleen.

Afbeelding
Simon en Cinda spraken hun geloften en wisselde de ringen uit.

Afbeelding
Ze zijn nu getrouwd in het mooie Al Simhara! [love4.gif]

Afbeelding
De bruiloft ging snel, maar ze zijn nog even verliefd op elkaar.

Afbeelding
Ze maakten nog even snel een foto om te versturen naar het thuisfront.

Afbeelding
Simon is trots op zijn vrouw. Wat is ze toch mooi dacht hij terwijl Cinda voor hem uitliep naar de taxi.

Afbeelding
Na de bruiloft hielden Simon en Cinda het voor gezien. Ze namen het eerste vliegtuig terug naar Sunlit Tides en vonden het goed geweest. Ze waren al veel langer op reis dan dat ze in eerste instantie van plan waren om te doen. En een huwelijksreis vonden ze ook niet meer nodig.

Afbeelding
Tamara stond haar broer en schoonzus al op te wachten met de plantensimbaby in haar armen. Omdat Simon en Cinda de afgelopen tijd genoeg andere dingen aan hun hoofd hadden, heeft Tamara met haar vader Niels onderzocht wat het beste is om te doen met de plantensimbaby. Niels had nog contact gezocht met een oude studievriend die zijn gedachten bevestigde. Degene die de plantensim uit de grond trekt zal de rechtmatige ouder zijn.

Simon bekende dat hij inderdaad helemaal geen tijd heeft gehad om aan de plantensimbaby te denken, omdat hij zoveel zorgen maakte over de gezondheid van Cinda. Hij wilde haar niet verliezen.

Zonder enige twijfel heeft Tamara daarom de plantensimbaby aangemeld voor de geboorteaangifte bij het gemeentehuis. Haar naam is Maartje. Het zal een uitdaging worden maar het lijkt Tamara erg leuk om te doen.

Simon en Cinda stelde voor om de volgende dag op Eefje en Maartje te gaan oppassen. Dan kunnen Tamara en Stef een dagje op de kosten van Simon naar de spa. Dat hebben ze wel verdiend naar al die goede zorgen voor Zeke, de tuin, hun eigen kind Eefje en hun onverwachte nieuwe dochter Maartje.

Afbeelding
De volgende dag was al snel aangebroken en Cinda kwam op de kinderen van Tamara en Stef oppassen. Ze leerde Maartje kennen en Eefje vermaakte haarzelf prima. Ze merkte dat Tamara en Stef in de tussentijd het huis al een beetje hadden uitgebouwd. Door het oppassen bij haar nichtjes had Cinda door dat ze het heel leuk vond om omringd te zijn met die kleine kinderen en dacht daardoor over haar eigen toekomst. Omdat Cinda de afgelopen dagen bang was dat ze de vloek van de mummie niet zou overleven, durfde ze hier niet meer over na te denken. Ze is al bijna jarig en het lijkt haar nog steeds erg leuk om ook haar eigen kinderen te mogen hebben. Ze is vastberaden haar gedachten vanavond te uitten, als ze weer samen is met Simon.

Afbeelding
Tamara en Stef waren aan het genieten van hun vrije en kinderloze dag. Ze hadden de spa helemaal uitgespeeld en maakte nog een strandwandeling voordat ze weer richting huis gingen. Ze hadden geen tijd met Cinda afgesproken, dus konden rustig aan doen.

Afbeelding
"Wacht eens, ik heb nog iets voor j".e zei Stef terwijl hij op zijn knieën ging.

Afbeelding
Tamara had niet verwacht dat Stef haar ooit nog ten huwelijk zou vragen, omdat hij bindingsangst heeft. Stef zag in dat hij Tamara heel blij zou maken als ze gaan trouwen en aangezien ze al samen kinderen hebben zou Stef toch al niet meer van Tamara af kunnen. [new_silly.gif] Tamara zei zo snel mogelijk ja en kan nu haast niet geloven dat ze een ring om haar vinger heeft, die ze gekregen heeft van haar vent.

Afbeelding
De romantische strandwandeling sloten ze af met een dikke knuffel en gingen daarna naar huis. Het was een hele fijne dag samen, maar het werd nu wel echt tijd om Cinda af te gaan lossen.

Afbeelding
De volgende ochtend wanneer de kinderen wakker werden vertelde ze het leuke nieuws aan de kinderen.

Afbeelding
Een paar dagen later was het de verjaardag van Maartje. Een paar vrienden en familieleden waren uitgenodigd. De visite had alleen wel ongevraagd eten meegebracht: Superverrassing, Macaroni met kaas, Pindakaaskoekjes en Vruchtengebak. Interessante gerechten voor een verjaardag van een baby. :mrgreen:

Afbeelding
Eefje en Maartje gingen direct naar elkaar toe om te spelen. [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Ook al is Tamara officieel de enige ouder van Maartje, heeft ze met Stef afgesproken dat hij zichzelf ook mag benoemen als vader. Het zal voor Maartje al moeilijk genoeg kunnen worden met haar andere huidskleur en behoeften. Ze willen haar een fijn mogelijk leven geven. [5grouphug.gif]
► Laat Spoiler zien
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Cloediens Familiekiekjes ~ Update 83 ~ 05-05-2023

Bericht door tipigirl »

Wat een pech heeft Cinda ook!
Gelukkig was het niet allemaal voor niks en is ze verlost van de vloek!
En is ze nu voortaan ook beschermd op reis. Al kan ik me voorstellen dat het voor Cinda voorlopig even genoeg avontuur geweest is.
Leuk dat ze daar gingen trouwen! Cinda (Simon ook hoor, maar vooral Cinda) zag er echt prachtig uit! [love4.gif]
Die spoiler [new_silly.gif]

Tamara en Stef moeten inderdaad hun handen vol gehad hebben met alles wat er thuis gebeurde.
Lief van Simon dat hij hun een dag naar de spa cadeau doet!

En er komt nog een bruiloft aan! [eusa_dance.gif]
Gefeliciteerd met de verloving!
Ze hebben het maar druk die Tamara en Stef, maar leuk dat ze nu ook voor Maartje gaan zorgen en Eefje een zusje heeft.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken!
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Wat naar dat Cinda zich zo slecht voelt door de vloek. Gelukkig zagen ze op het prikbord de affiche van Salal Kamel en kwamen ze weer een stapje dichter bij de oplossing. Wat een een spannende tocht hebben ze in de tombe moeten doorstaan, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen en is ze nu verlost van de vloek van de mummie. Fijn dat ze vanaf nu ook beschermd wordt tijdens het reizen.
Heel leuk dat ze besloten te trouwen in Al Simhara [eusa_dance.gif] Hele mooie locatie en ze zagen er prachtig uit [love4.gif]

[welcome.gif] Maartje!
Aahh zo leuk dat Stef en Tamara ook gaan trouwen [love4.gif] Mooie screens Cloedien!!
[jarig.gif] Maartje! Fijn dat ze nu 2 ouders en een lief zusje heeft die voor haar zorgen [new_smile-l.gif]

Hahaha die mummievis ziet er heel grappig uit [new_rofl.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Die avonturen van ze lopen ook niet altijd even voorspoedig he [new_rofl.gif]
En wat een mooie plaatjes bij dat Zielenrustbeeld! Gelukkig is ze verlost van de vloek [eusa_dance.gif]
Daarna gelijk die bruiloft erbij, wat romantisch! [eusa_angel.gif] Ook dat zijn mooie kiekjes geworden :D
Maartje heeft vast heel veel geluk met zulke fantastische ouders, dat gaat helemaal goed komen [icon_thumright.gif]
Nog een bruilofttttttt, jaaaaa [eusa_dance.gif] Gefeliciteerd! [new_smile-l.gif]
En nog meer felicitaties, voor Maartje dit keer :lol: Misschien waren die pindakaaskoekjes om een pinda-allergie te voorkomen later [eusa_whistle.gif]

Die vis [new_rofl.gif] [new_rofl.gif] [new_rofl.gif]
Afbeelding
Plaats reactie