ja super snel. Ik heb wel 3 keer naar de klok gekeken. Misschien door de sale en de gratis my first pet (was het geloof ik). Ik weet het niet. Ben allang blij dat het is gelukt.
Mag ik even klagen over de EA app
Re: Mag ik even klagen over de EA app
Snif Snif. Niet te geloven
Nu installeert hij de store items niet.
(ik sla met mijn hoofd op het bureau)
Ik download rechtstreeks van de site. Mooi. Doet die ook.
Hij zet ze in de launcher. Mooi . Doet die ook.
Ik klik erop om te installeren. Mooi. Doet die ook.
Wacht tot hij klaar is met installeren en krijg dan de melding. There are no packages to install.
Nou breekt mijn klomp.
Ze staan in de downloads map, maar niet in het spel.
Zucht. Ik weet het niet meer.
Gelukkig kan ik wel de sims 3 spelen. Helaas zonder store items.
Nu installeert hij de store items niet.
(ik sla met mijn hoofd op het bureau)
Ik download rechtstreeks van de site. Mooi. Doet die ook.
Hij zet ze in de launcher. Mooi . Doet die ook.
Ik klik erop om te installeren. Mooi. Doet die ook.
Wacht tot hij klaar is met installeren en krijg dan de melding. There are no packages to install.
Nou breekt mijn klomp.
Ze staan in de downloads map, maar niet in het spel.
Zucht. Ik weet het niet meer.
Gelukkig kan ik wel de sims 3 spelen. Helaas zonder store items.
Probeer je alle store items tegelijkertijd te installeren? Het kan zijn dat dat misschien te veel is voor je computer of de Sims 3 launcher.
Misschien kan je een paar downloads uit de downloads map even verplaatsen, om dan een gedeelte te installeren?
Misschien kan je een paar downloads uit de downloads map even verplaatsen, om dan een gedeelte te installeren?
Nee hoor. Ik deed eerst 1 set. Toen dat niet lukte 1 stoel. Rechtstreek uit de store.En toen dat niet lukte festivals van de guru . Die ik op mijn pc had staan. Maar ook dat lukte niet. Hij installeerde ze wel in de download map maar niet in het spel.
Als ik de launcher e.d. goed begrijp wordt er in de map "De Sims 3/Downloads" de gedownloade items uit de store neergezet. Deze worden dan ook weergegeven in de launcher. Als ze geïnstalleerd zijn krijgen ze een gekke (niet herkenbare) naam en komen ze terecht in "De Sims 3/DCBackup".
Kan je een screenshot laten zien van de launcher, waarbij je de items wil installeren. Dan dat kleinere installatie venster en dan (indien mogelijk) de bijbehorende foutmelding?
Kan je een screenshot laten zien van de launcher, waarbij je de items wil installeren. Dan dat kleinere installatie venster en dan (indien mogelijk) de bijbehorende foutmelding?
Bedankt voor de screenshots! Zo te zien heb je de nieuwste versie van de launcher.
Heb je deze oplossing al geprobeerd?
Daarin wordt er gezegd dat je de ingame overlay van de EA App moet uitzetten. Volgens mij geld deze instelling dan over de gehele EA app. Kan je dat proberen? Ik lees dat dit bij de meesten helpt, maar niet bij iedereen.
Ook las ik dat je kan dubbelklikken in verkenner op een bestand die je hebt gedownload om het zo te installeren. Het zal wel veel werk zijn als dat de enige oplossing zou zijn voor het probleem. Maar misschien voor nu het proberen waard?
Laat maar weten of zoiets helpt. Anders zoeken we verder.
Daarin wordt er gezegd dat je de ingame overlay van de EA App moet uitzetten. Volgens mij geld deze instelling dan over de gehele EA app. Kan je dat proberen? Ik lees dat dit bij de meesten helpt, maar niet bij iedereen.
Ook las ik dat je kan dubbelklikken in verkenner op een bestand die je hebt gedownload om het zo te installeren. Het zal wel veel werk zijn als dat de enige oplossing zou zijn voor het probleem. Maar misschien voor nu het proberen waard?
Ja dit helpt gelukkig. Ik was net aan het denken dat ik iedere keer de melding kreeg om de ingame overlay aan te zetten.Heel storend en ik wilde dit net uitzetten en toen las ik je bericht. Ik krijg niet alles geïnstalleerd, bij veel krijg ik de melding dat er latest software updates of zo moeten komen maar als ik dan handmatig dit download uit de store lukt het wel.Cloedien schreef: ↑23 nov 2023, 16:44 Bedankt voor de screenshots! Zo te zien heb je de nieuwste versie van de launcher.
Bedankt voor de hulp
Veel werk maar ach de sims 3 was in ieder geval heel snel geïnstalleerd.
[/quote]
Dubbelklikken veroorzaakt een crash met de launcher. Dus ik plak in de downloads folder(packages die ik al heb) en in de launcher installeer ik een set of wat losse spullen erin. Als de launcher een doosje laat zien ipv een plaatje dan probeer ik de bijbehorende spullen te vinden en dan rechtstreeks te downloaden van de site.
Veel werk maar het werkt tot nu toe.
Bedankt voor alle hulp
[/quote]
Dubbelklikken veroorzaakt een crash met de launcher. Dus ik plak in de downloads folder(packages die ik al heb) en in de launcher installeer ik een set of wat losse spullen erin. Als de launcher een doosje laat zien ipv een plaatje dan probeer ik de bijbehorende spullen te vinden en dan rechtstreeks te downloaden van de site.
Veel werk maar het werkt tot nu toe.
Bedankt voor alle hulp
Gelukkig vond je die ingame-overlay niet fijn, waardoor die gemakkelijk dus uitgeschakeld kon worden.
Wat voor soort "latest software updates" moet je hebben dan? Leker vaag. Gelukkig werkte het rechtstreeks uit de Store dus wel.
Gelukkig lukte de eerste optie en hoefde je het dan niet allemaal te dubbelklikken. Wel stom dat dat er dan ook voor zorgt dat de launcher crasht.
De gehele installatie van de Sims 3 duurt inderdaad wel even... Fijn dat het nu allemaal lijkt te zijn gelukt!
Veel speelplezier!
Wat voor soort "latest software updates" moet je hebben dan? Leker vaag. Gelukkig werkte het rechtstreeks uit de Store dus wel.
Gelukkig lukte de eerste optie en hoefde je het dan niet allemaal te dubbelklikken. Wel stom dat dat er dan ook voor zorgt dat de launcher crasht.
De gehele installatie van de Sims 3 duurt inderdaad wel even... Fijn dat het nu allemaal lijkt te zijn gelukt!
Veel speelplezier!