Gezellige Moederdag 2023 uitdaging: WINNAAR!
Gezellige Moederdag 2023 uitdaging: WINNAAR!
A.s. zondag is het weer Moederdag, dus een mooi moment om hier op het Forum een gezellige uitdaging te organiseren.
Met het onlangs uitkomen van de grote ‘Sims 4 baby-update’ en het Sims 4 Uitbreidingspakket ‘Samen Groeien’ is er veel nieuwe familie gameplay aan het spel toegevoegd.
Perfect voor een geweldige Moederdag screen!
Maar ook eerdere pakketten zijn prima te gebruiken voor deze uitdaging.
Wat moet je doen?
Maak één screen met de Sims 4 die laat zien wat Moederdag voor jouw Simmetjes betekent.
Dat kan bijvoorbeeld een screen van een Babyshower zijn waar een aankomende moeder het middelpunt is of een kind dat een lief cadeautje geeft aan een moeder of een vader die met z’n kind(eren) moeder verwent met een etentje of wat je maar kan bedenken.
Het gaat erom dat op een of andere manier een Sims moeder in het zonnetje wordt gezet!
Om het zo origineel mogelijk te houden is gebruik van CC/mods NIET toegestaan. Poses mogen WEL gebruikt worden.
Wat kan je winnen?
EA heeft voor één gelukkige deelnemer een PC/Mac code voor de Sims 4 ‘Kelderschatten Kit’ OF de Sims 4 ‘Groene Oase Kit’ beschikbaar gesteld (de winnaar mag zelf kiezen).
Inleveren en deadline
Geef je als deelnemer op in dit topic en geef hier gelijk aan voor welke Kit je mee wilt doen.
Heb je beide Kits al in je bezit dan mag je natuurlijk ook altijd meedoen voor je eigen (en ons) plezier!
De uitdaging loopt van 11 t/m 15 mei 2023, 19.00 uur, daarna wordt de uitdaging gesloten.
Plaats je Moederdag screen dus vóór 15 mei 19.00 uur in het inlevertopic op het Forum.
De winnaar wordt 16 mei 2023 bekend gemaakt!
Veel succes en plezier!
Liefs, Simmie
PS: Ook mag ik jullie namens EA er nu al op attent maken dat er, via de EA App, een Sims 4 uitverkoop zal plaatsvinden van 15 mei - 29 mei!
Met het onlangs uitkomen van de grote ‘Sims 4 baby-update’ en het Sims 4 Uitbreidingspakket ‘Samen Groeien’ is er veel nieuwe familie gameplay aan het spel toegevoegd.
Perfect voor een geweldige Moederdag screen!
Maar ook eerdere pakketten zijn prima te gebruiken voor deze uitdaging.
Wat moet je doen?
Maak één screen met de Sims 4 die laat zien wat Moederdag voor jouw Simmetjes betekent.
Dat kan bijvoorbeeld een screen van een Babyshower zijn waar een aankomende moeder het middelpunt is of een kind dat een lief cadeautje geeft aan een moeder of een vader die met z’n kind(eren) moeder verwent met een etentje of wat je maar kan bedenken.
Het gaat erom dat op een of andere manier een Sims moeder in het zonnetje wordt gezet!
Om het zo origineel mogelijk te houden is gebruik van CC/mods NIET toegestaan. Poses mogen WEL gebruikt worden.
Wat kan je winnen?
EA heeft voor één gelukkige deelnemer een PC/Mac code voor de Sims 4 ‘Kelderschatten Kit’ OF de Sims 4 ‘Groene Oase Kit’ beschikbaar gesteld (de winnaar mag zelf kiezen).
Inleveren en deadline
Geef je als deelnemer op in dit topic en geef hier gelijk aan voor welke Kit je mee wilt doen.
Heb je beide Kits al in je bezit dan mag je natuurlijk ook altijd meedoen voor je eigen (en ons) plezier!
De uitdaging loopt van 11 t/m 15 mei 2023, 19.00 uur, daarna wordt de uitdaging gesloten.
Plaats je Moederdag screen dus vóór 15 mei 19.00 uur in het inlevertopic op het Forum.
De winnaar wordt 16 mei 2023 bekend gemaakt!
Veel succes en plezier!
Liefs, Simmie
PS: Ook mag ik jullie namens EA er nu al op attent maken dat er, via de EA App, een Sims 4 uitverkoop zal plaatsvinden van 15 mei - 29 mei!
Re: Gezellige Moederdag 2023 uitdaging
Deelnemers:
Froos > Kelderschatten Kit
tipigirl > Groene Oase Kit
Wieke > Groene Oase Kit
Deetui > voor plezier
Muisjejazz > voor plezier
Froos > Kelderschatten Kit
tipigirl > Groene Oase Kit
Wieke > Groene Oase Kit
Deetui > voor plezier
Muisjejazz > voor plezier
Leuke uitdaging. Ik wil wel een poging wagen voor de Kelderschatten Kit
Wat leuk Simmie! Ik heb wel een idee, maar helaas geen tijd om mee te doen. Succes iedereen!
Wat een leuk idee! Ik ga mijn best doen!
Ik doe mee voor de Groene Oase Kit
Ik doe mee voor de Groene Oase Kit
@Froos en @tipigirl, super dat jullie meedoen!
@Cloedien wat jammer dat je wel een idee hebt maar geen tijd. Hopelijk volgende keer beter.
En @tipi wat heb je al een lieve screen ingeleverd! En zo snel! Bedankt voor je inzending.
@Cloedien wat jammer dat je wel een idee hebt maar geen tijd. Hopelijk volgende keer beter.
En @tipi wat heb je al een lieve screen ingeleverd! En zo snel! Bedankt voor je inzending.
Wat een leuk lief plaatje dat Jane zo verwend wordt door haar gezin. De kleine Ricky komt zo leuk aan met die eieren op toast Ze mag zich rijk voelen met haar gezin Leuk plaatje Tipi
@Froos wat een ontroerend lief plaatje heb je voor Moederdag gemaakt.
Mooi hoe je zo'n lieve pose hebt kunnen vinden die precies bij dit onderwerp past.
Bedankt voor je inzending.
Ik hoop wel dat er nog een paar leden meedoen, want ik hou van dit soort schattige screens.
Mooi hoe je zo'n lieve pose hebt kunnen vinden die precies bij dit onderwerp past.
Bedankt voor je inzending.
Ik hoop wel dat er nog een paar leden meedoen, want ik hou van dit soort schattige screens.
@Tipigirl: wat leuk dat je in de Sims een ontbijt op bed hebt nagemaakt! Dat past inderdaad heel goed bij moederdag.
@Froos: Jouw screen is ook erg lief hoor! Met de peuters die de bloemen voor hun moeder vasthouden.
@Froos: Jouw screen is ook erg lief hoor! Met de peuters die de bloemen voor hun moeder vasthouden.
Het gaat mij helaas niet lukken om mee te doen, maar ik vind het heel leuk om jullie screenshots te zien
Wat een mooi moment heb je vastgelegd Tipi! Hele leuke screen
@Froos aaah echt een schattige screen Heel mooi gemaakt!
Wat een mooi moment heb je vastgelegd Tipi! Hele leuke screen
@Froos aaah echt een schattige screen Heel mooi gemaakt!