6-jarig bestaan MoonshineSim: Zoek de verschillen! - WINNAAR!
6-jarig bestaan MoonshineSim: Zoek de verschillen! - WINNAAR!
Zoek de verschillen!
Ter gelegenheid van de zesde verjaardag van MoonshineSim start vandaag weer een nieuwe editie van "Zoek de verschillen".
Terwijl de Landgraafs druk in de weer zijn met de plannen voor hun vakantiepark houden wij hun boerderij een beetje in de gaten, maar aangezien er een aantal voorwerpen verdwenen of veranderd zijn lukt dat duidelijk niet helemaal.
Opdracht, inleveren en deadline
Zoek de 10 verschillen tussen beide screenshots. Als je ze allemaal gevonden hebt, mag je deze 10 verschillen naar mij (Jaro) doorsturen via een privébericht op het forum. Vermeld dan ook meteen welke Kit je eventueel graag wil winnen.
Inleveren kan tot 30 juli, 19.00 uur.
Wat kan je winnen?
Een exemplaar van de enige echte Speurneusbanner, en onder alle juiste inzendingen wordt ook een De Sims 4 Kit naar keuze verloot!
De winnaar wordt 31 juli bekendgemaakt.
Ter gelegenheid van de zesde verjaardag van MoonshineSim start vandaag weer een nieuwe editie van "Zoek de verschillen".
Terwijl de Landgraafs druk in de weer zijn met de plannen voor hun vakantiepark houden wij hun boerderij een beetje in de gaten, maar aangezien er een aantal voorwerpen verdwenen of veranderd zijn lukt dat duidelijk niet helemaal.
Opdracht, inleveren en deadline
Zoek de 10 verschillen tussen beide screenshots. Als je ze allemaal gevonden hebt, mag je deze 10 verschillen naar mij (Jaro) doorsturen via een privébericht op het forum. Vermeld dan ook meteen welke Kit je eventueel graag wil winnen.
Inleveren kan tot 30 juli, 19.00 uur.
Wat kan je winnen?
Een exemplaar van de enige echte Speurneusbanner, en onder alle juiste inzendingen wordt ook een De Sims 4 Kit naar keuze verloot!
De winnaar wordt 31 juli bekendgemaakt.
Re: 6-jarig bestaan MoonshineSim: Zoek de verschillen!
Heel leuk! Mijn favoriete spel altijd, haha!
Ben meteen fanatiek begonnen!
Ben meteen fanatiek begonnen!
- puckiezoet
- Stemmenteller
Ik heb ze als het goed is kunnen vinden Weer leuk gemaakt !
Allereerst van harte gefeliciteerd met het 6 jarig bestaan van MoonshineSim
Heel leuk dat er weer een nieuwe ronde is van Zoek De Verschillen Super leuke screens ook
Heel leuk dat er weer een nieuwe ronde is van Zoek De Verschillen Super leuke screens ook
Leuk dat jullie meedoen!
Heel leuk dat jullie weer meedoen en bedankt voor de felicitaties.
6 jaar alweer! Time flies!
6 jaar alweer! Time flies!
Jaaaaa, ik heb ze gevonden
Van harte met het jubileum! Tijd gaat inderdaad snel!
Van harte met het jubileum! Tijd gaat inderdaad snel!
Stuur ze maar op!
6 jaar gaat inderdaad snel voorbij, ondertussen zijn we allemaal ook een beetje ouder.
-
- Podiumpoetser
Net jullie site en forum gevonden, heel leuk dat ik eindelijk een plaats heb gevonden om in het Nederlands over de Sims te praten!
Alvast een hele dikke proficiat met het jubileum en hoop dat er nog vele jaren bijkomen!
Alvast een hele dikke proficiat met het jubileum en hoop dat er nog vele jaren bijkomen!
Gefeliciteerd met het 6 jarig bestaan van MoonshineSim!
Leuk dat er weer een zoek de verschillen wedstrijd is waar wij ook zelf in staan! Ik ga binnenkort op zoek.
Leuk dat er weer een zoek de verschillen wedstrijd is waar wij ook zelf in staan! Ik ga binnenkort op zoek.