De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 97 ♦ 24-02-2022 ♦ Pag. 56)

Maak je een leuk dagboek met de Sims 3? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Re: De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 92 ♦ 25-08-2021 ♦ Pag. 51)

Bericht door Helazena »

Zooo hehe, ik ben eindelijk weer bij. Kostte mij wel even tijd, want je was ineens zo hard gegaan hihi [eusa_angel.gif]

Was wel ff spannend zeg met die ontvoering, maar gelukkig is Eliza weer terecht en weer herenigd met haar zus Trees. En zo te zien moest ze het feesten ff flink inhalen. :mrgreen:
En niet alleen zij heeft goede dansmoves. Die Zack kan er ook wat van. :o Wat een lenigheid. Hopelijk heeft hij er niks aan overgehouden.
En arme Clara bijna opgeblazen… [angryfire.gif]
Maya vind ik echt een prachtig simmetje en Daniël is echt om op te eten. [love4.gif]
[welcome.gif] Jerry! Misschien binnenkort ook een Tom erbij? [tongue3.gif]
Ik ging stuk om de screens van Felix en Trees [new_rofl.gif]
Het “vag…a pineapple liedje” past hier toch wel goed bij. :lol:
Ben benieuwd naar je volgende hoofdstuk. Er gebeurt altijd genoeg in jouw familie haha.

(Btw, ook ik heb regelmatig last van die telefoon glitch. [violent1.gif] Hopelijk niet ook die bug van de detective carrière, want daar was ik in mijn dagboek ook net mee bezig. [eusa_shifty.gif])
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Wat een reacties plots! :o Bedankt allemaal. [5grouphug.gif]
Wieke schreef: 29 aug 2021, 22:02 @Jaro maar van wie is nu precies de mooie roze auto? Van Helena, Gijs of Zoë? ;)
Geen idee van wie die is! Misschien is het de bedrijfswagen van Zack, past goed bij zijn roze werkoutfit. :lol:
Helazena schreef: 01 sep 2021, 01:29 Het “vag…a pineapple liedje” past hier toch wel goed bij. :lol:
Die moest ik even opzoeken. Geweldig dit, ook dat gejodel middenin een "tropisch" nummer. Whahaha. [new_rofl.gif] De echte lyrics zijn "Badaya bayado" maar ik hoor meestal toch iets anders nu. :lol:

Het is inderdaad best snel gegaan! Ik zocht net dat van de gsm-bug even op, en dat was in februari - Trees en Felix waren toen net aan het daten! :o Lijkt echt al veel langer geleden, maar ze zijn ook 20 hoofdstukken verder. Wanneer ik binnenkort het volgende hoofdstuk plaats, zal 2021 het jaar zijn met de meeste hoofdstukken ooit, meer dan de eerste jaargang. :o
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Hoofdstuk 93: De laatste fles nectar
Daniël verjaart vandaag!
Afbeelding
Xias verveelde zich weer eens toen iedereen tijdens de nacht lag te slapen, dus is hij maar aan het bakken geslagen.

Afbeelding
Zijn eerste taart was helaas niet zo'n groot succes, maar de tweede was best wel lekker. Nog even de chocoladeglazuur erop spuiten...

Afbeelding
En klaar! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Als beloning trakteert Xias zichzelf op een pistache-ijsje, want van de taart kan hij natuurlijk nog niet eten. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Enkele uren later zijn ook de andere Van de Kerkhofs wakker. Terwijl Cid en Louis een heftige discussie hebben over het tv-programma dat ze aan het kijken zijn, zoekt Trees een leuk boek om aan Daniël voor te lezen op zijn laatste dag als peuter.

Afbeelding
Uiteindelijk is ze voor het boek "tellen voor hen die dat niet kunnen" gegaan.

Afbeelding
[love4.gif]

Afbeelding

Afbeelding
Tegen de avond is alles klaar om het verjaardagsfeestje van Daniël te laten beginnen. Alleen... waar is Daniël? [eusa_eh.gif]

Afbeelding
Daniël is helaas in bed gelegd door Hilda. [nietgoed.gif]

Afbeelding
Helaas is er geen tijd meer om Daniël in de woonkamer te krijgen, dus verjaart Daniël alleen en zonder taart in de slaapkamer van Louis en Cid. :roll:

Afbeelding
Enkel Trees en Eliza geraken nog net op tijd bij hun kleinzoon en achterneefje, en begonnen daarom plots te gillen. :?

Afbeelding
[eusa_shifty.gif]

Afbeelding

Afbeelding
[eusa_shifty.gif]

Afbeelding
Tadaa. :mrgreen:

Afbeelding
Ondanks dat de verjaardag van Daniël een beetje in het water is gevallen, heeft de rest van de familie toch nog een leuke avond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:mrgreen:

De volgende dag is het Daniëls eerste schooldag
Afbeelding
Gelukkig is Xias erbij, want Daniël vindt het best wel eng om plots naar zo'n grote school te gaan.

Afbeelding
Na een korte rit komen Xias en Daniël samen aan op school. Xias besluit om Daniël persoonlijk af te zetten bij zijn klas, omdat hij vreest dat Daniël anders weg zou lopen als hij zijn leerkrachten ziet. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Wanneer Xias en Daniël al naar binnen zijn gegaan, komen Daniëls leerkrachten ook aan op school. Begrijpelijk dat Xias er zeker van wilde zijn dat zijn neefje niet wegloopt. :mrgreen:

Felix is ondertussen bezig met een lading nectar te maken
Afbeelding

Afbeelding
Helaas gaat dat niet altijd even vlot. [eusa_shifty.gif]

Afbeelding
Maar gelukkig is Trees er om haar man een beetje in de gaten te houden. [new_rofl.gif]

Afbeelding
"Gaat het nog lang duren?"
Stiekem heeft ze gewoon zin in wat nectar. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Robin is ondertussen weer volop aan het uitvinden. Na er lang aan te hebben zitten sleutelen is zijn eerste delver eindelijk klaar! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Hij besluit er meteen iets mee op te graven in de moestuin, die er tegenwoordig toch maar kaal bijligt.

Afbeelding
Later op de dag komen Xias en Daniël weer thuis van school. Aangezien zowel Karel als Xias geen huiswerk hadden vandaag, is Karel mee naar huis gekomen met Xias.

Afbeelding
Daniël heeft helaas wel al meteen een hoop huiswerk op zijn eerste schooldag. Gelukkig heeft hij wel iets om naar uit te kijken, want Clara (de dochter van Leentje) komt vanavond langs om te spelen! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Wanneer Clara er is vergeet Daniël gelukkig al snel wat voor rotdag het is geweest op school.

Afbeelding
Samen met Karel en Xias maken ze er met z'n vieren nog een leuke avond van. Aangezien het morgen weekend is, hebben ze ook besloten er meteen een slaapfeestje van te maken! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Wanneer het tijd is om te gaan slapen, legt Clara zich snel in Daniëls bed. Robin wilt geen problemen krijgen met Leentje, dus laat hij Clara maar gewoon doen. :mrgreen:

Afbeelding
Robin doet er nog een schepje bovenop en begint zelfs een verhaaltje voor te lezen voor Clara. [new_rofl.gif]

Afbeelding
"Hmpf, ik zal maar in een slaapzak op de grond slapen zeker." [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
"Hihi", lacht Clara zachtjes. Ook Robin moet stiekem lachen. [tongue3.gif]

Afbeelding
Xias en Karel hebben zich ondertussen gewoon in de voortuin gelegd. [new_rofl.gif]

Afbeelding
Felix en Trees zijn de hele dag gewoon in de kelder gebleven.
"Zo, die fles nectar is eindelijk klaar."

Afbeelding
Na een paar glazen nectar te hebben gedronken, belanden Felix en Trees in een diep gesprek terecht. Het schilderij aan de muur is overigens door Monika gemaakt, de medestichteres van de familie Van de Kerkhof bijna 8 jaar geleden.

Afbeelding
"Toch best gek hoe snel alles voorbij gaat... Ik kan me onze eerste date nog herinneren alsof het gisteren was, en ondertussen hebben we al een kleinzoon die zijn eerste schooldag erop heeft zitten!"

Afbeelding
"Best gek hoe alles verloopt inderdaad! Moest Asala niet zo jong gestorven zijn, had ik je waarschijnlijk nooit echt leren kennen. En dan was Robin nooit geboren en zou jij Eliza ook nooit meer gezien hebben, enzovoort."

Afbeelding
"Hopelijk kunnen we allemaal nog lang samen blijven", zucht Trees.
"Uhu", antwoordt Felix.
[love4.gif]

De volgende dag geniet iedereen rustig thuis van het weekend
Afbeelding
Cid en Louis beginnen hun dag met een niet zo smakelijke herfstsalade die hun zoon tijdens de nacht heeft klaargemaakt. [tongue3.gif]

Afbeelding
Even later is Xias niet meer in de woonkamer, dus eten Trees en Felix wat overschotjes van gisteren die wel te eten zijn. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
De reden voor Xias verdwijning is dat hij een kostuum is gaan passen voor het eindbal vanavond! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
Voor hij vertrekt neemt hij eerst nog even afscheid van Sondra.

Afbeelding
Sondra heeft denk ik liever dat Xias thuisblijft. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Uiteindelijk stapt Xias in de limousine die hem naar school brengt.

Afbeelding
Thuis blijft iedereen ondertussen voortdoen met wat ze bezig waren: Maya verbetert haar gitaarvaardigheid, Eliza zit (naakt :mrgreen: ) een boek te schrijven, Trees kijkt samen met Daniël tv en Felix heeft de vaatwasser gerepareerd. Plots staat Trees echter recht tijdens het tv kijken. [eusa_eh.gif]

Afbeelding
"Huh, wat gebeurt er nu?"

Afbeelding
"Ik kan vliegen?"
Daniël vraagt zich ondertussen af wat voor gekke dingen zijn grootmoeder nu weer allemaal aan het doen is. [tongue3.gif]

Afbeelding
Maar plots verandert Trees dan in een geest. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Eliza kijkt geshockeerd toe naar hoe haar zus, die ze nog maar pas echt heeft leren kennen, aan het overlijden is. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Niet veel later verschijnt ook Magere Hein. [crybaby2.gif]

Afbeelding
[new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
"Alsjeblieft Magere Hein, ik ben nog maar 95 jaar jong! Ik kan Felix, Robin, Daniël en de rest van de familie toch niet alleen achterlaten..."

Afbeelding
Maar Magere Hein luistert niet. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Hilda blijft ondertussen ongestoord het huis schoonmaken.

Afbeelding
RIP Trees, je zal gemist worden. [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
Later in de avond komt Xias nietsvermoedend terug thuis van een geweldig feestje...

Afbeelding
... en bekomt de familie samen wat van wat er net is gebeurd.

Einde van hoofdstuk 93
Zo, dat was een onverwacht einde. [new_puppy-dos-eyes.gif] Volgende keer kunnen jullie zien hoe het nu verder gaat met Felix en de rest van de familie.
Afbeelding
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Re: De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 93 ♦ 05-09-2021 ♦ Pag. 52)

Bericht door Helazena »

Er gebeurt weer genoeg in huize Van de Kerkhof. (Gelijk trek in ijsjes gekregen. [tongue3.gif] )

Gefeliciteerd Daniël! [jarig.gif] Al heb je je verjaardag wat eenzaam moeten vieren. (Die glitches ook weer… [new_rofl.gif] )
Gezellig dat Clara langs kwam en bleef slapen, maar wat minder voor Daniël dat ie op de grond moet slapen. :lol:

Xias zag er knap uit in zijn pak. Die heeft daar vast nog wel een date gescoord op het eindbal.

En ach ja, je kan het Eliza niet echt kwalijk nemen. Ze is niet echt in een beschaving opgegroeid natuurlijk. :mrgreen:
Rip Trees [new_puppy-dos-eyes.gif] Je kwam plotseling en je ging ook net zo plotseling. Al kon ik het niet laten om te lachen door Eliza, die schaamteloos bij magere Hein kwam staan in haar Eva’s kostuum. [new_silly.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Gelukkig had Xias 's nachts nog tijd om maar liefst twee taarten te bakken. Daar heeft de familie wel geluk mee. :mrgreen:
Daniël had eventjes een heel erg interessant gezicht haha. Gelukkig ziet hij er nu iets beter uit. [new_silly.gif]
Die docenten zagen er inderdaad wel wat enger uit, heel slim van Xias. Ookal komt hij ze nu alsnog op school tegen. [eusa_eh.gif] [eusa_shifty.gif]
Leuk dat Clara langs kwam om te spelen en logeren! [eusa_dance.gif]
Dat schilderij in de nectar kelder ziet er leuk uit. Die kende ik nog niet. [eusa_whistle.gif]
Fijn dat Felix en Trees nog een leuk laatste avondje hadden samen. RIP Trees. [new_puppy-dos-eyes.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Daar zal iedereen van de familie wel blij mee zijn dat Xias aan het bakken is geslagen :D Nu kunnen ze nog vaker taart eten :lol:
[jarig.gif] Daniel! Jammer dat Hilda hem al op bed had gelegd, maar gelukkig was het daarna nog een gezellige avond [new_bdaysmile.gif]
Fijn dat Daniel samen met Xias naar school kan! Spannend zo'n 1 ste schooldag en zeker met zo'n enge leraren [eusa_shifty.gif] :mrgreen:
Leuk dat na school Clara kwam spelen en ook bleef logeren [new_smile-l.gif]
Aandoenlijk om Felix en Trees zo samen te zien [love4.gif]

Aah lieve Sondra had denk ik meegewild naar het bal. Xias zag er mooi uit in zijn pak 8-) Fijn dat hij het leuk heeft gehad!

RIP Trees [new_puppy-dos-eyes.gif] Het was leuk om je avonturen te volgen!
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wordt Xias de nieuwe taartenbakker in huis? [eusa_dance.gif]
Arme Daniël dat hij zo moet opgroeien, zeker met die hoofden erbij... maar gefeliciteerd! [new_bdaysmile.gif]
Super lief dat Xias Daniël begeleidt op school, want dat is begrijpelijk met zulke leraren [eusa_shifty.gif]
Leuk dat je die delver nu kunt gebruiken! [eusa_dance.gif] Ga je die nu ook uitproberen bij het politiebureau [eusa_whistle.gif] 8-)
Wat leuk dat Clara en Karel kwamen spelen en gelijk ook bleven logeren! [new_smile-l.gif] De jongens in de voortuin tho [new_rofl.gif]
Xias ziet er goed uit in zijn pak hoor! Was hij er ook met een date of heeft hij iemand aan de haak geslagen? ;)
Neeeee, Trees [new_puppy-dos-eyes.gif] Een heel naar einde [new_puppy-dos-eyes.gif] [new_puppy-dos-eyes.gif] Maar het kwam er natuurlijk een keer van [new_puppy-dos-eyes.gif] [new_puppy-dos-eyes.gif] [new_puppy-dos-eyes.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Helazena schreef: 05 sep 2021, 12:40 Xias zag er knap uit in zijn pak. Die heeft daar vast nog wel een date gescoord op het eindbal.
Helaas niet, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. :mrgreen:
Wieke schreef: 06 sep 2021, 00:29 Daar zal iedereen van de familie wel blij mee zijn dat Xias aan het bakken is geslagen :D Nu kunnen ze nog vaker taart eten :lol:
Inderdaad handig om weer een nieuwe kok te hebben, Victoria was tot nu toe eigenlijk niet echt vervangen. :lol:

Zo meteen weer een nieuw hoofdstuk. [eusa_whistle.gif] Dan heb ik ook meteen het record van meeste hoofdstukken in een jaar verbroken, 22 hoofdstukken (het meeste was 21 in 2014). :mrgreen:
Afbeelding
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Hoofdstuk 94: Harkende Hilda
De nacht na het overlijden van Trees is Felix de keuken aan het schoonmaken
Afbeelding
Felix kon niet slapen, dus besloot hij de keuken maar wat schoon te maken. [new_puppy-dos-eyes.gif] Geen idee wat Hilda allemaal aan het doen is dat ervoor zorgt dat de keuken een puinhoop is, maar het is een groot huis natuurlijk. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Uiteindelijk wordt Felix toch moe, en kruipt hij voor het eerst in lange tijd weer alleen in zijn bed.

Afbeelding
Felix is niet de enige die het moeilijk heeft met het overlijden van Trees: ook Daniël kan er moeilijk door slapen. Ze waren gezellig samen tv aan het kijken en toen kwam Magere Hein plots langs. [new_puppy-dos-eyes.gif]

De volgende ochtend staan Cid en Louis als eerste op
Afbeelding
Louis was vannacht wakker geworden van het gerommel in de keuken beneden, en toen hij even ging kijken zag hij dat zijn vader daar bezig was. Toen hij het aan Cid vertelde kwam hij met het idee om de hele keuken zelfreinigend te maken: niet met de handigheidsvaardigheid, maar met hun toverstaf. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Wanneer ze klaar zijn met de keuken nemen ze ook meteen de badkamers onder handen.

Felix gaat ondertussen op bezoek bij zijn tweelingzus om haar het nieuws te vertellen
Afbeelding

Afbeelding
Zoals Helena tegenwoordig zo vaak doet, zat ze weer aan haar keyboard toen Felix aanbelde.

Afbeelding
Wanneer Helena de deur opent, kan Felix het met moeite droog houden...
"T-Trees... is gisteren..."

Afbeelding
Helena heeft niet meer nodig om te begrijpen wat er gebeurd is, en geeft Felix een knuffel.

In de tuin van Villa Van de Kerkhof is momenteel een eekhoorninvasie aan de gang
Afbeelding
Eliza trekt er zich echter niet veel van aan, en harkt rustig voort om haar gedachten wat te verzetten.

Afbeelding
Inmiddels heb ik ook gevonden waar Hilda de hele tijd zat: ze was de hele nacht bladeren aan het harken! :mrgreen:

Afbeelding
In het huis van Helena en Gijs is Felix inmiddels al wat bekomen...

Afbeelding
... en misschien maar goed ook, want niet veel later gebeurt er iets onverwachts wanneer Gijs thuiskomt via de achterdeur. :o

Afbeelding
Felix loopt meteen naar buiten om te kijken wat er aan het gebeuren is... [new_puppy-dos-eyes.gif]

Afbeelding
... maar Helena blijft rustig verder spelen op haar keyboard.

Afbeelding

Afbeelding
RIP Gijs Groentje, je zal gemist worden. [new_puppy-dos-eyes.gif] Je zat al even niet meer in het actieve huishouden maar je zit al sinds hoofdstuk 59 in mijn dagboek, dus een collage heb je wel verdiend. :mrgreen:

Afbeelding
Niet veel later is het Helena die het niet droog kan houden. [crybaby2.gif]

Afbeelding
Felix weet niet goed wat hij moet zeggen, zeker aangezien de rollen een paar uur geleden nog omgedraaid waren. In een opwelling komt hij plots met een geweldig idee af:
"Waarom kom je niet terug bij ons wonen? Dan ben je niet altijd alleen wanneer Zoë en Zack aan het werk zijn."

Afbeelding
"Echt? Zou ik niet in de weg lopen?"

Afbeelding
"Natuurlijk niet, jullie hebben vroeger toch zo lang bij ons gewoond! En er is nu toch een extra plaats vrijgekomen in huis..."

Afbeelding
"Vooruit dan, als jij het zegt! Dan hebben Zoë en Zack ook eindelijk eens een plekje voor zichzelf, want ik denk niet dat ze anders ooit vertrokken zouden zijn. Ze kunnen beide voor geen meter koken, dus ik neem het hen niet kwalijk hoor."

Afbeelding
Dat laatste heeft Zack wel gehoord. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Uiteindelijk rijden Felix en Helena samen naar huis...

Afbeelding
... waar ze samen in bed kruipen, in de zolderkamer die vroeger van hun ouders was.

Afbeelding
Later die avond bereidt Cid zich voor op een nacht gevuld met opdrachten als spokenjager. Alleen... wanneer hij snel nog iets wilt eten voor hij eraan begint, zit er plots een weerwolf in de keuken. [eusa_eh.gif]

Afbeelding
Cid besluit dan maar zonder te eten aan zijn nacht te beginnen.

Afbeelding
8-)

De volgende ochtend zijn alle oudjes als eerste wakker
Afbeelding
Tijdens het tv kijken komt Eliza met een geweldig idee af.
"Waarom houden we vanmiddag geen zwembadfeest in de tuin voor ons drietjes?"
"Ik weet niet hoor Eliza, het is al herfst. Straks worden we ziek"
, antwoordt Helena.
"Ach, wie weet gaan we vanavond toch zo al dood, lang zullen we wel niet meer hebben. En ik heb lang genoeg in een donkere kelder gezeten", probeert Eliza Helena te overtuigen.
"Goed dan", geeft Helena toe.

Afbeelding
Nog enigszins terughoudend wandelt Helena samen met Felix en Eliza naar het zwembad in de tuin...

Afbeelding
... maar niet veel later springt ze toch enthousiast van de springplank. [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wanneer de zon onder is gegaan komen ze alle drie uit het zwembad, en eten ze samen nog een bord sushi.

Afbeelding
Ondertussen is Robin weer de hele dag in de weer geweest met zijn uitvinden. Helaas loopt dat niet altijd even goed af. :mrgreen:

Afbeelding
Gelukkig kan hij ondertussen al blindelings de weg van zijn werktafel naar de badkamer vinden. [eusa_whistle.gif]

De volgende ochtend ontbijten Robin en Maya voor het eerst in lange tijd samen
Afbeelding
Door Maya's late werkuren kan ze helaas maar weinig tijd met haar gezin spenderen: haar werkdag begint wanneer Daniël terugkomt van school, en overdag werkt Robin aan zijn uitvindingen zodat hij 's avonds tijd heeft voor Daniël. Omdat het vandaag een speciale dag voor hen is, is Maya toch speciaal vroeg opgestaan om samen te ontbijten...

Afbeelding
... want Robin mag vandaag een prijs voor zijn uitvinden in ontvangst nemen bij het gemeentehuis! [eusa_dance.gif]

Afbeelding
En ook Maya had iets te vieren, want zij is de vorige nacht tot bandmanager gepromoveerd. 8-) Hopelijk heeft ze binnenkort wat normalere uren.

Afbeelding
Ook Louis en Cid zien elkaar niet zo vaak als ze zouden willen: Cid werkt 's nachts als spokenjager en slaapt daarna tot de middag, wanneer Louis ofwel zijn plantjes aan het verzorgen is ofwel elixers aan het brouwen is. Vandaag hebben ze allebei een verlofdag genomen en gaan ze op uitstap naar de Rode Zijdelounge! [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Na een tijdje kon Cid het niet laten van zijn toverstaf boven te halen, en begon hij de radio te verbeteren. :roll:

Afbeelding
Alsof het niet erger kon belandde hij daarna in een toverduel met Louis. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Thuis babysit Xias ondertussen op zijn neefje, die bezoek heeft van Clara.

Afbeelding
Gelukkig zijn Daniël en Clara best wel braaf, en kan Xias zich dus vooral op het schilderen focussen.

Afbeelding
En daar begint hij best al goed in te worden! [eusa_dance.gif]

Einde van hoofdstuk 94
Zo, alweer een overlijden. [new_puppy-dos-eyes.gif] Binnenkort is er niemand meer over van generatie 7... Volgende keer ontwerpt Robin een speciale uitvinding, en ontdekt Xias iets speciaals in de tuin. [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: De familie Van de Kerkhof (Hoofdstuk 94 ♦ 14-09-2021 ♦ Pag. 52)

Bericht door Cloedien »

Vervelend dat Felix en Daniël het zo moeilijk hadden met het verlies van Trees. :?
Grappig dat Cid en Louis de keuken en badkamer zelfreinigend hebben gemaakt met de toverstaf.

RIP Gijs, wat vervelend dat hij nu ook met Magere Hein is meegegaan. :?
Lief van Felix dat hij aan Helena heeft voorgesteld om bij hem thuis te komen wonen.

Wat een enge wezens lopen daar rond hoor, gelukkig trekt Cid daar niet zo veel van aan. Alhoewel ze zitten dus wel in de weg. [tongue3.gif]

Leuk dat Eliza, Helena en Felix een zwembadfeestje hebben gehouden met z'n drietjes. :mrgreen:

Gefeliciteerd Robin met de prijs en Maya met de promotie! [eusa_clap.gif] Ook leuk dat Louis en Cid even een dagje voor hen samen hebben genomen.

Het schilderij die Xias heeft gemaakt kende ik nog niet, die is wel erg gaaf! Krijgt het een plekje in het huis? 8-)
Plaats reactie