5-jarig bestaan MoonshineSim: Wie gaat er met Simmie mee op vakantie? Opdracht en reacties WINNAAR!

Hier kun je informatie vinden over forum wedstrijden en uitdagingen die het team organiseert.
Gesloten
Simmie
Beheerder
Beheerder

5-jarig bestaan MoonshineSim: Wie gaat er met Simmie mee op vakantie? Opdracht en reacties WINNAAR!

Bericht door Simmie »

Op 22 juli a.s. bestaat MoonshineSim 5 jaar! [wav.gif]
Rond deze jubileum datum zullen een aantal leuke en gezellige activiteiten op de site en het forum plaatsvinden, dus houd beiden goed in de gaten.

Afbeelding

Om dit 1e lustrum van MoonshineSim te vieren start vandaag de 1e uitdaging op het Forum:
Wie gaat er met Simmie mee op vakantie?
Ik heb kosten noch moeite gespaard om jullie mee te kunnen nemen op een heerlijke vakantie en heb hiervoor een hele trein en locatie afgehuurd! ;)

Hoe kan je mee op deze reis?

• Geef je z.s.m. in dit topic op als je graag mee wilt met deze jubileumvakantie
• Creëer een Sims 4 Simself met je Forumnaam en upload deze naar de Galerie met de hashtag #moonshinesimself vóór 9 juli 19.00 uur
• Plaats 1 screen in je Alledaagse outfit in het inlevertopic hier op het Forum vóór 9 juli 19.00 uur zodat ik weet dat je je Simself naar de Galerie hebt geüpload

P.S.: Bij de #moonshinesimself op de Galerie staan al een paar Simselfs van een paar jaar geleden.
Als je hier al bijstaat, zou ik het leuk vinden als je een nieuwe Simself upload zodat ik een recente versie van je heb OF upload je bestaande Simself opnieuw voorzien van andere outfits zoals hieronder aangegeven.
Je Simself gaat alleen mee op vakantie als je je (ook) in dit topic hebt aangemeld.

Waaraan moet je Sims 4 Simself voldoen?
• Natuurlijk moet je Sim (enige) gelijkenis met jezelf vertonen [duh2.gif]
• Geef je Simself 1 outfit in elke kledingcategorie:
1. Alledaags: gezellige en prettig zittende reiskleding;
2. Formeel en Feest: beetje feestelijk en ongedwongen; geen kostuum, korte broek of lange jurk/rok; houd rekening met zonnig weer;
3. Sportief/Nacht/Badkleding/Warm weer: houd rekening met zonnig weer;
4. Koud weer: spreekt voor zich, maar dat zullen we niet echt nodig hebben.
• CC is niet toegestaan

Waar gaan we heen?

Dat blijft nog even een verrassing maar jullie zullen het zeker een fijne en mooie plek vinden. [love4.gif]

Hoe lang zijn we onderweg?

De trein vertrekt direct op 9 juli om 19.00 uur en zal op 22 juli op de bestemming aankomen.
Het is een lange reis, dus we zijn bijna 2 weken onderweg! 8-)
Maar maak je geen zorgen…. voor eten, drinken en een slaapplaats in de trein is gezorgd en ik verwacht dat jullie zelf een goed humeur en veel gezelligheid meebrengen.

Bij aankomst worden we ontvangen door een speciaal ingehuurde beroemde fotograaf die onze vakantie als herinnering zal vastleggen op de gevoelige plaat!
Ik stel hem aan jullie voor zodra we arriveren.

Ik ben al klaar voor de reis en heb vast een hotelletje geboekt vlak bij het station. [eusa_dance.gif]
Hier zal ik elke dag tot 9 juli, onder het genot van een beker cappuccino, wachten op jullie komst.
Ik hoop dat jullie net zo naar deze vakantie uitkijken als ik en ik ben heel benieuwd wie er mee zullen gaan.
Tot gauw!

Liefs Simmie [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: Wie gaat er met Simmie mee op vakantie? Opdracht en reacties

Bericht door Simmie »

Simmie's Reisgenoten: [5grouphug.gif]

* Deetui
* Jaro
* Cloedien
* Wieke
* Froos
* Muisjejazz
* puckiezoet
* xStephaniew
* Helazena heeft helaas de trein net gemist [crybaby2.gif]
* tipigirl
* Jotie
* honda100 (tante Harrietje)
* Selinaaaaa
Deetui
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: Wie gaat er met Simmie mee op vakantie? Opdracht en reacties

Bericht door Deetui »

Ik wil zeker wel mee op reis [eusa_dance.gif] Lijkt me hartstikke gezellig :lol:

Nu maar kijken of het maken van een geslaagde simself me gaat lukken [new_rofl.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Ik ga ook mee! [eusa_dance.gif] Ik ben wel benieuwd waar we terecht gaan komen, gelukkig lijkt het alvast ergens warm te zijn. :mrgreen:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Een vakantie klinkt wel leuk, daar wil ik wel aan meedoen! 8-) [new_smile-l.gif]
Nu maar hopen dat de basegame leuke zomerse kleding heeft die bij mij(n simself) past en dat ik een beetje overweg kan met CAS. :mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Jeej wat leuk [eusa_dance.gif] Ik ga zeker mee [5grouphug.gif] Spannend waar we naartoe gaan 8-) ;)

Ik doe mee :D Ik hoop dat het lukt om mijzelf na te maken. Ik ga mijn best doen!

Wat kunnen we het beste bij de achternaam invullen?

Hele leuke en mooie screen van jou bij het treinstation :D Heb je het treinstation zelf gebouwd?
In Mt.Komorebi is er ook een treinstation, maar ziet er anders uit.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

YES! Wat leuk! [eusa_dance.gif] Al 4 reisgenoten! Dat wordt vast een hele gezellige boel. [5grouphug.gif]

@Wieke
Achternaam? .... geen idee eigenlijk. :? Mag je zelf iets leuks voor bedenken. ;)

Bedankt voor het compliment. [5grouphug.gif]
ik heb het station voor 85% zelf gebouwd.
Ik heb alleen iets gedownload van de Galerie om de rails makkelijk te kunnen vinden. :mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Okee [icon_thumright.gif]

Wow wat knap [eusa_clap.gif] Zo mooi :D
Deetui
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Deetui »

Oh wat leuk gemaakt station dan! [eusa_dance.gif] Ik ging er eigenlijk vanuit dat het al bestond, maar dan erg mooi gedaan [love4.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ga ook mee. Kan wel een vakantie gebruiken :lol:
Gesloten