Kristallen Creaties (21)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Accessoirespakketten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Kristallen Creaties (21)

Bericht door Simmie »

(Tekst van De Sims)
Maak prachtige sieraden en geef je creaties een krachtige vonk met het De Sims™ 4 Kristallen Creaties Accessoirespakket!

Het is tijd om een glimmende nieuwe vaardigheid uit te proberen: edelsteenkunde! [eusa_dance.gif]
Met deze nieuwe passie moet je Sim materialen verzamelen en sieraden maken om te dragen, cadeau te geven of te verkopen!
Behalve dat ze er stralend uitzien, kunnen deze stukken in het maanlicht worden opgeladen om verschillende effecten aan hun dragers te geven.
Wil je jouw Sim helpen slagen? Laad je oorbellen dan op met simaniet om diens carrière een kickstart te geven!
Er zijn 11 verschillende slijpingen en 27 mogelijke effecten. [love4.gif]

En dat is nog niet alles! Dit pakket heeft alles wat je nodig hebt om een knusse werkplek voor je Sims te creëren en heeft nieuwe CES, inclusief een dromerige nieuwe sieradenset die in samenwerking met Simmer Arethabee is gemaakt.

Verkrijgbaar vanaf 29 februari om 19.00 uur
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Kristallen Creaties (21)

Bericht door Froos »

Het lijkt me een leuke stuff pack. Vooral als je ook 'Aan het werk' hebt, dan kun je een soort juweliers winkel beginnen [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Kristallen Creaties lijkt mij een heel leuk Accessoirespakket! [eusa_dance.gif] Zo leuk dat we weer een nieuwe hobby krijgen EN meer sieraden! [new_smile-l.gif] Voor mij een ideale combi!! [love4.gif]
Ik las in de EA Community Blog die Simmie heeft vertaald dat een Sim zelfs meer dan 1000! verschillende combinaties van met juwelen versierde voorwerpen kan maken. [eusa_dance.gif] Echt veel! :o

Ik las dat Kristallen Creaties ook gebruik maakt van de maancyclus van het Basisspel en dat we de sieraden met edelstenen dus kunnen opladen. Zo cool!
De kristalboom ziet er ook zo mooi uit! [love4.gif]

Morgen komen we nog meer te weten...

(Je kan het ook op Twitch bekijken)

Ik ga het pakket denk ik nog niet meteen kopen. Doordat ik de laatste tijd (en helaas nog steeds) minder kan spelen, ben ik nog niet helemaal klaar met het ontdekken van Paardenboerderij en ik wil dat nog even afmaken, want ik vind het zo'n geweldig pakket! Ik wil denk ik nog eerst een veulentje. [love4.gif] Daarna denk ik lekker Te Huur en Tomarang ontdekken. [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ja! Je kunt je sieraden opladen op een plateau en dan krijgt je sim bepaalde vaardigheden [tongue3.gif] Erg benieuwd naar die walkthrough :D
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik heb gisteren de walkthrough gezien. Het lijkt me echt een super leuk pakket! [eusa_dance.gif] De gameplay vind ik heel leuk en ik ben ook verliefd op de bouwspulletjes [love4.gif] Ik zag zo veel leuke clutter! :D In CAS zag ik ook mooie sieraden, kleding en kapsels! [new_smile-l.gif]

Deze koffer is zooo mooi! [love4.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Er zijn momenteel veel flinke bugs met dit pakket! [violent1.gif]
Of het komt door de laatste update + bug fix update of door het pakket zelf is niet duidelijk.

Ik adviseer om even niet te spelen met dit pakket in een bestaande save omdat het je bestand behoorlijk door de war kan gooien.
Als je het toch wilt proberen/bekijken, doe het dan even in een nieuw opslagbestand (en zonder mods en CC)! [duh2.gif]

Ik wacht ook met het schrijven van de Gids over dit pakket tot e.e.a. (hopelijk heel snel) is opgelost. [eusa_angel.gif]

Ik word een beetje kriegel van alle bugs, zeker met Te Huur en nu dit weer. :roll:
Een aantal pakketten is gewoon niet of nauwelijks (meer) te spelen zonder ellende! [eusa_naughty.gif] EA!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Het gekke vind ik altijd dat we een bugfix krijgen van EA, maar we krijgen er het dubbele voor terug. Het is op dit moment echt erg! [angryfire.gif]
Veel pakketten werken totaal niet meer. Ik zou liever zien dat EA zich nu bezig houdt met het oplossen van de bugs voordat ze een nieuw pakket uitgeven :| Maar dat zal niet gebeuren....
En de packs maar verkopen voor de totale prijs...hmmm...cashgrab :o
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

The Sims heeft gisterenavond dit naar buiten gebracht:
Afbeelding

Afbeelding

Edit:
Ze zijn de patch nu aan het uitrollen. Ik zie in de EA app dat er al een update klaar staat bij mij.
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Heb ik nou zo met m'n neus gekeken of zijn er in de werelden geen steenhoopjes (meer) te vinden om op te graven? :?
Ik ben in Windenburg, Oasis Springs, Willow Creek en Henford aan het zoeken geweest en kan er niet 1 vinden! :shock: [violent1.gif]
Is dit een nieuwe bug of ben ik de enige die hier last van heeft? [crybaby2.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Oh! Gelukkig. Ik ben niet de enigste :mrgreen:
Ik wist namelijk zeker dat in bv. Foundry Cove (willow creek) rondom de 'krakende hut' kristallen te vinden waren [eusa_dance.gif]
Maar die steenhoopjes zijn in mijn spel ook opeens verdwenen, dacht dat het aan mijn mods lag [tongue3.gif]

Bij de BFF's (omgeving) kon ik nog wel robijn opgraven, maar het lijkt erop dat de steenhoopjes van locatie zijn veranderd?!? [eusa_whistle.gif]
Vind het ook verwarrend Simmie of dit echt zo hoort of is het een bug :shock:
Plaats reactie