Kokkerellen maar (19)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Accessoirespakketten.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Kokkerellen maar (19)

Bericht door Simmie »

Dinsdag kregen we in Behind The Sims al wat informatie over het nieuw uit te komen Accessoirespakket 'Kokkerellen Maar'.
Bij het onderwerp Sims Algemeen/Sims 4 reacties op/over livestreams staat ook al informatie over en wat reacties op dit pakket, maar het is handiger om het vanaf nu verder hier op 1 plek bij elkaar te hebben staan.

Vanavond om 17.00 uur volgt de officiële aankondigingstrailer (van bijna 2 minuten):

Hierbij ook een aantal beelden van dit nieuwe accessoirespakket uit de Behind The Sims uizending.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Kokkerellen maar (19)

Bericht door tipigirl »

Als ik de trailer zo zie lijkt het best een uitgebreid accessoires pakket en meer in de lijn van de laatste dan bijvoorbeeld feestaccessoires! [eusa_dance.gif]
Ben benieuwd naar de side hustle mogelijkheden
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja het lijkt mij echt een leuk en uitgebreid accessoirespakket! [eusa_dance.gif] Ik zie zoveel nieuwe dingen in de trailer. [new_smile-l.gif]
Zo leuk dat we een pizza oven, mixer en wafelijzer krijgen! [love4.gif] Dit lijkt mij echt leuk om te doen: [eusa_dance.gif]
Afbeelding

Afbeelding
Ik zie ook veel nieuwe recepten. [new_smile-l.gif]
Alle spulletjes zien er ook zo mooi uit! Ik ben ook echt blij met de nieuwe tegels! [love4.gif]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben ook benieuwd naar het runnen van je eigen eetkraampje. [new_smile-l.gif]

Aan 1 kant kan ik echt niet wachten en aan de andere kant is 28 september voor mijn gevoel wel al best snel haha, want ik ben nog helemaal niet klaar met Paardenboerderij te ontdekken. :lol:
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ben blij dat de stuff pack weer terug is (2,5 jaar) Dit soort packs heb ik liever dan die kits [violent1.gif]
Nieuw keuken gereedschap als de mixer, wafelijzer en de pizzaoven zijn een mooie toevoeging. Ook heel leuk vind ik dat je nu je kokkerel dingen kan verkopen, of ze in de smaak vallen is nog even afwachten natuurlijk :mrgreen:
Heel leuk.

Ik ben ook heel erg benieuwd of dit samen gaat met 'Aan het werk' Dat je een pizza of wafel winkeltje kan maken? :o
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Froos schreef: 15 sep 2023, 21:53 Ik ben ook heel erg benieuwd of dit samen gaat met 'Aan het werk' Dat je een pizza of wafel winkeltje kan maken? :o
Ik denk dat dat zeker kan, want je kan in een winkel van Aan Het Werk ook ijs uit de ijsmachine verkopen. [eusa_dance.gif]
Die kan je gewoon in een vitrine plaatsen en prijzen.

Ik ben wel benieuwd of ze de nieuwe opties van allerlei soorten wafels en pizza's hebben toegevoegd aan de menukeuze van Uit Eten. [eusa_whistle.gif]
Restaurants werken weer redelijk goed dus het zou fijn zijn als ze de menukeuzes hiermee hebben aangevuld.
De nectars van Paardenboerderij zijn ze nl. vergeten. [tongue3.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

We hebben net de update gekregen voor het accessoirespakket die donderdag uitkomt. Zo blij mee dat we de cupcakes nu ook voortaan in de oven kunnen bakken! [love4.gif]
Afbeelding

Het nieuwe verbeterde kookmenu met filters. Heel fijn! [eusa_dance.gif]
Afbeelding

We kunnen nu ook kleine keukenapparaten meenemen via de inventaris van je Sim. [new_smile-l.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Ik heb een beetje gemixte gevoelens over dit pakket. Het gaat hier natuurlijk vooral om de gameplay.
Maar hier zaten toch ook een aantal nieuwe keukens bij? In hoeverre verschillen deze keukens met de keukens van de landelijke keuken kit of de coole keukenaccessoires? en waarom konden die niet samen? :?

@Wieke leuk dat je nu zonder het accessoirepakket al cupcakes kan maken! :D
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Cloedien schreef: 26 sep 2023, 20:55 @Wieke leuk dat je nu zonder het accessoirepakket al cupcakes kan maken! :D

@Cloedien we konden al cupcakes maken met de CupcakeFabriek die in de Basisgame zit, maar die is heel groot. Nu kunnen we ook cupcakes maken in de ovens. [love4.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Klopt Wieke! Ik las dat ook in de patch notes. Super dat we nu ook de keuken items uit 'coole kitchen stuff' (ijsmachine) en filmavond (popcornmachine) kunnen meenemen. Dat wordt een leuk stalletje bij mijn Simshuis...hahaha [new_rofl.gif]

Alleen jammer dat 'uit eten' weer geen update heeft gekregen (had ik eigenlijk nu wel verwacht met 'kokkerellen' in het vooruitzicht) [violent1.gif] [eusa_eh.gif]
Ik wil zo graag dat 'uit eten' een refresh of een goede update krijgt [eusa_pray.gif]

@Cloedien: Ik snap je. Coole kitchen stuff en Home chef hustle lijken op elkaar. Dat vond ik ook [eusa_eh.gif]
Deze SP heeft meer! Gerechten maken, Popcorn en ijs en verkopen aan huis [eusa_dance.gif]

Landelijk Leven was meer gericht om je eigen groenten en fruit te verbouwen :lol:

Ik kijk uit naar de nieuwe SP...want eindelijk weer een nieuwe SP [eusa_clap.gif]
Plaats reactie