Moschino Accessoires (15)

Plaats hier per pakket je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Accessoirespakketten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Moschino Accessoires (15)

Bericht door Simmie »

@Froos ik heb een Sim fotografievaardigheid 5 gegeven [eusa_shhh.gif] en toen werkte het gelukkig wel. [eusa_dance.gif]
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

↑Mooi zo Simmie.

Nu heb ik weer iets [eusa_whistle.gif]
Als je als beroep fotograaf een foto wil maken kon je toch met de toetsen A en D er omheen draaien met je camera? Met Q en E kon je omlaag en omhoog. Zo kon je de sim uit een bepaalde hoek fotograferen. Die toetsen werken niet meer bij mij. Ik heb al spel repareren gedaan zonder succes. Ligt het aan mij of is dit een bug? :shock:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik had gisteravond ineens het probleem dat het verschuiven van het beeld met de pijtjestoetsen naar links en rechts (in windowmode) niet meer werkte.
Naar boven en naar beneden werkte wel. Dat lijkt dus op hetzelfde probleem als met de letters A en D.

Ik heb de buildmode freecam mod van Twisted Mexi daarna uit m'n mods folder gehaald en toen werkte het wel. [eusa_whistle.gif]
Hoewel TM aangeeft dat na de update van gisteren de mod compatible is, lijkt het toch deze bug te veroorzaken.
Als je die mod in je spel hebt, dan even verwijderen en kijken of het probleem is opgelost.
Ik denk dat dit ook geldt voor de betterbuildbuy mod want daar zit de buildmode freecam ook in dacht ik.

Ik moet het nog verder uitzoeken, maar misschien kan je dit eerst even proberen.
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

Dank je Simmie.
Ik heb de betterbuildbuy mod verwijderd, maar helaas nog steeds het probleem. Daarna zelfs even mijn hele mods map tijdelijk verwijderd, nog steeds het probleem. Ik heb zelf ook nog wat gegoogeld op het probleem. Dat je NIET meer vrij kan bewegen tijdens het fotograferen als beroeps fotograaf lijkt helaas een bug te zijn sinds de interieurcarriere update van vorig jaar (en nog niet opgelost) [eusa_eh.gif]

Als speler werkt de tab toets nog steeds prima [icon_thumright.gif] maar als een Sim wat wil fotograferen voor zijn fotolijstje niet meer [crybaby2.gif]
Mocht je toch een oplossing hebben hoor ik het graag ;)
Plaats reactie