Sims 4 geruchten en speculatie
Re: Sims 4 geruchten en speculatie
Dus toch wel paarden.
Even kijken, ik zie een soort nectar maker, lammetjes, paarden, linedance en een plek voor wedstrijden buiten. Niet echt heel veel nieuws (t.o.v. de Sims 3). Wel leuk voor de paardenliefhebbers dat die dan toch eindelijk er aan zitten te komen.
Ik vind het goed om te zien dat het er op lijkt dat de lammetjes en geitjes(?) los kunnen lopen.
Wel jammer dat je dan voor de ultieme boerderij ervaring nu echt meerdere packs nodig hebt en dat het niet in 1 had gekund.
Even kijken, ik zie een soort nectar maker, lammetjes, paarden, linedance en een plek voor wedstrijden buiten. Niet echt heel veel nieuws (t.o.v. de Sims 3). Wel leuk voor de paardenliefhebbers dat die dan toch eindelijk er aan zitten te komen.
Ik vind het goed om te zien dat het er op lijkt dat de lammetjes en geitjes(?) los kunnen lopen.
Wel jammer dat je dan voor de ultieme boerderij ervaring nu echt meerdere packs nodig hebt en dat het niet in 1 had gekund.
Ik dacht het en jij zegt het...hahaha
Ik vind die uitgelekte screens van Steam heel interessant. Ik zie ook schapen en geiten En een soort linedancing ofzo
Dat nectar maken doet me weer denken aan 'Wereldavonturen' ben benieuwd hoe diep dat gaat
En donderdag al de trailer Ben benieuwd.
Ik houd de lat nog wel wat laag omdat ik bang ben dat de paarden alleen zijn beperkt tot de nieuwe wereld. Mochten we ook met de paarden naar de andere werelden kunnen reizen dan is het een echte EP (anders een GP die voor 40 euro wordt verkocht)
Ik ga hem niet kopen, want niet invested in De Sims 4, maar wat zijn die babygeitjes en lammetjes enorm schattig
Klopt het dat ik wel nergens een volwassen schaap zie?
Klopt het dat ik wel nergens een volwassen schaap zie?
Hahahaha je weet hoe ik ben Froos..
Met wat ik heb gezien moet ik toch wel zeggen dat ik echt enthousiast ben... Maar ja ik hoop dan ook al sinds 2014 op paarden...
Uiteraard ben ik benieuwd naar de trailer en kan ik niet wachten... Maar omg baby geitjes hoe cute is dat???
Met wat ik heb gezien moet ik toch wel zeggen dat ik echt enthousiast ben... Maar ja ik hoop dan ook al sinds 2014 op paarden...
Uiteraard ben ik benieuwd naar de trailer en kan ik niet wachten... Maar omg baby geitjes hoe cute is dat???
@Deetui en Tijgertje ja ik vind de lammetjes ook zooo schattig! Ik vind het geweldig!
Wij hebben vroeger schapen gehad thuis en dus ook veel lammetjes En ik heb vroeger ook bijna 10 jaar paard/pony gereden. We hadden ook 2 pony's thuis Dit pakket is helemaal mijn ding. Landelijk Leven is mijn favoriete pakket van de Sims 4 en dit pakket past hier perfect bij
@Deetui Ik heb ook nog geen volwassen schaap of geit gezien trouwens
En zullen we nu ook de plafonds een andere kleur/patroon kunnen geven?
Edit: In de Community Blog lees ik dat het minigeiten en minischapen zijn dus ik denk dat ze niet groter worden.
Wij hebben vroeger schapen gehad thuis en dus ook veel lammetjes En ik heb vroeger ook bijna 10 jaar paard/pony gereden. We hadden ook 2 pony's thuis Dit pakket is helemaal mijn ding. Landelijk Leven is mijn favoriete pakket van de Sims 4 en dit pakket past hier perfect bij
@Deetui Ik heb ook nog geen volwassen schaap of geit gezien trouwens
En zullen we nu ook de plafonds een andere kleur/patroon kunnen geven?
Edit: In de Community Blog lees ik dat het minigeiten en minischapen zijn dus ik denk dat ze niet groter worden.
Oh wow! Dat was me nog niet eens opgevallen Eindelijk
Ik wil niet te pessimistisch doen, maar blijkbaar zijn er tempels in Jungle Avonturen waar het plafond ook een andere kleur heeft?
Dus het zou zomaar ook gebouwspecifiek kunnen zijn...
Maar ik help het jullie hopen
Dus het zou zomaar ook gebouwspecifiek kunnen zijn...
Maar ik help het jullie hopen
Zullen de plafonds bij het pakket zitten of voor iedereen beschikbaar komen in een update?
@tipigirl als dit echt een nieuwe optie wordt dan zit het vrijwel zeker in de Basisgame en komt het mee met de pre-update voor dit pakket.
Vriendelijk verzoek aan iedereen:
Ik heb net bij de Uitbreidingspakketten een topic geopend voor de Horse Ranch Uitbreiding.
Zullen we daar verder kletsen over dit pakket, want het is geen speculatie meer.
Vriendelijk verzoek aan iedereen:
Ik heb net bij de Uitbreidingspakketten een topic geopend voor de Horse Ranch Uitbreiding.
Zullen we daar verder kletsen over dit pakket, want het is geen speculatie meer.
Afgelopen dinsdag 22 augustus kwam de SBE weer langs. We kregen gratis lunchboxen, rugtassen en vele pictogrammen
Heel mooi natuurlijk, maar er blijken ook flink wat aanwijzingen in te zitten naar een nieuwe EP, GP of misschien een refresh
Wat mij toen bij die SBE meteen opviel was dat hart logo van het ziekenhuis. 'Die komt toch uit aan het werk?' dacht ik. 'Wat moet dat nou in de basisgame?!?'
Is dit een hint ofzo?
Ik was gelukkig niet de enige. De hele sims community barst nu los op SM dat er misschien iets met de EP 'Aan het werk' gaat gebeuren.
Even mijn gevonden easter eggs
Als eerst zie je dat hart met een pulse erdoor. Die komt echt uit 'Aan het werk'. Daarna zie je het zeeppompje, brandblusser, nooduitgang en koffie neon bord die ook allemaal uit het pakket 'Aan het werk' komen. Deze hebben allemaal een bijpassende sticker uit de SBE
Vandaag kwam Pixelade met een interessante video
In deze video refereert SimGuruBat naar een lunchbox. Op de achterkant van die lunchbox zijn aliëns te zien...Aliëns kwamen mee met 'Aan het werk'. Ook dat stripverhaal in een ziekenhuis. Zou er dan toch nog een refresh aankomen Voor 'aan het werk'
Aan het werk was de allereerste EP voor de Sims4, dus van mij mag dat zeker!
En nog iets wat ik ontdekte
De linkse luncheboxen hebben een geel/zwarte lint rondom het handvat en aan de onderkant. 'Aan het werk' heeft ook geel/zwarte waarschuwingsborden
Het gaat hier om geruchten en speculaties! Niks is bevestigd door EA
Mocht er een refresh komen voor 'Aan het werk' dan wil ik:
- Een nieuwe open carriére als Brandweerlied.
- Verbeterde winkels, misschien een winkel aan huis.
- Je eigen werknemers kiezen.
- Bugs fix
Ennuh...een lunchbox neem je toch mee naar je werk
Heel mooi natuurlijk, maar er blijken ook flink wat aanwijzingen in te zitten naar een nieuwe EP, GP of misschien een refresh
Wat mij toen bij die SBE meteen opviel was dat hart logo van het ziekenhuis. 'Die komt toch uit aan het werk?' dacht ik. 'Wat moet dat nou in de basisgame?!?'
Is dit een hint ofzo?
Ik was gelukkig niet de enige. De hele sims community barst nu los op SM dat er misschien iets met de EP 'Aan het werk' gaat gebeuren.
Even mijn gevonden easter eggs
Als eerst zie je dat hart met een pulse erdoor. Die komt echt uit 'Aan het werk'. Daarna zie je het zeeppompje, brandblusser, nooduitgang en koffie neon bord die ook allemaal uit het pakket 'Aan het werk' komen. Deze hebben allemaal een bijpassende sticker uit de SBE
Vandaag kwam Pixelade met een interessante video
In deze video refereert SimGuruBat naar een lunchbox. Op de achterkant van die lunchbox zijn aliëns te zien...Aliëns kwamen mee met 'Aan het werk'. Ook dat stripverhaal in een ziekenhuis. Zou er dan toch nog een refresh aankomen Voor 'aan het werk'
Aan het werk was de allereerste EP voor de Sims4, dus van mij mag dat zeker!
En nog iets wat ik ontdekte
De linkse luncheboxen hebben een geel/zwarte lint rondom het handvat en aan de onderkant. 'Aan het werk' heeft ook geel/zwarte waarschuwingsborden
Het gaat hier om geruchten en speculaties! Niks is bevestigd door EA
Mocht er een refresh komen voor 'Aan het werk' dan wil ik:
- Een nieuwe open carriére als Brandweerlied.
- Verbeterde winkels, misschien een winkel aan huis.
- Je eigen werknemers kiezen.
- Bugs fix
Ennuh...een lunchbox neem je toch mee naar je werk