Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Plaats reactie
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Cloedien »

Interessant... :thinking: :D
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Wat mij ook opvalt zijn die stippellijntjes die getrokken worden van de ene locatie naar de andere. Het is een roadmap (wegenkaart dus). Zouden die stippellijntjes een stille hint zijn naar auto's?!? :shock:
Op het laatst zie je ook een soort kompas rechts bovenin, alsof het een soort navigeer programma is...misschien allemaal ver gezocht, maar als het om daten gaat zou dit een mooi moment zijn om auto's te introduceren... ;) :lol:
Alleen vind ik dan wel weer dat auto's in de basegame horen en niet in een EP :? [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Jaa ik ben ook heel benieuwd wat de stippellijntjes en het soort kompas betekenen! Auto's zou zeker leuk zijn! [new_smile-l.gif]

Sommige Simmers hebben ingame al een pop-up gekregen dat er over 2 weken iets leuks staat te gebeuren. [eusa_dance.gif] Ik heb de melding nog niet in mijn spel gekregen. Ik heb net nog gekeken. Ik ben zo benieuwd wat het gaat zijn! [eusa_dance.gif] Spannend! :D Principal Designer Matthew tweette dit er net over haha: :lol:
Afbeelding

Communitymanager EA Cade zegt op het officiele The Sims Forum dat ie er naar uitkijkt hoe de community gaat reageren. :o [eusa_dance.gif]
https://forums.thesims.com/en_US/discus ... t_18371734
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Simmertje1981 »

Ik heb zelf vandaag iets gehad over iets met flriterig zijn. Zou heel goed over daten kunnen gaan. En dan uitgebreider dan al kan.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja klopt, er is een nieuwe roadmap uitgekomen voor de maanden mei-augustus met het thema: Season of Love [love4.gif] Er komt in de komende maanden o.a. een uitbreidingspakket uit wat met liefde te maken heeft, maar ik ben ook heel benieuwd wat we over 2 weken gratis gaan krijgen waarover ze heel enthousiast zijn. [new_smile-l.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een leuke theorie over een op Nederland geïnspireerde wereld, Wieke! :o [eusa_angel.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ondanks de in-game puzzel met de Molen en tulpjes ;) , denk ik zelf toch aan een wereld die geïnspireerd is op Frankrijk. [love4.gif]

Het thema van de nieuwe Kits is Riviera en Bistro en er wordt gesproken over nectar en wijnranken.
Dat past niet bij Nederland maar wel bij Frankrijk en het zal niet de1e keer zijn dat Europa als 1 land wordt gezien i.p.v. aparte landen. :lol:
Hoewel Nederland leuk zou zijn, lijkt Frankrijk me toch leuker vanwege de amoureuze vibe (past bij de Roadmap van deze maanden) het klimaat en diversiteit aan bouwstijlen e.d.
Ik ben heel benieuwd hoe e.e.a. wordt uitgewerkt.
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Dat klinkt heel aannemelijk, Simmie! Goed bedacht!
Wijnranken en nectar zat toch al bij Horse Ranch? Ben heel benieuwd naar dit pakket dan!
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ben het wel met Simmie eens. Het ziet er steeds meer naar uit dat het een soort wereld wordt gebaseerd op Frankrijk.

Maar!...Je hebt in een simswereld ook weer meerdere buurten.
Zou het dan misschien zo zijn dat één buurt is gebaseerd op Nederland...een soort delta buurt met bollenvelden en een molentje? :D
Een andere buurt gebaseerd op België met een frietkot? :mrgreen:
En de binnenstad zeg maar gebaseerd op Frankrijk [icon_thumright.gif]

Dat zou ik wel leuk vinden :lol: [eusa_dance.gif]
(nederland, begië en frankrijk)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik snap je gedachte over Frankijk zeker Simmie. [new_smile-l.gif]
In de omschrijving van de Riviera Retreat Kit wordt inderdaad gesproken over een met wijnranken begroeide pergola en in de Cozy Bistro Kit hebben ze het over nectar. Deze 2 nieuwe Kits die van de week zijn uitgelekt, passen zeker bij Frankrijk. Ik twijfel alleen of dan ook de wereld van het nieuwe uitbreidingspakket geïnspireerd zal zijn op Frankrijk. Als de bouwspullen van het nieuwe uitbreidingspakket teveel lijken op de bouwspullen van de 2 nieuwe Bouw Kits dan denk ik dat er veel kritiek gaat komen. Ik ben bang dat veel simmers dan gaan zeggen dat ze dat in het uitbreidingspakket erbij hadden moeten doen i.p.v. dat je dan nog 2 aparte Kits moet kopen. Als het toch een wereld is die gebaseerd is op Frankrijk hoop ik dat de bouwspullen van het uitbreidingspakket er wel heel anders uitzien dan die van de 2 Kits, want anders wordt het misschien wel erg veel Frankrijk.
Of zou het heel misschien kunnen zijn dat we de eerste maand deze 2 Kits gratis kunnen downloaden? (Net als bij de Woestijn Luxe Kit)

Ik denk wel dat we een keer een wereld krijgen gebaseerd op Nederland. Ik hoop nu en anders een andere keer. [eusa_pray.gif]
De andere 4 landschap puzzels zijn afbeeldingen van werelden die we al hebben in het spel. Een wereld met een molen en tulpenvelden hebben we nog niet. Dit gebouw staat in San Sequoia en die staat ook precies zo op 1 van die 5 puzzels.
Afbeelding

Afbeelding

@Froos dat zou ook leuk zijn! :lol: [new_smile-l.gif]
Plaats reactie