Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Plaats reactie
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Deetui »

Goed gevonden weer allemaal, laten we hopen dat het dan ook daadwerkelijk iets is (en meer dan een dode mus :mrgreen: )
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik zag het ook allemaal voorbij komen Froos en hoop, samen met jou en vele anderen, dat het inderdaad om een refresh van Aan het werk gaat en al de dingen die je opnoemt, worden aangepast/toegevoegd. [eusa_pray.gif]

Gelijk na de Bezorg Expres van deze week schreef @SimMattically dit op Twitter (en hij heeft het vaak goed...) en hij schreef later nog dat het iets in september zou zijn. Zou dus best op die refresh kunnen slaan. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding

Ik had ook onderstaand berichtje van SimGuruGrant van 16 mei 2018 opgeslagen en dat zou nu ook wel eens kunnen passen in het verhaal....
Ook begreep ik uit verschillende berichten dat EA het eigenlijk wat jammer vindt dat er met een aantal verborgen werelden weinig tot niets wordt gedaan (of dat mensen er niet eens vanaf weten). Sixam bijvoorbeeld....

Afbeelding

Afwachten dus maar.......
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja een hele leuke de Sims Bezorg Expres hebben we gehad. Ik ben heel blij met de nieuwe 'Altijd Tijd Voor Snacks' Lunchtrommels en de nieuwe swatches van de rugzak! [love4.gif]

Ik heb het van de week ook voorbij zien komen op Twitter! Spannend!
Ik weet alleen niet of het net zo'n grote refresh zal zijn als bij Wellnessdag. SimGuruAsh heeft dit op 4 augustus getweet:
Afbeelding

DrGluon heeft deze week deze leuke video gedeeld over hints voor een nieuw pakket in de voorwerpen van Paardenboerderij :D
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben!
Dat pakket kan wel een update gebruiken :roll:
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Zal het een Accessoirepakket zijn waarmee we zelf sieraden kunnen maken van de kristallen? [love4.gif] Dat zou echt super leuk zijn! [eusa_dance.gif]

Morgen na 17:00 weten we meer... :o :D

@SimMattically (Simmer) deelde op Twitter dat de trailer van het Accessoirespakket 1 minuut en 51 seconden duurt. Hij heeft het vaak goed.

Ik weet niet zeker of ik het meteen om 17:00 kan kijken. Ik hoop het wel, maar anders kijk ik het later op de avond. [new_smile-l.gif] Ben zo benieuwd! [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ja. Ik zag het gisteren ook voorbij komen.
In de Sims 3 had je ook zo'n glasblazerij waar je sim sieraden kon maken.
Misschien dat zoiets er weer als extra gameplay object in zit. Zou leuk zijn [icon_thumright.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De nieuwe roadmap [eusa_dance.gif]

Zal er in het nieuwe Uitbreidingspakket een nieuwe wereld zitten die geinspireerd is op Nederland? Op Twitter/X lees ik best wel veel reacties van Simmers die daar aan denken. Denemarken wordt ook wel genoemd, maar ik zie veel reacties over Nederland voorbij komen. [new_smile-l.gif]

Ook hebben we natuurlijk deze puzzels die meekwamen met Samen Groeien. De Puzzel linksboven lijkt natuurlijk heel erg op Nederland. :D De andere 'werelden' die op de puzzels zijn afgebeeld, zitten al in bestaande Uitbreidingspakketten.
Afbeelding

@TheHenfordHen deelde op Twitter/X ook een afbeelding waarop te zien is dat de roadmap gaat over de periode mei-augustus 2024. In de video was niet te zien of de roadmap loopt t/m juli of augustus.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Haha...Wat grappig Wieke. Die puzzel is me nog nooit opgevallen :mrgreen:
Een molentje en bloemenvelden...Dat is typisch Nederland ja...tenminste zo herkent het buitenland ons. De klompen ontbreken nog :lol:

Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe EP. Ik moest meteen denken aan 'Hot date' van de Sims1, ik was niet de enigste zie ik nu op socialmedia [new_rofl.gif]
Ben erg benieuwd naar de nieuwe EP en of het het geld waard is ;)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Als je gaat puzzelen en je kiest voor Landschappen en daarna voor Elegante Tulpen dan krijg je deze puzzel met de molen en de tulpenvelden. [new_smile-l.gif]
Haha ja de klompen missen nog inderdaad. :lol: Zou zo leuk zijn een wereld die op Nederland is gebaseerd! [eusa_dance.gif] Wie weet gaat het over een paar maanden gebeuren en anders hopelijk een andere keer! [eusa_pray.gif]

Ja Hote Date heb ik inderdaad ook veel voorbij zien komen! :D
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Interessante theorie! Lijkt me wel leuk! :D
Afbeelding
Plaats reactie