Sims 4 In-game Koopmarkt

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Sims 4 In-game Koopmarkt

Bericht door Simmie »

Vanaf 11.6.2026 is er gedurende 6 weken, wekelijks, gratis Maker content te downloaden via de In-game Koopmarkt. [icon_thumright.gif] [eusa_dance.gif]
In het artikel op de site kun je er meer over lezen.
Wieke
Meesterdief
Meesterdief

Re: Sims 4 In-game Koopmarkt

Bericht door Wieke »

Bedankt voor de info Simmie! [icon_thumright.gif] Ik heb nu de eerste 2 gratis Maker Drops geclaimd. [new_smile-l.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Graag gedaan! Ze zijn best leuk, zeker die bankjes. [love4.gif]
Ik ben heel benieuwd naar wat we nog meer krijgen. Gratis is altijd leuk! :lol:
Geeft wel een beetje aan dat de Koopmarkt niet zo goed loopt als EA zou willen. Misschien hopen ze op deze manier wat reclame te maken waardoor de verkoop alsnog wat aantrekt... [eusa_whistle.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Misschien ben ik te cynisch, maar op deze manier kunnen ze gewoon de cijfers opkrikken van het aantal mensen dat de koopmarkt gebruikt [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Gelukkig zijn de kits eruit gehaald en kun je die weer gewoon kopen zonder Moola's. Tot nu toe heb ik nog niets van de koopmarkt gedownload, ondanks dat het gratis is.

Natuurlijk hadden we in De Sims 3 de 'Store' die ik wel gebruikte, maar dat was toch anders. Alles werd toen door Maxis zelf gemaakt en je kon spullen ook afzonderlijk uit packs kopen. Die simpoints waren overigens ook rete duur... hahaha :lol:

De koopmarkt voelt gewoon anders. Het zijn creators waar EA geld aan verdient, en dat voelt nog steeds een beetje gek, ook al is het gratis :?
Misschien gebruikt EA die gratis items wel als lokkertje om meer spelers naar de koopmarkt te krijgen ;)
Wieke
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Wieke »

Ik ben ook blij dat de Kits weer gewoon gekocht kunnen worden in de EA app! [eusa_dance.gif]

Op de Koopmarkt heb ik ook nog niks gekocht. Ik ben niet echt geïnteresseerd in de Maker Packs.

De gratis Maker Drops die je nu tijdelijk kunt claimen, ga ik wel allemaal claimen. [new_smile-l.gif] Ik zie dan later wel of ik de items wel of niet ga gebruiken. Ik wil achteraf geen spijt hebben dat ik de Maker Drops niet heb geclaimd, terwijl ze gratis waren. Ik ben het met Simmie eens, gratis is altijd leuk haha! :D Ik ben ook benieuwd wat we nog meer gaan krijgen. [new_smile-l.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Deze week gratis Makerpacks van SixamCC (Bed en Spiegel) en ValiaSims (Bureau en Desktop PC). [eusa_dance.gif]
Wieke
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Wieke »

Jeej ik heb ze geclaimd! [eusa_dance.gif]
Plaats reactie