Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Simmie »

Ik heb net een eigen topic voor Zaken en Hobby's geopend, dus we kunnen daar verdergaan over dit pakket!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

De nieuwe roadmap is gelekt :o

Afbeelding

Ik zie een nieuwe EP :? En weer heel veel kits [icon_puke-r.gif]
Ben benieuwd of deze lek waar is? :D
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ja, ik had het gezien, maar twijfel ook of het waar is. :? Daarom toch nog maar even niet op de site geplaatst. :mrgreen:

De nieuwe EP zou dan 'Adventure Awaits' heten en de speculaties gaan over een pack met zoiets als Jungle Avonturen maar dan met vakantie opties zoals hotels/resorts. :roll:
(Overigens vind ik Jungle Avonturen zeker niet het slechtste pack en het uitvogelen van een of meerdere avonturen zoals Sims 3 Wereldavonturen heb ik altijd leuk gevonden). ;)

Maar bij speculaties gaat het altijd zo dat 1 iemand iets roept en dan gaat het als een sneeuwbal (lees: broodje aap) een eigen leven lijden en uiteindelijk zijn dan veel spelers teleurgesteld omdat ze uitgaan van de speculatie. [duh2.gif]

Als deze Roadmap klopt, zou deze vanavond worden aangekondigd :o en dan komen we 4 en 10 september meer te weten.... [eusa_whistle.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Helaas geen aankondinging van de nieuwe roadmap vandaag — anders was het weer zo'n aankondiging op een aankondiging, dat begon bijna een traditie te worden bij EA :lol: Daar is EA goed in, haha.

"Jungle Avonturen" is inderdaad een toffe Gamepack, vooral die sfeer en dat avontuurlijke gevoel met de tempels en verborgen doorgangen. Maar ja, Wereldavonturen in De Sims 3 blijft toch echt mijn beste. Die tombe's en puzzels waren zó uitgebreid, en al die landen: Frankrijk, Egypte en China hadden echt zijn eigen identiteit. Je voelde je als Sim speler echt op reis, mét een missie.

En ja, als het echt "Adventure Awaits" wordt met hotels/resorts, dan hou ik m’n hart vast. :o Te Huur was qua concept top, maar qua uitvoering… laat ik het vriendelijk houden: het heeft nog steeds wat aandachtspuntjes nodig. Hotels en resorts vereisen zoveel kleine systemen (check-ins, services, personeel, vakantiegangers), dat kan ook weer zó snel fout gaan als het niet sterk in elkaar zit :?

De nieuwe wereld: Een Afrikaanse wereld zou ik echt een mooie aanvulling vinden. Het zou ook visueel echt iets unieks kunnen toevoegen aan het spel. Denk aan savannes, kleurrijke markten, traditionele architectuur… ja, dan zou ik het meteen kopen. [new_rofl.gif]

Voor nu blijft het inderdaad gissen, maar het is altijd leuk om te speculeren wat er nog komt!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Vandaag lekte deze boxart van de nieuwe Sims 4 EP. Let op: het blijft vooralsnog bij speculaties!
Afbeelding

Het eerste wat me opviel: een jochie met pijl en boog — boogschieten komt dus weer terug? Dat meisje houdt een pop vast, al ziet die er eerder griezelig uit dan geschikt voor een kind. Zou haar denkbeeldige vriendje weer een rol gaan spelen? De kleding van de ouders springt ook in het oog: de outfit van de moeder lijkt rechtstreeks uit de 'retro outfit kit' te komen, terwijl de vader eruitziet alsof hij uit Brindleton Bay is weggelopen.

De achtergrond van deze wereld voelt als een verbeterde versie van Granite Falls aan. Er is zelfs een geiser te zien! We hadden natuurlijk net nog Nordhaven, dat duidelijk Scandinavisch geïnspireerd was (met een vleugje amsterdam), dus ik denk dat deze wereld meer richting Yellowstone gaat.

Tja… helaas, wéér geen Afrikaanse wereld [nietgoed.gif]

Ik zie geen enkele referentie voor hotels en resorts in de boxart, dus ik vrees het ergste dat het er nog steeds niet in gaat komen [eusa_naughty.gif]

Maar dit is speculatie hè! Wie weet gaat EA ons nog verassen [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Morgen is het zover: op 4 september verschijnt de aankondigingstrailer Adventure Awaits

Ik ben zeker benieuwd naar deze trailer en wat voor avonturen ons te wachten staan. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de EP’s tegenwoordig wel heel snel op elkaar volgen. Vroeger kregen we tussendoor nog gamepacks en stuffpacks. Dit jaar zijn het vooral drie EP’s en een hoop kits.
Elke EP brengt weer nieuwe bugs met zich mee, terwijl de oude nog steeds niet zijn opgelost. Wat mij betreft mag EA het wel wat rustiger aan doen.

De laatste Game Pack was Weerwolven, uitgebracht op 16 juni 2022. :o
De laatste Stuff Pack Kristallen Creaties, kwam uit op 29 februari 2024 :?

En sommige EP's daarna als 'lovestruck' konden ook wel door als gamepack...kuch... [eusa_whistle.gif]

Ik laat me morgen weer verassen hoor...ben bang dat het een soort 'In de Natuur' 2.0 wordt [eusa_shifty.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt voor je informatie Froos! [icon_thumright.gif]
Ik wilde al eerder deze week een eigen topic voor dit nieuwe pakket aanmaken, maar tot nu toe kwam dat er even niet van. :mrgreen:

Het topic is nu aangemaakt, dus vanaf nu kunnen we daar verder over dit nieuwe Uitbreidingspakket van gedachten wisselen. [eusa_angel.gif]
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Queenofmyownfantasy »

Electronic arts is voor $ 55 miljard aan een private investeerders, o.a. onder controle van de Prins van Saudi-Arabië en Jared Kushner (schoonzoon van Donald Trump) hieronder bijvoorbeeld een statement van de zeer gekende Lilsimsie:

Afbeelding

EA - en bijgevolg de sims - zijn vanaf nu dus private eigendom van zeer ongure figuren. Nu heb ik sowieso al bijna 10 jaar geen halve cent gegeven aan EA; maar dit is niet aanmoedigend om dat wél te gaan doen.

Er kunnen natuurlijk ook goeie dingen komen van zo'n serieuze verandering, zoals de groep de sims franchise verkoopt, of meer willen focussen op kwaliteit voor de prestige i.p.v. geld, maar toch...Allemaal een beetje beangstigend en suspicious, vooral doordat de sims al jarenlang bekend staat als een zeer progressief, vrij zandbakspel :?
Cloedien
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Cloedien »

Dat las ik vanmiddag ook op het nieuws. :shock: Spannend hoor! Ik ben erg benieuwd wat er van gaat komen en hoop dat dit niet ten nadelen gaat van de inclusiviteit van de Sims. [eusa_pray.gif]
Ook ben ik bang over die AI plannen, aangezien updates in de Sims vaak nieuwe bugs veroorzaken. AI heeft met programmeren nog veel te leren. [eusa_whistle.gif]
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Queenofmyownfantasy »

voorlopig zal het wel voorlopig als het iets doet iets met TS4 doen, dus wij zijn "safe", aangezien TS3 basically abandonware is. Hoewel ze dan misschien eens een einde zouden kunnen maken aan de officiële store etc. Geen probleem voor mij [eusa_whistle.gif]

Andere bezorgdheden zijn dat ze misschien meer gaan letten op bv. welke mods er zijn, wat voor spellen wiens functioneren en enkele hoognodige functies zeer afhankelijk zijn van mods, toch...Eng is.
Plaats reactie