Sims 4 reacties op/over livestreams

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Sims 4 reacties op/over livestreams

Bericht door Deetui »

Ik begrijp dat Project Renee niet zo goed :mrgreen:
Dat is wel een compleet nieuwe game dat er naast zal bestaan toch?

Over De Sims 3 zeiden ze vgm ook zoiets dergelijks dat dat onderhouden bleef worden maar dat bleek vgm alleen nog wat Store spullen als ik me niet vergis :mrgreen:

Ik ben gewoon te nieuwsgierig naar Project Renee, omdat ik daar wel aan toe ben omdat ik De Sims 4 over heb geslagen natuurlijk. [eusa_angel.gif]
Het basisspel zal dus gratis zijn, wat op zich een prima gegegeven is omdat ze toch het meeste geld vangen met uitbreidingen.
Maar hoe het nu precies eruit zal komen te zien snap ik nog niet helemaal.
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik heb de 'Behind The Sims' net ook gezien.
Super dat na 2,5 jaar de Stuffpacks weer terug zijn [eusa_dance.gif]

De stuffpacks heb ik veel liever dan die cashgrab kits. Hopelijk gaan ze er weer mee door en stoppen die kits [violent1.gif]
Stuffpacks hebben ook CAS en bouwitems en meestal een nieuw gameplay item. Deze keer het wafelijzer. (moest trouwens wel meteen denken aan de coole kitchen stuff, met die ijsmachine ;) ) Maar goed! Nu kunnen we onze gemaakte gerechten ook verkopen vanaf een stalletje aan huis. Ben benieuwd naar de trailer komende donderdag :lol:

Wat ik niet had verwacht is dat we nog een EP krijgen dit jaar. 'Neighborly Expansion'. Wat ik meteen dacht was 'Ow wow? De buurten aanpassen. Open Wereld, Kavels toevoegen'. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze dat ermee bedoelen :mrgreen: Ik wacht af [smiley_431.gif]

Over Project Rene heb ik nu wel wat twijfels [eusa_shifty.gif]
Er werd gezegd dat het spel gratis te downloaden zal zijn (free to download is wel wat anders dan free to play :o )
Zal het een soort demo-versie zijn wat je gratis kan downloaden en daarna items moet bijkopen? :?

Ik ben heel benieuwd hoe Project Rene, Paralives en Live by You gaan concurreren de komende jaren :lol:

Maar goed :lol: Eerst die leuke stuffpack afwachten [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Het komt op mij nu over dat Project Rene niet De Sims 4 gaat vervangen. [eusa_dance.gif] Echt een aparte game/Sims ervaring ernaast. :mrgreen:

Lindsay Pearson zei tijdens Behind The Sims o.a. dit:
"Project Rene and The Sims 4 are going to continue to exist side by side. We plan to support both at the same time and we're going to continue to bring even more exciting content to The Sims 4 for the foreseeable future."

En iets later zei ze ook nog dit:
"Project Rene and other games, including The Sims 4, will coexist for the foreseeable future. It means Project Rene is not setting out the replace your current awesome Sims experience."

Lil Simsie had er net ook over in haar Twitch stream. Voor haar kwam het ook over dat het meer een nieuwe en andere Sims experience ernaast zal worden. We wachten af. Het is nog allemaal erg vroeg in de ontwikkeling natuurlijk.

Zullen we auto's krijgen met het nieuwe Sims 4 uitbreidingspakket? [new_smile-l.gif] Ik hoor getoeter in het korte filmpje van de nieuwe roadmap die The Sims deelde op Twitter/X. :o Maar het kan nog van alles betekenen natuurlijk, want we krijgen een Neighborly Expansion Pack.
">
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt voor al je informatie Wieke. [5grouphug.gif]

Over de nieuwe internet Shop The Sims nog even het volgende.
Toen EA samenwerkte met Threadless, ook voor Sims internet Merch (vorig jaar aug/sept. weer opgeheven), ging het inderdaad om T-shirts, hoodies e.d. en als ik me goed herinner bekers e.d. met afbeeldingen van Sims of Sims gerelateerde zaken zoals de Plumbob, Freezer Bunny of de Koeienplant.

Ik denk dat ze dit nu opnieuw, in totaal eigen beheer zonder tussenpersoon, opstarten vanwege de hogere inkomsten natuurlijk! [duh2.gif]

Ik heb bij Threadless een paar keer gekeken wat ik kwijt zou zijn als ik daar iets bestelde en dat bleek helemaal niet aantrekkelijk door de hoge verzendkosten. [eusa_snooty.gif] Soms waren die hoger dan het product wat je bestelde of in ieder geval dusdanig hoog, dat het niet leuk meer was. :shock:

Het is dus aan te raden om alle voorwaarden e.d. goed te lezen voordat je t.z.t. iets aanschaft.

De Shop pagina zal starten rond het Holiday Season (dat loopt van ongeveer eind november tot begin januari). EA wil vast niet alle kerstinkopen mislopen, dus ik verwacht ergens eind november. ;)
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Heel veel informatie!
Ik vind het leuk dat er weer stuff pack uitkomt, maar ik ben benieuwd in hoeverre deze vernieuwend is van de coolkitchen stuff. Vast mooiere keukens [eusa_whistle.gif]

Ben heel benieuwd naar het nieuwe uitbreidingpakket. Dat kan nog alle kanten op, maar "neighbourly" klinkt mij goed in de oren.

Over Project Rene heb ik steeds meer het idee dat het richting de sims freeplay gaat dan richting de sims 5. Al is wat Froos zegt natuurlijk wel waar: free to download en free to play zijn zeker verschillend. Misschien inderdaad een demo.
Ik vind het wel goed dat ze zulke grote dingen als weer enzo waarschijnlijk als updates gaan doen, zodat ze dat in alle pakketten kunnen blijven gebruiken.

En morgen de trailer al van het stuffpack [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik las trouwens ook dat bij die EP een wereld zal zitten die geïnspireerd is op Thailand/Zuid-Oost Azïe, vanwege de Pad Thai die te zien is en de theepot in de vorm van een olifant ;)

En in combinatie met Neighborly, twee huissleutels en de brief van Landgraaf speculeren mensen over appartementen. Maar dat blijft dus vooralsnog speculatie. :mrgreen:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De 25 uur durende livestream voor 25 jaar The Sims is nu begonnen! [wav.gif] [wav.gif]

Zie ook dit topic.
En dit bericht op de site.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik heb net de Livestream voor Zaken en Hobby's gekeken.

Wat waren Mersea en Scott een leuk duo. Het enthousiasme van Mersea spatte er vanaf en die droge humor van Scott. Ja, was leuk om naar te kijken [eusa_dance.gif] (kan EA dit duo niet aanhouden voor de livestreams? [eusa_pray.gif] )

Ik zag wel een nieuw ding in die ik nog niet wist.
Dat familiereceptenboek lijkt me heel leuk :lol:
Mijn zogenaamde simzoon Noud is net afgestudeerd met een graad voor 'culinaire kunsten' van de universiteit dus ben benieuwd wat hij in petto heeft voor ons :lol: (maar ook zonder universiteit kun je je familierecepten daarin opschrijven natuurlijk) ;)

Wat ook aan bod kwam, waar is de nieuwe wereld Nordhaven op gebaseerd. En jawel! Amsterdam werd genoemd. Dus toch [eusa_dance.gif] Het is gebaseerd op meerdere noordelijke steden uit Europa. Gezegd werd. Stockholm, Oslo, Kopenhagen, Amsterdam en een beetje Londen en Berlijn ;)
En je kunt dus ook fietsonderdelen opvissen uit de grachten [new_rofl.gif]
(ben benieuwd of je dan ook een complete fiets kan opvissen als je universiteit hebt?!) 8-)

Al met al. Ik ben best wel verrast wat er allemaal in deze pack zit. Natuurlijk kwam een zaak aan huis ook aan bod. Maar de hobby's...hmmm...die hadden wel wat meer mogen zijn. Tattoeëren vind ik niet echt een hobby, maar werk. Pottenbakken en Snoep maken zijn leuke hobby's.

En 12 kavels voor Nordhaven [eusa_dance.gif]

Ben nog steeds benieuwd hoe het samengaat met 'Aan het werk' daar is weinig nieuws over uit EA :shock:

Leuke livesteam vond ik [eusa_clap.gif]
Plaats reactie