Ik heb net de Livestream voor Zaken en Hobby's gekeken.
Wat waren Mersea en Scott een leuk duo. Het enthousiasme van Mersea spatte er vanaf en die droge humor van Scott. Ja, was leuk om naar te kijken
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
(kan EA dit duo niet aanhouden voor de livestreams?
![Bidden [eusa_pray.gif]](./images/smilies/eusa_pray.gif)
)
Ik zag wel een nieuw ding in die ik nog niet wist.
Dat familiereceptenboek lijkt me heel leuk
Mijn zogenaamde simzoon Noud is net afgestudeerd met een graad voor 'culinaire kunsten' van de universiteit dus ben benieuwd wat hij in petto heeft voor ons

(maar ook zonder universiteit kun je je familierecepten daarin opschrijven natuurlijk)
Wat ook aan bod kwam, waar is de nieuwe wereld Nordhaven op gebaseerd. En jawel! Amsterdam werd genoemd. Dus toch
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Het is gebaseerd op meerdere noordelijke steden uit Europa. Gezegd werd. Stockholm, Oslo, Kopenhagen, Amsterdam en een beetje Londen en Berlijn

En je kunt dus ook fietsonderdelen opvissen uit de grachten
![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)
(ben benieuwd of je dan ook een complete fiets kan opvissen als je universiteit hebt?!)
Al met al. Ik ben best wel verrast wat er allemaal in deze pack zit. Natuurlijk kwam een zaak aan huis ook aan bod. Maar de hobby's...hmmm...die hadden wel wat meer mogen zijn. Tattoeëren vind ik niet echt een hobby, maar werk. Pottenbakken en Snoep maken zijn leuke hobby's.
En 12 kavels voor Nordhaven
Ben nog steeds benieuwd hoe het samengaat met 'Aan het werk' daar is weinig nieuws over uit EA
Leuke livesteam vond ik
![Applaus [eusa_clap.gif]](./images/smilies/eusa_clap.gif)