Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Froos »

Ik hoop toch echt dat 'Aan het werk' ook eens een flinke update (refresh) krijgt. Ik speelde vandaag weer eens met Jorden de open politie carriere. Wat een puinhoop is dat geworden zeg [violent1.gif] Kom je aan op het plaats delict en dan niemand, geen getuigen te zien. Het werkt niet [eusa_eh.gif] [eusa_whistle.gif]
Het is allemaal leuk waar de Sims nu mee komt, maar de oude packs verdienen ook eens een flinke update als EA er nog jaren mee door wil gaan [eusa_pray.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik laat deze post van @anadius even hier achter...... :shock: [eusa_whistle.gif] [eusa_dance.gif] [love4.gif]
(ik zou zo'n Pack geweldig vinden)! [new_smile-l.gif]

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik had dit ook al voorbij zien komen...Jaa...Hobbies 8-)
Dat is ook zo'n ding wat de community terug wil...Dat snap ik. Ik ook stiekem :mrgreen:

Hobbies zou een mooie gelegenheid kunnen zijn om potmakerij, glasblazen en het drumstel terug te laten komen, misschien een band vormen :lol:
Bij Businesses weet ik niet zo goed wat ik daar bij voor moet stellen. 'Aan het werk" hadden we al. Misschien nu een winkel aan huis?!? Maar dan mag 'Aan het werk' ook wel een flinke upgrade/refresh krijgen. Ben benieuwd wat deze pack inhoud (als het waar is) [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Net is tijdens de livestream aangekondigd dat er donderdag 6 februari een nieuwe trailer uitkomt voor een nieuw Uitbreidingspakket!

The Sims heeft deze teaser gedeeld op X en was ook te zien in de livestream. [eusa_dance.gif] Zien (en horen) we hier een Sim die getatoeëerd wordt? :o

En dit bericht heeft The Sims gedeeld in Discord:
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Onderstaand niet echt een gerucht of speculatie, maar om nu nog een apart topic voor 25 jaar The Sims te openen lijkt me niet meer nodig. ;)

Voor de liefhebbers:
Een link naar een speciale 'Celebrate The Sims 25th Birthday with YouTube' pagina.
O.a. over The Sims YouTube Shorts, een link naar een playlist vol met Creators en Challenges, speciaal filmpje van lilsimsie en een kennis testje!
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

https://www.moonshinesim.nl/2310582_de- ... -is-bekend

Ben ik de enige die hier een Amsterdams grachtenpand ziet? :shock:
Het lijkt me niet, want ik weet niet hoe je zoiets zou moeten creëren in De Sims 4, maar in combinatie met dat schilderij met die tulpenvelden en en windmolen van laatst... Wie weet [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Deetui schreef: 06 feb 2025, 13:30 https://www.moonshinesim.nl/2310582_de- ... -is-bekend

Ben ik de enige die hier een Amsterdams grachtenpand ziet? :shock:
Het lijkt me niet, want ik weet niet hoe je zoiets zou moeten creëren in De Sims 4, maar in combinatie met dat schilderij met die tulpenvelden en en windmolen van laatst... Wie weet [eusa_whistle.gif]
Dat grachtenpandje viel mij gisteren dus ook al op :lol: Moest idd ook meteen denken aan die eerdere hint van tulpenvelden en windmolens.
Als ik de trailer zie (die net is uitgekomen). Zou het weleens op Amsterdam gebaseerd kunnen zijn er varen ook rondvaartboten door de grachten [eusa_dance.gif] Het lijkt een mix van Nederland / België ofzo ;)

Edit: De nieuwe wereld heet: Nordhaven [eusa_clap.gif] (haven is toch echt de nederlandse vertaling voor harbor) [tongue3.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ja, ik heb net de trailer gezien, maar het lijkt me toch eerder Scandinavisch [new_rofl.gif]
Toch jammer [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik las vanavond op X een berichtje waar iemand zei dat 'gebaseerd op Nederland/Amsterdam' officieel bevestigd was, maar in het Community Blog staan als namen van de buurten Gammelvik en Iverstad en de wereld heet dus Nordhaven. Klinkt inderdaad meer Scandinavisch.

De naam Gammelvik vind ik wel een naam die Froos verzonnen zou kunnen hebben! [new_rofl.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Simmie schreef: 06 feb 2025, 23:50 De naam Gammelvik vind ik wel een naam die Froos verzonnen zou kunnen hebben! [new_rofl.gif]
[new_rofl.gif]

Sorry hoor, maar het plaatje van die map heeft besneeuwde bergen [new_silly.gif] Mij ga je dan niet overtuigen dat het op Nederland gebaseerd is :roll: [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Plaats reactie