Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Froos »

Nog een hint gevonden voor een toekomstige bands of een muzikale carriëre EP/GP :lol:

Als je in de bouwmodus gaat met de Familie Specter en dan hun Huishoudinventaris bekijkt :o

Dit zijn voorwerpen die je alleen maar krijgt als beloning uit de muzikale tak van de artiestencarriére [eusa_whistle.gif]
Afbeelding

Die gitaar, piano enz...zijn items die je alleen maar kan krijgen als je vaardigheid op 9 kan zijn?
Layne Coffin was een lid van een band (volgens zijn beschrijving). Oh wow! :mrgreen: [icon_thumright.gif]

Duidelijker kan toch niet? De volgende EP/GP zal iets met een muziekcarriére worden....
Hopelijk een band vormen...kan ik eindelijk weer een vinkje zetten wat ik nog steeds mis in de Sims4 :lol:

Andere vinkjes voor mij zijn:
- Hotels/Resorts
- Auto's (denk niet dat die ooit gaan komen, maar dromen mag)
- Spiraal Trap
- Create a World
- Woonboten (en ermee varen)
- Fix voor De Galerie (die doet het al jaren niet, komt het tabje nieuws nog terug?)

Tot Zover :lol:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Jaa ik had dat fragment van The Sims 4 ook voorbij zien komen bij The Game Awards [eusa_dance.gif] (Vixella en DrGluon waren pas The Game Awards live aan het kijken op Twitch) Zou heel leuk zijn als we bands krijgen in de Sims 4! [new_smile-l.gif] Dan kan Layne Coffin ook wat meer leden toevoegen aan zijn band. :lol:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bands zou inderdaad leuk zijn als nieuwe carrière. [eusa_dance.gif] Ik ben benieuwd of de hints kloppen, maar het lijkt er wel op. [eusa_pray.gif]

Verder ben ik het met jouw lijstje van wensen eens Froos. Vooral hotels/resorts lijkt me geweldig en ik hoop ook nog steeds op een kaveltype waarbij allerlei commerciële zaken te combineren zijn op 1 kavel, eventueel met de mogelijkheid om er ook te wonen, maar vooral meerdere functionele winkels/barretjes e.d. heeft zeker mijn voorkeur.

Het enige wat voor mij niet per se hoeft zijn auto's. In Sims 3 was het leuk om zo'n oude auto op te knappen en er dan mee rond te rijden e.d. maar de werelden van Sims 4 lenen zich hier niet zo voor en er zijn nog veel andere dingen die ik dan liever eerder in het spel zie (zoals de hotels/resorts en wenteltrappen). ;)

De Sims bestaat in februari 25 jaar dus ik verwacht wel iets spectaculairs rond die tijd!

Zie ook deze speculatie van Screen Rant over bands.

Volgens het Community Blog van 17 september gaan we binnenkort meer horen/zien in een aflevering van Behind The Sims:
We kunnen niet wachten om 25 jaar The Sims met je te vieren en zijn van plan om de aftrap te geven met een aflevering van Behind The Sims in januari 2025. Er is zoveel om naar uit te kijken in de komende maanden, en we kunnen het gewoon niet laten om er nu al een paar met je te delen…! [new_smile-l.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Dat zou leuk zijn! [eusa_dance.gif]

Ik ben al jaren van plan om daar iets mee te doen in de Sims 3 hihi.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

@Wieke: Zou idd leuk zijn als we Layne weer wat bandleden kunnen geven voor zijn 'verlepte verdwazingen' band hahaha :lol:
(met drgluon heb ik ook nog iets leuks in planet coaster, zal ik zo posten) ;)

@Simmie: Die link van ScreenRant is interessant, had ik nog nooit gezien [eusa_dance.gif]
En wat je zegt over auto's...ik denk dat auto's nooit gaan komen, omdat (wat je al zei) de werelden van de Sims4 lenen zich er tegenwoordig niet meer voor. De kavels grenzen niet meer aan straten [eusa_eh.gif]

En ja een winkel aan je eigen huis zoals in de Sims2 zou ik ook mooi vinden [icon_thumright.gif]

Ik ben wel een beetje huiverig wat er staat te gebeuren op 25 februari. Ik kan me nog goed herinneren met die hottub uit een GP (patio volgens mij) die gerestyled werd en dan als 10 jarig bestaan (sims4) voor iedereen als sims4 kado werd gegeven :lol:

Ik hoop op iets origineels of echt een goede grote update! [eusa_dance.gif]

@Cloedien: Dat was leuk. Zo was Big Time Sims ook ontstaan in mijn de Sims3 verhaal toentertijd, misschien komen ze binnenkort terug in de Sims4 als band [eusa_angel.gif] (als de geruchten waar zijn)

En tsjah...Sugar Bijou uit Bridgeport was de manager van 'Big Time Sims' heeft ze de naam nog onthouden?!? :shock:

Wat hoor ik! Een band...ik zit weer in een geldcrisis Froos! Kan je weer even snel die big time slijms voor me regelen!
Afbeelding
'Oh? deg deg Sugar...Leuk om je weer te zien' zeg ik.
'Ja Froos...Kom op! Komen die jongens weer eens opdraven in je Sims4 spelletje?' roept Sugar.
'Je bedoelt Big Time Sims?' vraag ik.
'Ja die...Dat zei ik toch 'Big Time Slijms' gilt Sugar.

Het is 'Big Time Sims' dame...Wie weet komen ze terug [icon_thumright.gif]

Ze komen terug! [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Arlo Bunch, Silvano Pedotti, Jesse Dijkstra en Douwe Blut gaan rockend 2025 tegemoet [new_rofl.gif] [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe 'Behind The Sims' voor morgen :o

Wordt de muzikale carriere en bands vormen bevestigd door EA/maxis [eusa_pray.gif]
Dat is één van mijn eerste dingen die ik nu wil horen [eusa_whistle.gif]

Omdat het om het 25 jarig jubileum gaat van de Sims franchise...Misschien Sims 1 weer terug [eusa_clap.gif]

We gaan het zien...

De Sims bestaat iig 25 jaar...geweldig [eusa_dance.gif]

Ik speel persoonlijk de sims al vanaf Sims1 en heb alle delen meegemaakt. Als ik heel eerlijk ben vind ik Sims2 nog altijd de beste ;)
(sims1 voor de nostalgie, sims2 voor de gameplay, sims3 voor de open wereld, sims 4 voor de cas en bouw)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Afbeelding

Gezien de 'roadmap' van vanavond, waar 27-31 januari, 6 februari en 25 februari nog een verrassing zijn..... wat denken jullie hiervan? :o

(covers van de Sims 3 en Sims Medieval op afbeeldingen van de 3 aankomende Kits)

Afbeelding

en hiervan...? :mrgreen:

Afbeelding

en van deze....? :shock:

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Zouden die schilderijen niet gewoon zijn om het 25 jarig bestaan te vieren? En dat er verder niks mee gaat gebeuren en mensen teleurgesteld zijn? :mrgreen:

Mensen worden altijd heel snel blij heb ik gemerkt, tot het een dooie mus bleek te zijn [eusa_whistle.gif]

Wat betekent die eerste tweet eigenlijk? [eusa_eh.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Je kan best gelijk hebben hoor Daan, dat die schilderijen gewoon met 25 jaar The Sims te maken hebben en verder niks. [eusa_whistle.gif]
We gaan het zien! ;)

V.w.b. de eerste Tweet ... morgen komen er 3 nieuwe Kits uit en in het blogbericht van Behind The Sims wordt gezegd dat de volgende 2 Kits 'later deze maand' zullen uitkomen. @anadius noemt in die tweet de namen van deze 2 Kits al en denkt dat de release 30 januari wordt (vandaar even deze Tweet geplaatst). Maar waarover zijn opmerking 'if you have the fun version of TS4.... enz' gaat snap ik ook niet helemaal. :mrgreen:

Ik heb overigens wel de omschrijving van die 2 Kits gevonden (vertaald):

Kit door Pierisim:
Omarm elegantie en verfijning met The Refined Living Room Kit, gemaakt door Pierisim. Met een slimme mix van moderne en retro meubels creëert u de perfecte basis. Voeg extra persoonlijkheid toe met unieke en chique decoratiestukken. En voilà! U hebt een woonkamer die een designmagazine waardig is.

Kit door Madlen:
Geef je Sims een professionele uitstraling met chique en stijlvolle outfits van The Business Chic Kit, gemaakt door Madlen! Van op maat gemaakte pakken tot elegante jurken, Sims voelen zich zelfverzekerd en modieus. Maak de look compleet met strakke schoenen en mooie accessoires voor een extra vleugje klasse. The Business Chic Kit zorgt ervoor dat Sims er altijd klaar voor zijn!

Je kan er al een paar afbeeldingen van zien om mijn site. 8-)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Yay er komen zoveel leuke dingen aan om het 25 jarig bestaan te vieren! [eusa_dance.gif] [new_bdaysmile.gif] Zoveel om naar uit te kijken! [new_smile-l.gif]
Ik heb er heel zin in en kan niet wachten tot 4 februari! [love4.gif] Op 5 februari komt er ook nog nieuwe merchandise in The Sims Shop!

Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens Nostalgia Now, Motherlode Season en op 25 februari! :o [new_smile-l.gif]

De posters/schilderijen zitten in de Comfy Gamer Kit in samenwerking met LilSimsie. [new_smile-l.gif] LilSimsie vertelde dinsdagavond al wat in haar Twitch stream over de Kit. Ze wilde in haar Kit graag veel verwijzingen hebben naar Sims games (Bijv. MySims, Sims 3 en Sims Medieval) en naar Sims personages/figuren (Bijv. Yamachan, koeienplant en MySims personages) De Comfy Gamer Kit gaat denk ik bij mijn favoriete Kits horen! [love4.gif] Alle clutter ziet er zo leuk en gedetailleerd uit! [eusa_dance.gif]

Vanavond (donderdagavond) om 22:00 (onze tijd) zal ze tijdens haar Twitch Stream nog meer over vertellen over de nieuwe Kit. [new_smile-l.gif] Vrijdagavond schuiven er tijdens haar stream een aantal Sims Devs aan. [eusa_dance.gif]

Ik weet ook niet wat Anadius bedoeld met de fun versie van de Sims 4. [eusa_eh.gif]
Plaats reactie