@Wieke: Zou idd leuk zijn als we Layne weer wat bandleden kunnen geven voor zijn 'verlepte verdwazingen' band hahaha
(met drgluon heb ik ook nog iets leuks in planet coaster, zal ik zo posten)
@Simmie: Die link van ScreenRant is interessant, had ik nog nooit gezien
En wat je zegt over auto's...ik denk dat auto's nooit gaan komen, omdat (wat je al zei) de werelden van de Sims4 lenen zich er tegenwoordig niet meer voor. De kavels grenzen niet meer aan straten
En ja een winkel aan je eigen huis zoals in de Sims2 zou ik ook mooi vinden
Ik ben wel een beetje huiverig wat er staat te gebeuren op 25 februari. Ik kan me nog goed herinneren met die hottub uit een GP (patio volgens mij) die gerestyled werd en dan als 10 jarig bestaan (sims4) voor iedereen als sims4 kado werd gegeven
Ik hoop op iets origineels of echt een goede grote update!
@Cloedien: Dat was leuk. Zo was Big Time Sims ook ontstaan in mijn de Sims3 verhaal toentertijd, misschien komen ze binnenkort terug in de Sims4 als band
(als de geruchten waar zijn)
En tsjah...Sugar Bijou uit Bridgeport was de manager van 'Big Time Sims' heeft ze de naam nog onthouden?!?
Wat hoor ik! Een band...ik zit weer in een geldcrisis Froos! Kan je weer even snel die big time slijms voor me regelen!

'Oh? deg deg Sugar...Leuk om je weer te zien' zeg ik.
'Ja Froos...Kom op! Komen die jongens weer eens opdraven in je Sims4 spelletje?' roept Sugar.
'Je bedoelt Big Time Sims?' vraag ik.
'Ja die...Dat zei ik toch 'Big Time Slijms' gilt Sugar.
Het is 'Big Time Sims' dame...Wie weet komen ze terug
Ze komen terug!

Arlo Bunch, Silvano Pedotti, Jesse Dijkstra en Douwe Blut gaan rockend 2025 tegemoet
![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)