The Sims Shop

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: The Sims Shop

Bericht door Cloedien »

Oef, dat is ook al best duur inderdaad. :shock:
Hopelijk kan het Sims team daar nog een keer een oplossing voor verzinnen.

De achterkant van de Freezer Bunny Plushie is ook erg schattig, en met dat staartje er ook bij! [love4.gif]
De Skeleton Freezer Bunny pin ziet er ook leuk uit!
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

@Simmie oh dat is wel heel positief dat ze hopen dit in de toekomst te kunnen verbeteren! [eusa_dance.gif] Bedankt voor het uitzoeken! [5grouphug.gif]

@Cloedien ja zo schattig haha! [love4.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Balen van die inklaringskosten :|
Maar die pin en dat achterkantje van de knuffel zien er schattig uit [love4.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik heb pas de Cowplant Pin en de Freezer Bunny LlamaCorn Pin ontvangen. [new_smile-l.gif] Ik vind ze zo leuk! [love4.gif] De Cowplant Pin was de 1ste keer meteen uitverkocht dus toen kon ik die niet meer kopen. De Freezer Bunny Llamacorn Pin is speciaal gekomen voor de 24ste verjaardag van The Sims en de Cowplant Pin kwam toen ook weer op voorraad. Deze 2 heb ik toen mooi samen kunnen bestellen. [new_smile-l.gif] Nu heb ik ze alle 6. [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Vanavond om 21:00 komt deze sieradencollectie online. [love4.gif] Ik vind ze er heel leuk uitzien, maar ik ben wel benieuwd wat de sieraden gaan kosten. De ring zal misschien wel duur zijn, want die is gegalvaniseerd met 18k goud en heeft een groene zirkoonedelsteen. :o
(Simmie heeft op de site nog meer informatie staan over deze sieradencollectie)
Afbeelding

Wie nog graag de Freezer Bunny Plushie wil kopen, vanavond om 21:00 komt die weer op voorraad... [new_smile-l.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Leuk dat je je pins binnen hebt Wieke. [eusa_dance.gif] Leuke verzameling heb je nu.

De sieraden zien er best mooi uit en ik moet eerlijk zeggen dat de prijs me meevalt (gezien de prijzen van de andere merch), hoewel er natuurlijk ook nog shipping en invoerrechten bijkomen! :?

Maar ik wordt toch een ook beetje kriegel van het oeverloos gedram waarmee ze packs en merchandise aanbevelen om spelers over te halen om dit te kopen. De proef met het winkelwagentje ingame (niet bij iedereen geïmplementeerd, maar bij een random aantal spelers) is bij veel spelers helemaal niet goed ontvangen, mede omdat op de homepage ook al de nadruk gelegd wordt op kopen, kopen, kopen! Ze maken miljarden winst, zeker sinds er geen games meer verkocht worden middels een doosje met CD-rom (dat kostte EA tenminste nog iets) maar via download, en nog blijven ze pushen.
Laat ze nu eerst maar eens zorgen dat de gigantische hoeveelheid bugs en niet goed werkende packs worden aangepakt, voordat ze nog meer geld binnenhalen via dit soort 'aanbevelingen'. [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Jaaa! [eusa_dance.gif]

Ja ik vind de prijzen van de sieraden toch ook wel meevallen, maar het is toch best veel geld natuurlijk. Zeker met die extra kosten die er nog bijkomen!
Ik ben wel blij dat ze begonnen zijn met The Sims Shop, want ik zal al een tijdje te wachten op officiële merchandise van The Sims. [love4.gif]

Ik ben het ook niet zo eens met die proef van dat ingame winkelwagentje, want je kan dat inderdaad al via de homepage. Dat winkelwagentje leidt alleen maar af tijdens het spelen. Hopelijk halen ze het snel weg bij de mensen die het hebben, want niemand is er blij mee volgens mij. Ik heb het winkelwagentje niet, maar het lijkt mij ook echt niet fijn. Er was op Twitter/X veel ophef over het winkelwagentje en nu ook over alle bugs.
Plaats reactie