Sims 4 geruchten en speculatie

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 4.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Simmie »

Dit zag ik gisteren op Twitter: ergens de komende maanden een update met verhaalvoortgang?? :o

Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Re: Sims 4 geruchten en speculatie

Bericht door Wieke »

Spannend! Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet denken als mijn Sim zelf keuzes gaat maken zonder dat ik er invloed op heb :mrgreen: Ik weet niet of ik dat wel leuk ga vinden :lol: Maar misschien is het toch wel leuk. Wat denk jij Simmie?

Edit: Oh wacht er staat dat het waarschijnlijk om NPCs en Townies gaat en niet perse je 'eigen Sim.' Dan lijkt het mij wel leuker.
Laatst gewijzigd door Wieke op 09 sep 2021, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Dat zou ik echt heel leuk vinden! Ik mis dat zo erg in de sims 4!
Hoop dat het waar is [eusa_pray.gif]
Afbeelding
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Wacht, TS4 heeft momenteel geen verhaalvoortgang? :o Sims uit de buurt worden op zijn minst wel ouder toch, of niet?

Ik heb ondanks al mijn uren in TS4 nog nooit echt lang/serieus gespeeld eigenlijk, vandaar de vraag. :mrgreen:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Ja ze worden wel ouder als je dat wilt. Dat kan je in spelopties bij gameplay aan of uit zetten.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ze worden nu inderdaad ouder als je die optie aan hebt staan, maar gaan niet naar hun werk of school, gaan (ook onderling) geen relaties aan, trouwen niet en krijgen geen kinderen. En als ze oud zijn gaan ze dood en dat was het dan. [tongue3.gif]

Vooral voor verhaalvertellers is voortgang belangrijk, maar zelfs als je alleen met je eigen gezin speelt is het toch wel leuker als er wel wat met de buurt gebeurt. Er zullen dan sowieso meer kinderen zijn (makkelijker om een kinderfeestje te houden ;) ) en buurtkinderen groeien ook gewoon op waardoor er weer nieuwe relaties kunnen ontstaan zonder dat je eerst met een ander gezin hoeft te spelen.

Ik ben benieuwd wat EA ervan gaat maken.
Plaats reactie