Tuinupgrade Kit (12)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Creator Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Tuinupgrade Kit (12)

Bericht door Simmie »

Afbeelding

In de patchnotes van 3.2.2026 werd door EA o.a. aangekondigd dat we op 26 februari 2026 nog 2 Kits tegemoet kunnen zien: de Tuinupgrade Kit (Yard Charm Kit) door EA ontwikkeld in samenwerking met Creator Ravasheen en de Wonderland Speelkamer Kit (Wonderland Playroom Kit).

Onderstaande afbeelding via SimsCommunity!

Afbeelding

Met de Tuinupgrade Kit kunnen spelers hun buitenruimtes een elegante uitstraling geven, volledig in lijn met het koninklijke thema van de uitbreiding Royalty & Legacy.

Als ik naar de afbeelding kijk ben ik teleurgesteld! Niet alleen vind ik de voorwerpen niet erg leuk (en niet specifiek passen bij Royalty en Legacy) maar Ravasheen maakt altijd erg mooie CC en dit vind ik niet haar stijl en afwerking. [eusa_snooty.gif]
Misschien ziet het er beter uit als er meer afbeeldingen worden gedeeld, maar voor nu ben ik geen fan van deze Kit. :?

Wat vinden jullie? [icon_thumright.gif] of [nietgoed.gif] ?
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Tuinupgrade Kit (12)

Bericht door Froos »

Ik ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op de kits. Ook dit weer? Dit soort items hebben we toch al? [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Tuinupgrade Kit (12)

Bericht door Wieke »

Deze Kit trekt mij niet zo. Ik denk niet dat ik veel van deze Kit zou gebruiken. Dat kastje helemaal links op de afbeelding vind ik er wel leuk uitzien of zou die dezelfde functie hebben als de Buurtje Minibieb die we hebben gekregen met het Deck the Palms event? Dan vind ik de Mini Bieb van het evenement er leuker uitzien. Die is echt super leuk! [eusa_dance.gif] Misschien is dit kastje ook voor andere spulletjes bedoelt dan boeken? Speelgoed ofzo? Dan heeft het op zich wel een toevoeging. Nu ik langer naar de afbeelding kijk, ben ik wel benieuwd naar de doos met koeienprint die op meerdere plekken te zien is. Zou dat misschien nog een functie hebben? Tot nu toe valt deze Kit voor mij helaas erg tegen.
Plaats reactie