Prairie Dreams Kit (11)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Creator Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Prairie Dreams Kit (11)

Bericht door Simmie »

Afbeelding

Deze Kit is in samenwerking met EA gecreëerd door Simmer/creator Miiko en de release is op 11.12.2025.

Mix charmante plattelandsmode en vintage stukken met De Sims 4 Plattelandsdromen Kit. Van rustiek tot elegant: deze looks brengen de romantiek van het platteland naar waar je Sims ook wonen. Bij deze kit draait alles om het combineren van rustieke en vintage kleding voor een tijdloze stijl. Met items als korte overalls, leren laarzen, madeliefjessieraden en met kant afgezette jurken kunnen de zachte en dromerige vibes van het plattelandsleven deel uitmaken van het verhaal van elke Sim. Gemaakt door Miiko.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

Geniet van het plattelandsleven — Stuur je Sims de buitenlucht in met rustieke outfits die praktisch en charmant zijn. Kleed je om te tuinieren met een korte overall, stoffen met ruitjespatroon en leren laarzen.

Style je Sims voor tijdloze romantiek — Of het nu gaat om een romantische date of een zorgeloze middag in de zon, vier liefde en vrije tijd met vintage outfits, bloemenpatronen en dromerige details.

Afbeelding

Afbeelding

Alle CAS voorwerpen:

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Prairie Dreams Kit (11)

Bericht door Froos »

Oei!...Deze kit vind ik dan wel weer leuk. Past prima in Henford en Chestnut Ridge, maar of ik het ga kopen...hmmm...Even over nadenken [eusa_whistle.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Dat snap ik Froos, deze kleding heeft wel een leuke vibe :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Deze Kit vind ik wel leuk maar denk er ook nog even over na! ;)
Ik koop vrijwel nooit CAS Kits, maar deze 'vibe' (zoals Deetui het zegt) :lol: spreekt mij ook wel aan. [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik vind deze Kit er ook leuk uitzien. [new_smile-l.gif] Vooral de sieraden! [love4.gif]
Plaats reactie