Project Rene Algemeen

Plaats hier vragen en opmerkingen over Project Rene.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Project Rene Algemeen

Bericht door Simmie »

Tijdens de livestream 'Behind the Sims Summit' van 18 oktober jl. deed SimGuruLyndsay de eerste officiële aankondiging van de nieuwe generatie Sims. Ook kregen we een aantal voorbeelden te zien om aan te geven waar het team mee bezig is. [eusa_dance.gif]

Denk erom dat dit alles in een zeer vroege ontwikkelingsfase zit, dus alles kan/zal nog veranderen.
Voor het gemak wordt dit project door iedereen 'Sims 5' genoemd, maar de officiële EA naam is voorlopig 'Project Rene'.

Afbeelding

Hieronder een korte samenvatting van haar mededeling en een aantal voorbeelden uit te livestream.

De naam 'Project Rene' is gekozen omdat het doet denken aan woorden als renaissance en wedergeboorte, en het staat voor onze vernieuwde toewijding aan De Sims. Project Rene zal de manier waarop Sims denken en zich gedragen fundamenteel veranderen, hoe spelers hun werelden creëren en aanpassen, en op compleet nieuwe manieren innoveren.

Om te beginnen experimenteren we met creatieve hulpmiddelen, een belangrijk onderdeel van het DNA van De Sims , en kijken we wat eerder heeft gewerkt en hoe we meer flexibiliteit kunnen bieden om in-game te helpen met bouwen en decoreren.

Met Project Rene kunnen spelers alleen spelen of samenwerken met anderen, en kunnen ze de game spelen op ondersteunde apparaten.

De Sims heeft zich altijd ontwikkeld om onze spelers en hun ervaringen te weerspiegelen, en we bouwen op die basis voort om creativiteit te stimuleren en zinvolle verhalen te vertellen. Dit is slechts een eerste glimp van waar het team aan werkt, en we zullen gaandeweg meer informatie blijven delen over de ontwikkeling en mijlpalen van de game.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Project Rene Algemeen

Bericht door Deetui »

https://simscommunity.info/2022/11/02/b ... d-pirated/

Ik heb er geen verstand van, maar bijzonder dat dit kan gebeuren :o
Er staat wel dat de fans van de playtest het geweldig vonden [eusa_angel.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ja, ik heb het ook gelezen maar las ook op Twitter dat SimsCommunity er weer ween beetje een hype van maakt terwijl dat, volgens zeggen, niet nodig is.
Ik heb er ook geen verstand van maar er 'schijnt' niets bijzonders gelekt te zijn. :mrgreen: [eusa_pray.gif]
Wel leuk dat de testers er tot nu toe enthousiast over zijn! [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Deetui schreef: 02 nov 2022, 16:23 https://simscommunity.info/2022/11/02/b ... d-pirated/

Ik heb er geen verstand van, maar bijzonder dat dit kan gebeuren :o
Er staat wel dat de fans van de playtest het geweldig vonden [eusa_angel.gif]
Ja inderdaad :? Als dit echt gebeurd is, hoop ik dat ze het in de toekomst kunnen voorkomen en heel jammer dat de eerste playtesters er gelijk misbruik van maakte.
Dat klinkt goed dat ze het geweldig vonden [new_smile-l.gif]

Edit: @Simmie fijn dat er waarschijnlijk niks bijzonders is gelekt.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik kom deze screens net tegen op Twitter en ik zag ze ook al voorbij komen op Facebook :o Een playtester heeft het blijkbaar gelekt :?
Afbeelding

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ziet er op zich wel prima uit ;) Decoratief/clutterwise gezien zal het wel mogelijkheden met zich meebrengen denk ik.

Alleen de buitenomgeving ziet er niet heel erg "open world" uit van wat je nu kan zien.
Maar goed, we kunnen op basis van dit geen conclusies trekken natuurlijk, want dit is vroeg in het stadium.
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik vind het er ook prima uitzien [new_smile-l.gif] ja dat denk ik ook [eusa_dance.gif]

Het lijkt inderdaad nog niet erg open, maar wie weet komt dat nog.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Er zijn wat filmpjes weer uitgelekt van dat testen, naar het schijnt.
Het ziet er best wel hetzelfde uit als de Summit, maar we weten natuurlijk niet of dit echt is of niet.

Natuurlijk is het allemaal nog heel erg vroeg in het stadium van de ontwikkeling, dus qua looks zal het een en ander nog wel veranderen als het waar.
En deze wereld is dan ook een soort kleine placeholder voor wat er uiteindelijk wel komen gaat, maar toch. :mrgreen:

Als het waar is, vind ik de muziek van dit nieuwe spel wel al lekker catchy weer :lol: [eusa_whistle.gif]

Wat ik wel grappig vind is dat de auto's allemaal geparkeerd staan op het fietspad [new_rofl.gif]
Als je goed kijkt zie je ook dat één auto een parkeerticket heeft, dat is dan wel weer realistisch [tongue3.gif]

EDIT: Simmie heeft hier de lege tweets verwijderd. :mrgreen:
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja ik zag ook al wat voorbij komen op Twitter :o Leuk dat je ze hier hebt gedeeld [icon_thumright.gif]
Ja het lijkt best wel op wat we zagen bij de Summit. Het zou daarom wel echt kunnen zijn, maar dat weten we inderdaad niet zeker.
Ik vind het er al best leuk uitzien [new_smile-l.gif]

Ik word altijd ontspannen van de Sims muziek :D Ik vind het altijd wel fijn tijdens het bouwen [new_smile-l.gif]

De auto's staan inderdaad allemaal op het fietspad :lol: Haha grappig dat een auto een parkeerticket heeft [new_rofl.gif] Goed gezien [icon_thumright.gif]
Ik heb al een paar keer de filmpjes opnieuw gekeken, maar ik zie het steeds over het hoofd haha.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Wow de Tweets zijn nu ineens niet meer beschikbaar :o Net nog wel.
Plaats reactie