Project Rene Algemeen

Plaats hier vragen en opmerkingen over Project Rene.
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Re: Project Rene Algemeen

Bericht door tipigirl »

Dat is een behoorlijk gerucht :o
Ze moeten toch iets... met zoveel concurrentie op de loer, kunnen ze niet nog jaren teren op de sims 4 lijkt mij... [eusa_whistle.gif]
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Als het waar is tenminste :roll:
Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

@Froos: ooh oke. Ja tegenwoordig (en zeker rond corona) werden release dates allemaal uitgesteld. Al wordt dat vaak wel gewoon gecommuniceerd. Soms vielen ze ook nog tegen na de uitgestelde release.

Ze houden het wel spannend... was de richtlijn niet ergens in 2025? Of was die toen nog niet gegeven?
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik ben benieuwd of het gerucht waar is en of Project Rene nog doorgaat of niet. We wachten af..
Als het wel doorgaat, duurt het denk ik nog een hele tijd voordat het uitkomt. In de Behind The Sims Summit van 5 februari 2023 (zie pagina 2) zei SimGuruGrant dat ze nog jaren aan werk hebben.

Toen ik de Behind The Sims Summit van 12 september 2023 had gezien, kwam het voor mij over dat Project Rene sowieso niet De Sims 4 zou gaan vervangen. [eusa_dance.gif] Meer een aparte game/Sims ervaring ernaast.

Lindsay Pearson zei toen in de Behind The Sims o.a. dit:
"Project Rene and The Sims 4 are going to continue to exist side by side. We plan to support both at the same time and we're going to continue to bring even more exciting content to The Sims 4 for the foreseeable future."

En iets later zei ze ook nog dit:
"Project Rene and other games, including The Sims 4, will coexist for the foreseeable future. It means Project Rene is not setting out the replace your current awesome Sims experience."

Ik ben heel blij dat de Sims 4 nog een hele tijd doorgaat! [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]

(In het Sims 4 reacties op/over livestreams topic kun je de Behind The Sims Summit van 12 september 2023 terugkijken)
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Oja Wieke, dat is ook zo!
Was even vergeten dat ze dat gezegd hebben...
Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ja maar dat zeiden ze ook over De Sims 4, puur zodat men nog wel dingen zou kopen voor De Sims 3 [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmertje1981
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Bericht door Simmertje1981 »

Ik heb van de bron Simscommunity vernomen dat de projectleider van project Rene dat er geen sims 5 gaat komen. En dat in plaats daarvan de sims 4 word uitgebreid geüpgradet.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Klopt @Simmertje1981. Ik zie het nu ook veel voorbij komen. Project Rene wordt geen Sims5, maar een soort spin-off multiplayer game.
Eerlijk gezegd dacht ik al zoiets :lol: (niet mijn soort gameplay) :mrgreen:
Wel mooi om te horen dat er nog steeds aan Project Rene gewerkt wordt. Het was namelijk een lange tijd verdacht stil rondom dit project ;)
Eindelijk wat duidelijkheid wat het project nu precies inhoud [icon_thumright.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik vind dat jammer [new_puppy-dos-eyes.gif]
Ik had wel zin om in te stappen in een nieuwe generatie, want aan De Sims 4 ga ik niet echt meer beginnen omdat ik zoveel pakketten mis.
En als ik het zo lees gaan er ook nog wel een hoop komen dan :mrgreen:

Dan maar even kijken wat Project Rene wel wordt 8-)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Queenofmyownfantasy
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Queenofmyownfantasy »

Dus... ze gaan een spel dat al tien jaar oud is en met elke "update" 5 updates nodig heeft om de bugs te fixen, voor praktisch elke 5 interacties een apart uitbreidingspakket heeft dat desondanks evenveel kost als pakketen met 10x zoveel content van vorige edities en in eerste instantie al veel dingen mankeerde die vorige edities hadden nog verder uitmelken?

Blij dat ik al acht jaar geen halve cent aan EA heb gegeven (mijn laatste aankopen waren een paar sims 3 accessoirepakketen die ik nog niet had anno 2016, via steam...)

Maar misschien kunnen ze dan eens wat moeite steken in Sims 3 64 bit maken als ze niet bezig zijn met een sims 5, hoewel ik het ten zeerste betwijfel of A) ze ooit nog iets gaan doen met de oude spellen, aangezien ze die doorgaans negeren. En ervoor pushen dat mainstream media "Sims" met "Sims 4" associeert, terwijl het 2 en 3 zijn die het op de kaart hebben gezet zoals het nu is. B) of het legaal en technisch mogelijk is, aangezien de mensen die er indertijd aan werkten al lang lang lang bij het bedrijf weg zijn C) ik vertrouw EA niet om dat goed te toen eindigen. Sims 3 is perfect speelbaar op moderne computers met een mod of 3, zelfs sims 2 wordt nog door velen gespeeld met wat gepruts (en zelfs sims 1!) en dat allemaal gratis gefixt door de modding community. Ik zie EA dat makkelijk allemaal verprutsen zodra ze het aanraken...
Laatst gewijzigd door Queenofmyownfantasy op 17 sep 2024, 23:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

@Simmertje1981 Klopt, er komt geen Sims 5 aan. Ze gaan De Sims 4 verder uitbreiden, verbeteren en moderniseren. [eusa_dance.gif] Project Rene zijn ze nog steeds mee bezig, maar dat wordt dus niet De Sims 5. [new_smile-l.gif]

Na het zien van de Behind The Sims Summit van 12 september 2023 dacht ik al dat Project Rene niet De Sims 4 zou gaan vervangen, maar meer een aparte game/Sims ervaring ernaast. Ik ben zooo blij dat ze het vandaag extra bevestigd hebben en dat ze dus nog heel lang doorgaan met De Sims 4! [love4.gif]

Dit is de EA Community Blog van vandaag met informatie over de toekomst van The Sims (4) Franchise vertaald door Simmie:
https://www.moonshinesim.nl/2048230_sim ... mbob-green

Interview met Kate Gorman (EA’s vice president and general manager of “The Sims” franchise) vertaald door Simmie:
https://www.moonshinesim.nl/2048203_gee ... ims-5-game
Plaats reactie