SpongeBob's Huis Kit (41)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

SpongeBob's Huis Kit (41)

Bericht door Simmie »

SpongeBob's Huis Kit: release 4 december 2025

Really? [new_silly.gif] Persoonlijk vind ik dit nog erger dan Mijn eerste Huisdier! :roll:

Afbeelding

Haal de speelse sfeer van ieders favoriete onderwaterfruithuis in huis met De Sims 4 SpongeBob's Huis Kit. Simmers kunnen hun eigen versie van 124 Conch Street creëren met gevelbekleding, muren en dakbedekking in de vorm van een ananas onder zee, bekroond met een speelse ananastopper. Maak de look compleet met vloertegels en behangstalen zoals stevige stalen muren, bamboeblokkenprint en zonovergoten zandvloeren om elk huis de ultieme SpongeBob-touch te geven.

Een stalen luikdeur, patrijspoorten voor de haven en Brilliant Bubble Vent maken de mooiste onderwaterarchitectuur compleet. Het is ontworpen om zelfs de meest hardnekkige nematoden met talloze klinknagels te weerstaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De voorwerpen in deze Kit:

Afbeelding

En mocht je geen genoeg krijgen van SpongeBob, schaf dan de bundel aan van deze Kit samen met de SpongeBob Kinderkamer Kit én nog 3 extra voorwerpen voor €9,99! Deze aanbieding is geldig tot 3 maart 2026!

Afbeelding

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: SpongeBob's Huis Kit (41)

Bericht door Froos »

Nogmaals: nee voor deze kit :lol:
En er komt toch ook nog een SpongeBob-event aan, als ik het goed begrepen heb? [eusa_whistle.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik vind het er wel grappig uitzien eerlijk gezegd [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Froos schreef: 03 dec 2025, 23:20 En er komt toch ook nog een SpongeBob-event aan, als ik het goed begrepen heb? [eusa_whistle.gif]
Ja klopt, het Deck the Palms Login Evenement, maar dat is iets breder dan alleen SpongeBob! ;)

Deetui schreef: 03 dec 2025, 23:51 Ik vind het er wel grappig uitzien eerlijk gezegd [eusa_whistle.gif]
Hou dan de site vandaag in de gaten want er komt nog een SpongeBob 'Bikini Bottom Bundle' Giveaway aan...... [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ik heb net al gereageerd in de SpongeBob's Kinderkamer Kit, maar ik zal hier ook nog even reageren. De SpongeBob Kinderkamer Kit vind ik zeker de leukste van de 2, maar ook hier zitten leuke dingen bij. De platenspeler ziet er leuk uit en draait ook rond en er zit een hele grappige wekker in deze Kit. [eusa_dance.gif] :lol: Je Sim zal zeker wakker worden haha. [new_rofl.gif]

Ik keek al helemaal uit naar het evenement komende dinsdag, maar ik was even vergeten dat het nu helaas een Login Evenement is en geen evenement met missies. Ik was al benieuwd wat voor taken we zouden krijgen haha. Hopelijk de volgende keer weer! De beloningen zien er wel leuk uit! [eusa_dance.gif] [new_smile-l.gif]
Plaats reactie