Herfstmode Kit (40)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Herfstmode Kit (40)

Bericht door Simmie »

Herfstmode Kit: Release 9.10.2025

Hul je Sims in luxueuze stoffen, stijlvolle vesten en felgekleurde jasjes. Herfstmode biedt een scala aan looks voor koud weer waarmee je Sims stijlvol door koude straten kunnen slenteren! Fans van Dark Academia zullen vooral dol zijn op de sfeervolle tinten, perfect voor bibliotheekdagen en late studiesessies.

Of je nu op zoek bent naar de perfecte laarzen die bij een warme trui passen of de juiste sjaal om je Sims warm te houden, de accessoires uit de Herfstmode Kit van De Sims 4 voegen een nieuwe laag aan modemogelijkheden toe. Maak je favoriete looks verder af met onmisbare herfstaccessoires, zoals een chique hoed met brede rand, een lange jas met tas, veelzijdige sjaals, stijlvolle laarzen en meer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Herfstmode Kit (40)

Bericht door Froos »

Hoewel ik normaal niet zo van de Kits ben, vind ik deze collectie wel interessant. Wat een mooie kleding, wauw! :o
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Dat snap ik goed, Froos ;) Er zitten echt wel leuke, hedendaagse kledingstukken in!
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Wel een beetje balen dat het bericht (dat deze Kit gratis zou zijn voor iedereen) dat door TSR op hun site is geplaatst, dus niet blijkt te kloppen! [violent1.gif]
Ze schreven zelfs dat het 'bevestigd' was. :roll: Nou niet dus helaas! [crybaby2.gif]

What’s Confirmed and What’s Not

Confirmed:
A set of autumn-inspired CAS outfits including coats, sweaters, a hat, and accessories.

Free update rollout for all players.

Unconfirmed:

No Build/Buy items were shown in the press kit or community screenshots.

No official word on whether more seasonal patches are planned.
Plaats reactie