Verborgen Vertrek Kit (35)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Verborgen Vertrek Kit (35)

Bericht door Simmie »

Verborgen Vertrek Kit: release 16.1.2025.

Dit is een privé-retraite met een mysterieuze verborgen ingang, elegante antieke kaptafel, charmante theeset en meer luxe details die Sims zeker zullen verrassen met een gevoel van verfijning.
Deze fijn op maat gemaakte, door Italië geïnspireerde mode is gepolijst, verfijnd en heeft klassieke silhouetten.
Het is een samenhangende collectie die zorgvuldig is samengesteld, alsof deze met de hand is uitgekozen door iemand met een voortreffelijke smaak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Verborgen Vertrek Kit (35)

Bericht door Deetui »

Zie ik nu dat die boekenkast een deur is? :shock: [new_rofl.gif]

Dat vind ik stiekem best wel heel erg leuk [eusa_whistle.gif] [eusa_angel.gif] :lol:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Cloedien »

Deetui schreef: 18 jan 2025, 22:11 Zie ik nu dat die boekenkast een deur is? :shock: [new_rofl.gif]

In de Sims 3 hadden we dat ook Deetui (niet zo chique als deze). Volgens mij uit Bovennatuurlijk, maar weet ik niet zeker meer. [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Deetui schreef: 18 jan 2025, 22:11 Zie ik nu dat die boekenkast een deur is? :shock: [new_rofl.gif]

Dat vind ik stiekem best wel heel erg leuk [eusa_whistle.gif] [eusa_angel.gif] :lol:
Ja klopt! :D Ik vind dat ook heel leuk! [eusa_dance.gif] Ik ga die misschien gebruiken in een huis/manor die ik aan het bouwen ben. Ik ben aan het bouwen in Ravenwood. [new_smile-l.gif] Ik denk dat sommige items van deze Kit wel leuk passen bij het pakket Leven en Dood. Ik ben al een tijdje bezig met mijn huis in Ravenwood, maar ik denk dat ik er nog wel een hele tijd mee bezig zal zijn haha.

In The Sims 4 Basegame zit ook een deur als boekenkast, maar dat is een smalle deur en is niet zo'n mooie als deze.

Ook heel cool is dat de schilderijen boven de open haarden Frame tv's zijn. [new_smile-l.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Oh ja, van de Sims 3 wist ik het (ik heb het vgm zelfs eerder gezien bij Sims 2 of Sims 1 [eusa_eh.gif] :mrgreen: ). Ik vind dat gewoon een leuke touch [eusa_angel.gif]

^ Die frame tv's boven de openhaard zijn idd ook een leuke toevoeging!
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie