Knusse Bistro Kit (31)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Knusse Bistro Kit (31)

Bericht door Simmie »

Twitteraar @anadius ontdekte op 10 mei al de afbeeldingen van alle voorwerpen van deze nieuw uit te komen Kit (samen met de Riviera Retreat Kit)!
Vandaag deelde hij de titels en eerste screens van beide Kits.
Hierbij de info van de Sims 4 Cozy Bistro Kit.
Release: 30 mei a.s.

Ik heb er zin in! [love4.gif] [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Knusse Bistro Kit (31)

Bericht door Cloedien »

Een kit is alleen voor bouw-objecten enzo toch? Dus zonder gameplay?

Werkt die uit-eten uitbreiding eigenlijk al? Want anders heeft men hier eigenlijk niks aan! :o
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Nee! Uit eten werkt nog steeds niet [angryfire.gif]

Cozy Bistro zou heel mooi samengaan met 'Uit eten' [eusa_dance.gif]

Maar ja...'dine out'...gaat die ooit nog eens een refresh of een update krijgen [eusa_whistle.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Cloedien schreef: 22 mei 2024, 21:03 Een kit is alleen voor bouw-objecten enzo toch? Dus zonder gameplay?

Werkt die uit-eten uitbreiding eigenlijk al? Want anders heeft men hier eigenlijk niks aan! :o
Een Kit is meestal een CAS Kit of een Bouw Kit. We hebben 1 Gameplay Kit en dat was de Alles Aan Kant Kit.
De Feestbenodigden Kit die vorige maand is uitgekomen is een Bouw kit, maar bij een paar items zit er ook een soort van gameplay bij. [new_smile-l.gif]

De meningen over Uit Eten zijn verdeeld lees ik vaak. Er zijn vorig jaar een paar updates geweest waarbij ze ook dingen van Uit Eten hebben gefixt. Ik heb meerdere keren op Twitter/X gelezen dat Simmers zeggen dat sindsdien Uit Eten goed werkt. Simmer TheHenfordHen heeft op 22 april 2023 een Tweet geplaatst met een video hoe soepel Uit Eten bij hem werkt sinds de update van april 2023:

Maar er zijn ook Simmers die aangeven dat het nog steeds niet goed werkt. Het lijkt erop dat er Simmers zijn die geen of niet veel bugs (meer) ervaren met het Uit Eten pakket en andere Simmers nog wel.

Ik heb een tijdje geleden Uit Eten in de sale gekocht, maar ik heb de gameplay nog niet geprobeerd. Alleen planten en clutter heb ik uit dat pakket gebruikt voor mijn Ranch.

In de waslijst die vandaag is gepubliceerd, wordt nog een issue genoemd van Uit Eten die ze willen gaan oplossen.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb ergens 2e helft vorig jaar nog even gespeeld met Uit Eten en toen liep alles vrij soepel en kregen Sims hun eten op tijd e.d.
Maar ik lees ook heel verschillende meningen hierover en het is altijd de vraag of dit komt door wel/geen gebruik van mods e.d. en of spelers hun localthumbcache.package regelmatig verwijderen (waardoor historie inclusief problemen wordt gewist).
Dat laatste raad ik sowieso aan om je spel zo schoon mogelijk te houden. [icon_thumright.gif]

Ik hoop dat het goed werkt, want het lijkt me een leuke Kit, zeker samen met Uit Eten. [eusa_pray.gif]

Voor mij is nu wel duidelijk dat de nieuwe wereld van het aankomende uitbreidingspakket gebaseerd is op Frankrijk! [love4.gif] [eusa_dance.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Deze ziet er ook heel leuk uit! Denk dat veel cafés hier een upgrade mee krijgen, veel meer sfeer! :D
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Die reactie van mij was nog voordat ik de waslijst had gelezen :lol:
De update van april 2023 zorgde idd ervoor dat de bezoekers gelukkig niet meer elkaars eten opaten...hahaha...Dat was echt hilarisch [new_rofl.gif]
De bestellingen zullen nu dus weer per tafel op tijd opgediend worden...helemaal goed [icon_thumright.gif]
Mooi dat EA nog steeds update's uitbrengt voor Dine Out [eusa_dance.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Ja in de Horse Ranch update van 18-07-2023 hebben ze ook nog 2 issues van Uit Eten gefixt. [new_smile-l.gif]
Plaats reactie