Cloedien schreef: ↑22 mei 2024, 21:03
Een kit is alleen voor bouw-objecten enzo toch? Dus zonder gameplay?
Werkt die uit-eten uitbreiding eigenlijk al? Want anders heeft men hier eigenlijk niks aan!
Een Kit is meestal een CAS Kit of een Bouw Kit. We hebben 1 Gameplay Kit en dat was de Alles Aan Kant Kit.
De Feestbenodigden Kit die vorige maand is uitgekomen is een Bouw kit, maar bij een paar items zit er ook een soort van gameplay bij.
De meningen over Uit Eten zijn verdeeld lees ik vaak. Er zijn vorig jaar een paar updates geweest waarbij ze ook dingen van Uit Eten hebben gefixt. Ik heb meerdere keren op Twitter/X gelezen dat Simmers zeggen dat sindsdien Uit Eten goed werkt. Simmer TheHenfordHen heeft op 22 april 2023 een Tweet geplaatst met een video hoe soepel Uit Eten bij hem werkt sinds de update van april 2023:
Maar er zijn ook Simmers die aangeven dat het nog steeds niet goed werkt. Het lijkt erop dat er Simmers zijn die geen of niet veel bugs (meer) ervaren met het Uit Eten pakket en andere Simmers nog wel.
Ik heb een tijdje geleden Uit Eten in de sale gekocht, maar ik heb de gameplay nog niet geprobeerd. Alleen planten en clutter heb ik uit dat pakket gebruikt voor mijn Ranch.
In de
waslijst die vandaag is gepubliceerd, wordt nog een issue genoemd van Uit Eten die ze willen gaan oplossen.