Moderne Luxe Kit (24)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Moderne Luxe Kit (24)

Bericht door Simmie »

Moderne Luxe Kit: release 7.9.2023

Leef in de luxe die je Sims verdienen
Het is tijd om achterover te leunen en je Sim te trakteren op een leven vol luxe. Ze hebben hard gewerkt en het is tijd om te vieren hoe ver ze zijn gekomen. Met De Sims 4 Moderne Luxe Kit kan je Sim zeggen: "Ik heb het gehaald", door middel van elegante kunst, een verfijnde inrichting en zacht comfort. Laat soberheid tot het verleden behoren en laat de tekenen van succes van je Sims zien.

Omarm je creatieve kant en ontwerp een stijlvolle en uitnodigende ruimte die tot de rand gevuld is met hoogwaardige stukken zoals tv's vermomd als kunst aan de muur, designer handtassen, sculpturen en een functionele platenspeler.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De TV is gelijk kunst aan de muur en heeft verschillende afbeeldingen die je als schilderij kunt gebruiken.

De toilettafel in deze Kit heeft gameplay net als de toilettafel met gameplay uit Vintage Glamour Accessoires. Deze laatste is nu toegevoegd aan de Basisgame. ;)
De stijl van deze Kit past prima bij de Art Deco voorwerpen uit Vintage Glamour.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorwerpen Moderne Luxe Kit: Screen door @SimMatically
Afbeelding
Wieke
Moderator
Moderator

Re: Moderne Luxe Kit (24)

Bericht door Wieke »

Het lijkt mij een leuke Kit! [new_smile-l.gif] Ik zie zoveel mooie items: functionele platenspeler, frame tv, plant, kussens, handtassen, schilderijen en gordijnen! [eusa_dance.gif]

Simmie schreef: 06 sep 2023, 15:19 De toilettafel in deze Kit heeft gameplay net als de toilettafel met gameplay uit Vintage Glamour Accessoires. Deze laatste is nu toegevoegd aan de Basisgame. ;)
Is de volledige toilettafel van Vintage Glamour Accessoires toegevoegd aan de Basisgame? Ik heb Vintage Glamour Accessoires nog niet en ik kan de toilettafel niet vinden in de Basisgame. Of bedoel je dat de gameplay is toegevoegd aan de Basisgame zodat de toilettafel van de Kit ook functioneel is?
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Het zijn mooie spullen!
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Wieke schreef: 08 sep 2023, 00:04 Is de volledige toilettafel van Vintage Glamour Accessoires toegevoegd aan de Basisgame? Ik heb Vintage Glamour Accessoires nog niet en ik kan de toilettafel niet vinden in de Basisgame. Of bedoel je dat de gameplay is toegevoegd aan de Basisgame zodat de toilettafel van de Kit ook functioneel is?
Ik bedoelde de gameplay. ;)

Ik heb deze Kit inmiddels aangeschaft. [eusa_dance.gif]
Alles ziet er heel mooi uit en past prima bij alle spulletjes en de stijl van Vintage Glamour Accessoires. [love4.gif]
Het zou nog fijner zijn als ze nog wat extra kleuren toevoegen... [eusa_pray.gif]
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Leuk dat je de Kit nu hebt aangeschaft! [new_smile-l.gif] Fijn dat alles er heel mooi uitziet! [eusa_dance.gif] Veel bouwplezier!
Plaats reactie