Industriële Loft (5)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Re: Industriële Loft (5)

Bericht door Wieke »

Bedankt allebei :D [icon_thumright.gif] Paranormaal heb ik nog niet.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik moest ook echt zoeken naar dat dienblad, maar dat komt omdat het niet bij decoraties staat (waar ik het zou verwachten) maar bij verlichting! [tongue3.gif]

Op onderstaande screen zie je op de voorgrond het dienblad van de foto van de Industriële Loft Kit (Paranormaal > bij verlichting) en daarachter van links naar rechts de andere 'dienbladen' die ik kon vinden:

Klein wonen > bij Verlichting
Landelijk Leven > bij Decoraties
Ecologisch Leven > bij Decoraties
Vintage Glamour > bij Verlichting

Afbeelding

Op Twitter is gisteravond flink wat commotie uitgebroken over het raam uit het promotiefilmpje van de Industriële Loft Kit.
Zie mijn bericht op de site. Het zal alsnog worden rechtgezet... :roll: [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Dankjewel Simmie voor het laten zien van alle dienbladen en bij welke pakketten die horen [icon_thumright.gif] :D
Ik hou van dienbladen haha [love4.gif] Het dienblad van Klein Wonen vind ik heel leuk en gebruik ik graag en het nieuwe dienblad met de theepot van Landelijk Leven vind ik ook heel gezellig! De andere 3 kende ik nog niet, want ik heb die pakketten nog niet. Leuk om te zien welke er allemaal zijn [eusa_dance.gif]
Ze zijn echt leuk [new_smile-l.gif]
Ja het viel mij ook op dat het dienblad van klein wonen onder verlichting staat. Het zou handiger zijn als die bij decoraties zou staan, maar ze zullen dit zo doen omdat er een kaarsje op het dienblad staat haha.

Ik las het op je site! Wel stom dat ze ineens een ander raam in de kit hebben gestopt! Gelukkig komt het raam van het promotiefilmpje alsnog in een update. Op je site las ik ook dat het al ooit eens eerder gebeurd is bij Eiland Leven. Wat was er precies gebeurd?
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik vind dienbladen ook altijd leuk en gezellig staan. [love4.gif]
Achteraf snap ik ook wel dat de kaarsjes zorgen dat het in de categorie verlichting staat, maar met alle pakketten wordt de koopmodus langzamerhand toch een beetje een rommeltje.

Bijvoorbeeld de Glanzende Draperie uit Stedelijk Leven staat bij muurdecoraties maar is volgens mij toch echt een gordijn, althans daar zou ik het het eerste zoeken. ;) Een hekje uit Sneeuwpret staat bij decoraties want dat blijkt alleen een versiering te zijn, een losse paal die een lampionnensnoer moet verbinden staat dan niet bij verlichting waar de rest staat, maar ineens bij beelden enz.
De zoekfunctie is ook niet te volgen want die is ingesteld op de Engelse woorden, terwijl je niet kunt zoeken op Engels woorden als je je spel op Nederlands hebt staan. :mrgreen:
En dan, even als een van de voorbeelden.... wie zou bijvoorbeeld een opklapbed/boekenkast/bank combi zoeken onder de benaming 'Knuffel en Doezel'? [new_silly.gif]

Het voorbeeld van Eiland Leven waar ik op doelde, betreft de render waar iedereen lekker mee werd gemaakt voor dit pakket. Hoezo duiken en onder water van alles doen?? [violent1.gif] Dat was echt voor heel veel spelers een enorme teleurstelling, zeker omdat dit in de Sims 3 wel kan. [eusa_whistle.gif]

Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Ja mee eens! Het wordt onoverzichtelijk. Het is dat we weten dat de dienbladen onder verlichting staan, maar toch denk ik ooit; als ik later maar niet vergeet dat ze daar staan :? Dat heb ik met meerdere voorwerpen!

Ik heb de Glanzende Draperie' even opgezocht en ik vind het ook logischer als die bij de gordijnen zou staan, want het is een gordijn ;) :mrgreen:
Het geldt inderdaad voor meer voorwerpen!

Oh wat stom dat de zoekfunctie ingesteld is op Engelse woorden. Ik heb het spel ook op Nederlands staan.
Hahaha Knuffel en Doezel [eusa_eh.gif] Daar zou ik nooit opkomen :lol: Hopelijk gaan ze het een keer wat ordenen.

Dankjewel voor de uitleg over Eiland Leven! Dat is zeker niet tof!
Froos
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Froos »

Uhm...Dus dat raam wordt alsnog toegevoegd [eusa_whistle.gif]
Wacht even...het is een raam uit het Moschino pakket alleen dan met een boogje.

Dus wat krijgen we zometeen [eusa_eh.gif] Een Moschinoraam die wordt toegevoegd aan de Industriële Loft Kit :lol:

Ik vind het soms zo lachwekkend wat er aan de hand is bij EA [new_rofl.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ja, het is soms niet te volgen wat EA doet. [eusa_snooty.gif]
Lijkt wel of ze 'restjes' van andere pakketten hebben samengevoegd in deze Kit.
Krijg een beetje Mijn eerste Huisdier déjà vu gevoel. :?

Verder zou ik echt willen dat ze harder trokken aan het repareren/oplossen van alle bugs i.p.v. sommige oude pakketten te 'verbeteren'.
Dat is misschien wel leuk (nog wel even afwachten of dat echt zo is... [tongue3.gif] ) maar ik vind het belangrijker dat ze eerst zorgen dat wat ze uitgegeven hebben, gewoon werkt zoals zou moeten. [eusa_whistle.gif]

Op dit moment word ik gestoord van de afwas die ze overal en nergens neerzetten (overigens niet alle Sims doen dat [eusa_eh.gif] ) i.p.v. het netjes in de gootsteen af te wassen en van het uit bed komen om een meubelstuk te bewonderen omdat ze zo van die stijl houden! [violent1.gif]
Met de 'voorkeur en afkeer' is nog een hoop mis...
Plaats reactie