Binnenplaats Oase Kit (4)

Plaats hier je vragen en opmerkingen over de Sims 4 Kits.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Binnenplaats Oase Kit (4)

Bericht door Simmie »

Op 18 mei a.s. kunnen we de nieuwe De Sims 4 Courtyard Oasis Kit verwachten! [love4.gif]
Dit bericht is, inclusief een aantal screens, gisteren officieel 'uitgelekt' via de Microsoft Store.

Ik ben er helemaal weg van! [eusa_dance.gif] [love4.gif] Wat vinden jullie?

Hier vast een 'vrije' vertaling van de omschrijving. De Nederlandse titel en omschrijving zijn nog niet bekend.
Verander het centrum van het huis van je Sim in een weelderige, levendige ruimte geïnspireerd op de binnentuinen van Marokko met
The Sims™ 4 Courtyard Oasis Kit! Ontspan rond de fontein, bewonder de decoratieve tegels en breng je gezin in absolute harmonie samen.

BELANGRIJKSTE EIGENSCHAPPEN

Creëer je oase - Bouw een dromerige, stijlvolle binnenplaats waar het gezin van kan genieten. Speel met filigraan-ontwerpen, levendige kleuren en ingewikkelde tegelpatronen om het een geheel te maken, en versier vervolgens met hangende lantaarns, schitterend textiel en tropische planten.

Ga 'natuurlijk' - Nodig een verfrissend briesje en helder zonlicht uit in huis met nieuwe kolommen en bogen terwijl je je privacy behoudt met prachtig houten ramen met traliewerk. Het is het beste van twee werelden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De laatste screen doet me heel erg denken aan mijn 'Moroccan Fairy Tale' welke ik al in september 2019 bouwde (zie hieronder) [eusa_whistle.gif]
(Meer screens kun je op de site bekijken).
Wil je dus nu al genieten van dat Marrokaanse sfeertje, dan kun je hem downloaden op de Galerie. ;)

Afbeelding
Deetui
Burgemeester
Burgemeester

Re: Binnenplaats Oase Kit (4)

Bericht door Deetui »

Wauw, die heb je al prachtig gemaakt zonder deze kit [love4.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Wieke
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Wieke »

Het ziet er allemaal prachtig uit [love4.gif]

Jaaa de laatste screen heeft zeker wat weg van jouw creactie! Echt heel mooi gemaakt Simmie [love4.gif] ! Het lijkt echt alsof ze hun inspiratie hebben opgedaan van jouw creatie ;) :D
Ik heb 'm net bekeken op je site en alvast gedownload voor als ik over een tijd nog meer pakketen heb :D Van de pakketten die je gebruikt hebt, mis ik van de uitbreidingspakketten er maar 1 zie ik, maar van de gamepacks 4 en van de accessoirespakketten nog meer.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Bedankt Deetui en Wieke [5grouphug.gif]

@Wieke zo te zien heb je inmiddels al best veel pakketten! [icon_thumright.gif] Leuk dat je zo enthousiast bent.
Binnenkort bestaat MoonshineSim 5 jaar en dan is er ongetwijfeld weer een giveaway of een wedstrijd waarmee je misschien je verzameling kunt uitbreiden. [eusa_dance.gif]
Wieke
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door Wieke »

@Simmie ja ik heb er zeker al een aantal bijgekocht ;) :D maar ik moet er toch nog wel een aantal haha: 2 uitbreidingspakketten, 5 gamepacks, 11 accessoirespakketten en 2 kits.
Wat goed dat MoonshineSim binnenkort 5 jaar bestaat [new_smile-l.gif] Oeh leuk, spannend :D Een wedstrijd/uitdaging is wel heel leuk ;)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

The Sims heeft vanavond op Twitter officieel deze nieuwe Kit aangekondigd voor 18 mei a.s. [eusa_dance.gif]
Het is dus geen speculatie meer! ;)
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Beetje een late reactie, maar ik wilde nog zeggen dat jouw binnenplaats er ook prachtig uitziet! [love4.gif] Ik ging zeggen dat het pakket daardoor overbodig is, maar je hebt wel wat uitbreidingen gebruikt. [new_rofl.gif]
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Haha, dankjewel Jaro. [5grouphug.gif]

Tja, hoe meer pakketten je hebt, hoe meer je voorwerpen en clutter uit die (andere) pakketten gebruikt. ;)
Meestal bouw ik de basis met de basisvoorwerpen uit een (nieuw) pakket en ga daarna 'los' met allerlei leuke dingen die ik kan vinden in andere pakketten. Soms sta ik zelf verbaasd als ik zie hoeveel verschillende pakketten ik gebruikt heb voor een kavel. :mrgreen:
Wat me wel opvalt is dat er bij het uitkomen van een nieuw pakket, toch heel vaak een verband is met spulletjes die al in vorige pakketten aanwezig zijn. Zelfs spulletjes uit Journey to Batuu zijn te gebruiken samen met andere pakketten. Prima, dat zorgt voor samenhang. [icon_thumright.gif]
Plaats reactie