Heel fijn dat er nog steeds een plek is om onze hobby met elkaar te delen. Je hebt in feite wat al een oude community is in leven weten te houden! Bedankt!
9 jaar MoonshineSim: Giveaway Betoverende Natuur
- simmerdown
- Achtergrondfigurant

Re: 9 jaar MoonshineSim: Giveaway Betoverende Natuur
Gefeliciteerd met het 9-jarige bestaan van je site en het forum, Simmie!
Heel fijn dat er nog steeds een plek is om onze hobby met elkaar te delen. Je hebt in feite wat al een oude community is in leven weten te houden! Bedankt!![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Heel fijn dat er nog steeds een plek is om onze hobby met elkaar te delen. Je hebt in feite wat al een oude community is in leven weten te houden! Bedankt!

Klopt simmerdown. Ik vind het ook zo leuk dat wij als oude community van vroeger (oude forums) samen met de nieuwe leden een plek hebben om onze plaatjes en verhalen nog steeds te kunnen delen.
Alle forumleden en Simmie natuurlijk bedankt![groepsknuffel [5grouphug.gif]](./images/smilies/5grouphug.gif)
Alle forumleden en Simmie natuurlijk bedankt
Dankjewel!
Graag gedaan. ![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)
Aan de late kant, maar ik wil je nog van harte feliciteren met het 9-jarig bestaan!
Knap dat jij (en het team van mods, leden, volgers etc.) dit mogelijk hebben gemaakt en samen kunnen vieren!
Knap dat jij (en het team van mods, leden, volgers etc.) dit mogelijk hebben gemaakt en samen kunnen vieren!

Dankjewel!
Wat leuk je hier weer te zien
(en in de EA app)! 
Ik hoop dat alles goed met je is en je weer wat vaker tijd hebt om op het forum te komen!![Goed zo [icon_thumright.gif]](./images/smilies/icon_thumright.gif)
Ik hoop dat alles goed met je is en je weer wat vaker tijd hebt om op het forum te komen!