Sims Mobile
Sims Mobile
Vandaag heeft EA/Maxis aangekondigd dat binnenkort de Sims Mobile wereldwijd zal worden uitgebracht. Je kunt het spel dan downloaden via de Google Play store of Apple app.
De Sims Mobile kan GRATIS gespeeld worden maar in ECHTE tijd. Dat betekent dat het soms minuten, maar ook uren, kan duren voordat een opdracht is uitgevoerd. Maar ... wees voorbereid dat je iets moet betalen om bepaalde kenmerken te ontgrendelen of om sneller acties uit te kunnen voeren.
Op het Amerikaanse forum is een speciaal gedeelte geopend waar allerlei informatie gedeeld zal worden en je kunt daar ook vragen stellen of feedback geven.
Wat vinden jullie van de Sims mobile?
De Sims Mobile kan GRATIS gespeeld worden maar in ECHTE tijd. Dat betekent dat het soms minuten, maar ook uren, kan duren voordat een opdracht is uitgevoerd. Maar ... wees voorbereid dat je iets moet betalen om bepaalde kenmerken te ontgrendelen of om sneller acties uit te kunnen voeren.
Op het Amerikaanse forum is een speciaal gedeelte geopend waar allerlei informatie gedeeld zal worden en je kunt daar ook vragen stellen of feedback geven.
Wat vinden jullie van de Sims mobile?
Re: Binnenkort verwacht: Sims 4 Mobile
^
Het ziet er wel leuk uit, en dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Het probleem met dit soort games (wachttijden en mogelijkheid om via geld sneller verder te geraken) is dat ik ze na een paar weken/maanden beu word, en er daarna nooit meer na omkijk.
De Sims Freeplay heb ik jaren geleden ook een tijdje gespeeld, maar ik ben na een tijd mijn interesse verloren. Na verloop van tijd kan je nog geen vijf minuten spelen voor je weer zoveel uur moet wachten.
Het ziet er wel leuk uit, en dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Het probleem met dit soort games (wachttijden en mogelijkheid om via geld sneller verder te geraken) is dat ik ze na een paar weken/maanden beu word, en er daarna nooit meer na omkijk.
Dat in 'echte tijd' spelen lijkt me ook niet zo leuk.
Ik zag ergens op Twitter dat als je Sim gaat slapen je of 6 uur moet wachten of iets betalen om verder te kunnen.
Ik weet niet of je geld moet betalen of met punten die je verdiend hebt, maar alleen al het feit dat je moet wachten is niet leuk.
Verder is er nogal wat commentaar dat het bijna 1 op 1 de Sims 4 is (incl. CAS en Game Packs e.d.) die via Sims Mobile nu gratis ter beschikking komen, terwijl wij alle pakketten hebben moeten kopen.
Misschien hopen ze op deze manier de Sims 4 te stimuleren, maar dat gaat ze niet lukken denk ik.
Het is iig niks voor mij. Ik zit liever achter m'n PC als op zo'n klein schermpje te prutsen!
Ik zag ergens op Twitter dat als je Sim gaat slapen je of 6 uur moet wachten of iets betalen om verder te kunnen.
Ik weet niet of je geld moet betalen of met punten die je verdiend hebt, maar alleen al het feit dat je moet wachten is niet leuk.
Verder is er nogal wat commentaar dat het bijna 1 op 1 de Sims 4 is (incl. CAS en Game Packs e.d.) die via Sims Mobile nu gratis ter beschikking komen, terwijl wij alle pakketten hebben moeten kopen.
Misschien hopen ze op deze manier de Sims 4 te stimuleren, maar dat gaat ze niet lukken denk ik.
Het is iig niks voor mij. Ik zit liever achter m'n PC als op zo'n klein schermpje te prutsen!
Denk dat ik het ook zo beu ben. Die freeplay was ik ook zo beu.
Dat lang wachten is ook niks voor mij. Ik wil door kunnen spelen, als ik daar zin in heb.
Dat is ook hetgeen mij tegenhoud in dit soort spellen + het feit dat mijn mobiel er vaak oververhit van raakt ![Rofl [new_rofl.gif]](./images/smilies/new_rofl.gif)

Vandaag komt de Sims Mobile wereldwijd uit! Het is ff afwachten wanneer hij te downloaden is. Ik ben toch wel wat nieuwsgierig geworden.
Ik heb wel gehoord van mensen dat het toch wel echt een vette game is. Toch denk ik dat ik er niet aan zal beginnen. Hoor graag eerst nog meer ervaringen ![Heilig [eusa_angel.gif]](./images/smilies/eusa_angel.gif)

Hij is inmiddels te downloaden. Ik ben er net mee begonnen. Tot nu toe vind ik em leuk en hij is uitgebreid in het aanpassen van je sim.
Wat ik ook fijn vind is dat je dit later ook weer kunt veranderen.
Mijn simmetje op dit moment.

Ik hou jullie op de hoogte en mochten jullie zelf spelen en mij toe willen voegen als vriend, mijn vriendencode is 4RDT4JQ.![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)
Mijn simmetje op dit moment.

Ik hou jullie op de hoogte en mochten jullie zelf spelen en mij toe willen voegen als vriend, mijn vriendencode is 4RDT4JQ.