Sims Mobile

Hier kun je algemene vragen en opmerkingen plaatsen over de Sims 4 Mobile en de Sims 4 Console.
puckiezoet
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: Binnenkort verwacht: Sims 4 Mobile

Bericht door puckiezoet »

Ik vind het ook leuk :) De wachttijden vallen wel mee, zit zeker een verschil in met freeplay. Ik heb al een baby [love4.gif]

Maar wat kun je eigenlijk met vrienden doen die je hebt toegevoegd?
Mijn vriend code is KKJUAVX
Afbeelding
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Volgens mij kan je dan ook bij elkaar op die feestjes komen? :roll: Heb het nog niet uit kunnen proberen.
Wat leuk dat je al een baby hebt. [5baby.gif] Kan dat ook met een andere speler of heb je zelf een mannelijke sim aangemaakt?
puckiezoet
Stemmenteller
Stemmenteller

Ik heb zelf een mannelijke sim gemaakt. De sims mobile was toch ook uit op Android? Me moeder kan hem niet vinden op haar tablet :?
Afbeelding
puckiezoet
Stemmenteller
Stemmenteller

Re: Sims Mobile

Mijn sim kan niet meer werken [nietgoed.gif] Ze kan haar werk niet meer afmaken of verder komen met haar werk. Hebben er meer hier last van ?
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Helazena weet meer van de Sims mobile (ik speel het niet :mrgreen: ), dus misschien heeft zij een oplossing.

Wat ik wel weet is dat er gewerkt wordt aan een grote update van de Sims Mobile omdat er zoveel bugs zijn.
Wordt binnenkort verwacht. [icon_thumright.gif]
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

puckiezoet schreef:Mijn sim kan niet meer werken [nietgoed.gif] Ze kan haar werk niet meer afmaken of verder komen met haar werk. Hebben er meer hier last van ?
Ik heb hier nog geen last van. Misschien eens proberen over te switchen naar een andere baan? [eusa_eh.gif] Je voortgang blijft toch bewaard.
Jaro
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Jaro »

Ik heb het dit weekend geïnstalleerd, en heb er kort mee gespeeld. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik denk niet dat ik het ga blijven spelen. :mrgreen:

Ik heb het gewoon niet zo voor de meeste mobiele games, het wordt allemaal snel heel repetitief.
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Jordi
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Jordi »

Ik heb het vanaf dag 1 en ik speel nog steeds.. [eusa_whistle.gif]
Zelf vind ik het wel grappig om gewoon te werken en elke dag die takenlijst te moeten voltooien om zo level up te komen.
Ben nu op level 24, mijn baby is al heel lang volwassen en ben nu aan het sparen om het derde 'sim' slot of hoe het ook heet te ontgrendelen!

Als iemand het nog speelt kun je me altijd toevoegen: Jordutch
Helazena
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Helazena »

Jordi schreef:Ik heb het vanaf dag 1 en ik speel nog steeds.. [eusa_whistle.gif]
Zelf vind ik het wel grappig om gewoon te werken en elke dag die takenlijst te moeten voltooien om zo level up te komen.
Ben nu op level 24, mijn baby is al heel lang volwassen en ben nu aan het sparen om het derde 'sim' slot of hoe het ook heet te ontgrendelen!

Als iemand het nog speelt kun je me altijd toevoegen: Jordutch
Ik ook nog steeds Jordi. Om je toe te voegen heb ik een vriendcode van je nodig. Mijne is 4RDT4JQ

Ik heb 2 volwassen kinderen. Ben lvl 24 en heb bijna genoeg gespaard om een 3e sim toe te voegen.

Afbeelding
Jordi
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door Jordi »

Nice!! Ik heb je toegevoegd. (Als het goed is heet ik Jordutch)
Plaats reactie