8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!
Re: 8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!
Gefeliciteerd Marinacht. Veel plezier met je prijs en natuurlijk Simmie met het alweer 8 jarig bestaan
Re: 8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!
@Marinacht, @puckiezoet en @Froos bedankt voor jullie felicitaties voor het 8 jarig bestaan!
Jullie bedankt voor je trouw en fijn jullie hier nog steeds te zien!
Jullie bedankt voor je trouw en fijn jullie hier nog steeds te zien!
Dank jullie wel
Life always offers you a second chance. It's called tomorrow.
Gefeliciteerd Marinacht, het was dan ook een prachtig park geworden
Gefeliciteerd Marinacht!
Het was een mooi park.
Het was een mooi park.
@Muisjejazz:
Leuke plek met al die bloemen om te trouwen. En idd handig om last minuten nog even een boeket te kunnen regelen. De plek met de picknicktafels en schaaktafels vind ik ook leuk.
Leuk dat je overal verschillende soorten glazen daken hebt gebruikt! Al lijkt het me bij de toiletten iets minder prettig als er drones boven vliegen.
@Puckiezoet:
Het hutje bij de vijver vind ik erg schattig! Het ziet er erg leuk uit van binnen en buiten.
De zitplekken om de boom vind ik ook leuk gedaan. Leuk dat je daar ook de vogels kan voederen.
@AnkieB:
Leuk dat de binnenruimte in een hartjesvorm is. De rolschaatsbaan is ook slim, kunnen de sims in zomer en in de winter op oefenen.
@Froos:
Leuk dat je hebt gedacht aan een fietsenstalling. Jorden heeft zo te zien wel moeite met het vinden van zijn trappers.
Leuk dat je de oprichter van Willow Creek ook een plekje hebt gegeven.
Fijn dat de peuter speelplaats overdekt is! Dat zijn speeltuinen meestal niet. Zo te zien wordt dit gedeelte al goed uitgetest door het gezin van Ryan.
Lekker hoor die verkoeling. Kenyi geniet er wel van volgens mij.
Leuk een basketbalveld met een omkleedmogelijkheid.
De moestuin vind ik erg leuk geworden!
De omgeving waar de telescoop is geplaatst vind ik ook erg leuk gelukt.
De serre is ook erg mooi geworden!
(De dj is niet dj Yob toch???)
Leuke plek met al die bloemen om te trouwen. En idd handig om last minuten nog even een boeket te kunnen regelen. De plek met de picknicktafels en schaaktafels vind ik ook leuk.
Leuk dat je overal verschillende soorten glazen daken hebt gebruikt! Al lijkt het me bij de toiletten iets minder prettig als er drones boven vliegen.
@Puckiezoet:
Het hutje bij de vijver vind ik erg schattig! Het ziet er erg leuk uit van binnen en buiten.
De zitplekken om de boom vind ik ook leuk gedaan. Leuk dat je daar ook de vogels kan voederen.
@AnkieB:
Leuk dat de binnenruimte in een hartjesvorm is. De rolschaatsbaan is ook slim, kunnen de sims in zomer en in de winter op oefenen.
@Froos:
Leuk dat je hebt gedacht aan een fietsenstalling. Jorden heeft zo te zien wel moeite met het vinden van zijn trappers.
Leuk dat je de oprichter van Willow Creek ook een plekje hebt gegeven.
Fijn dat de peuter speelplaats overdekt is! Dat zijn speeltuinen meestal niet. Zo te zien wordt dit gedeelte al goed uitgetest door het gezin van Ryan.
Lekker hoor die verkoeling. Kenyi geniet er wel van volgens mij.
Leuk een basketbalveld met een omkleedmogelijkheid.
De moestuin vind ik erg leuk geworden!
De omgeving waar de telescoop is geplaatst vind ik ook erg leuk gelukt.
De serre is ook erg mooi geworden!
(De dj is niet dj Yob toch???)
Dank je wel Cloedien. Wat ben jij scherp zeg...hahaha
Dat zijn idd Jorden en Delilah bij die fietsenstallinkjes. Ik had ze een nieuwe outfit gegeven voor de komende afleveringen, maar jij herkent ze gewoon alweer Dat Jorden moeite heeft met die trappers, is denk ik een bug. Bij geen enkele Sim lopen de trappers en voeten synchroon
(ik zag dat ook en had zoiets van laat maar gaan, niemand die dat ziet...maar toch wel )
Ryan Bunch en zijn gezin heb je ook goed ...en natuurlijk de Bohati's bij de waterspeelplaats
Achter de DJ Booth staat Arlo Bunch. Na zijn carrière als boyband lid ging hij solo verder als DJ
DJ Yob danst nu in het groepje mee rechts achteraan (nu even gewoon even als job sneijder)
Leuk dat je de figuranten hebt herkend...hahaha
Dat zijn idd Jorden en Delilah bij die fietsenstallinkjes. Ik had ze een nieuwe outfit gegeven voor de komende afleveringen, maar jij herkent ze gewoon alweer Dat Jorden moeite heeft met die trappers, is denk ik een bug. Bij geen enkele Sim lopen de trappers en voeten synchroon
(ik zag dat ook en had zoiets van laat maar gaan, niemand die dat ziet...maar toch wel )
Ryan Bunch en zijn gezin heb je ook goed ...en natuurlijk de Bohati's bij de waterspeelplaats
Achter de DJ Booth staat Arlo Bunch. Na zijn carrière als boyband lid ging hij solo verder als DJ
DJ Yob danst nu in het groepje mee rechts achteraan (nu even gewoon even als job sneijder)
Leuk dat je de figuranten hebt herkend...hahaha
Oooh het is Arlo! Dat zou natuurlijk ook kunnen! Ik had al zo'n vermoeden dat het misschien wel Job zou zijn op de dansvloer.
Haha misschien keek ik ook iets te goed. Ik heb mijn sims in de Sims 4 nooit laten fietsen, dus had geen idee.