8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!

Hier kun je informatie vinden over forum wedstrijden en uitdagingen die het team organiseert.
Gesloten
Wieke
Moderator
Moderator

Re: 8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties

Bericht door Wieke »

Leuk dat je meedoet Muisjejazz! [eusa_dance.gif] Je staat erbij! [new_smile-l.gif]
AnkieB
Podiumpoetser
Podiumpoetser

Re: 8-jarig bestaan MoonshineSim: Bouw een nieuw park voor Willow Creek! Opdracht, vragen en reacties

Bericht door AnkieB »

Oehh uitdaging, ik doe mee voor de prijs! [eusa_dance.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Van harte [welcome.gif] op het forum AnkieB! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging. [eusa_dance.gif]
Veel plezier en ik hoop je hier vaker te zien.
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Ik heb nog even een vraag over het toiletgebouw. Ik snap dat je het park moet bulldozeren en helemaal van de grond naar je eigen fantasie mag inrichten.
Nu lees ik dit in het regelement.

Toiletgebouw
♦ Bouw zelf een nieuw en mooi toiletgebouw waarin je minimaal 2 toiletten en minimaal 2 wasbakken kunt plaatsen.

Mijn vraag is:
Mag je het bestaande toiletgebouw ook een renovatie geven met een compleet nieuwe indeling met misschien een uitbouw. Of bedoel je dat je nieuwe toiletgebouw niet meer te herkennen mag zijn aan het origineel?
:mrgreen:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

[welcome.gif] op het forum AnkieB! Leuk dat je meedoet! [eusa_dance.gif] Ik zet je naam erbij en dat je meedoet voor de prijs! [icon_thumright.gif]
Als je vragen (of hulp nodig) hebt, dan mag je die hier altijd stellen. [5grouphug.gif]

@Froos nee je mag het bestaande toiletgebouw geen renovatie geven of uitbouwen! Niets van het vorige toiletgebouw mag in je park voorkomen!
Je moet vanaf de grond een compleet nieuw en helemaal zelfverzonnen toiletgebouw bouwen.
Dit geldt ook voor de rest van je park (zie ook de Introductie)
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

OK, duidelijk! De rest van het park heb ik idd verbouwd, maar had het originele gebouw een flinke makeover gegeven met uitbouw. Dan ga ik daar nog even mee aan de slag! ;)
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

De kavel en het terrein van het bestaande Magnoliabloemsempark moeten volledig gesloopt worden met de bulldozer, zodat je met een helemaal lege kavel begint. Zie ook de uitleg en screenshots onder: 'Waar Begin je?'

Deetui en Marinacht hebben dat helemaal top gedaan! [5grouphug.gif] [icon_thumright.gif]
Muisjejazz
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Muisjejazz »

voor diegene die nog bezig zijn succes.
Ik ben klaar vond het onwijs leuk om te doen :D
Afbeelding
[love4.gif] Gerrit-Jan is mijn grote liefde [kus3.gif] 8 jaar Samen [love4.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Wat is je park leuk geworden Muis! [love4.gif]
Ik vind het glazen dak op alle gebouwtjes heel origineel en het trouwgedeelte is super romantisch en ook fijn dat het overdekt is.
Het overdekte BBQ terras zier er gezellig uit en die kleine waterpartijtjes bij de trap is heel leuk bedacht. [eusa_dance.gif]
Het kampvuur is een uitnodigend en knus plekje geworden en in de speelhoek is van alles te doen, zelfs met een waterelement voor een warme zomerdag!
Leuk dat de bezoekers uit allerlei verschillende soorten eten en drinken kunnen kiezen op het pleintje met de eetkraampje en dat in het nieuwe toiletgebouw ook een ruimte is ingericht als koffieshop. Altijd fijn als het buiten even niet zulk mooi weer is. [icon_thumright.gif]
Hele leuke inzending. Bedankt voor het meedoen! [5grouphug.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Uitleg is duidelijk Wieke [icon_thumright.gif]
Ik moet weer even met mijn toiletgebouw aan de slag (dat was een renovatie van het bestaande toiletgebouw) ;)
Komt goed [eusa_dance.gif]

Oh Wow...wat zijn er mooie inzendingen binnen gekomen [wav.gif]

@Deetui: Wat een mooi park. Nogmaals leuk gedaan. Wel een overkill aan eettentjes [tongue3.gif] Maar dat zorgt er wel voor dat ik elke dag terugkom om elk gerecht uit te proberen...Lekker [new_rofl.gif]
@Marinacht: Mooi park...en dat parkhuisje is echt heel mooi ingericht. Op een koude dag ga ik daar echt naar binnen [icon_thumright.gif]
@Muisjejazz: Ook weer zo mooi. Gezellige zitjes, mooi ingericht en een koffiehuis :mrgreen: Ik weet wel waar ik mijn koffie moet halen :lol:

Leuk gedaan allemaal [5grouphug.gif]
Gesloten