Feestdagen Special 2022: Bouwuitdaging WINNAAR!

Hier kun je informatie vinden over forum wedstrijden en uitdagingen die het team organiseert.
Simmie
Beheerder
Beheerder

Feestdagen Special 2022: Bouwuitdaging WINNAAR!

Bericht door Simmie »

[welcome.gif]

In deze post vind je alle informatie over de Sims 4 Bouwuitdaging uit de MoonshineSim Feestdagen Special 2022.
[eusa_dance.gif]

Afbeelding

Afbeelding

Wat is de uitdaging?
Landgraaf Property Development heeft de Sims familie ‘Huisgenoten’ in Oasis Springs wegens achterstallige huur uit hun huis gezet. Daarna heeft Geoffrey Landgraaf een beroemde architect ingehuurd die direct aan de slag is gegaan met een aantal verbouwingswerkzaamheden.
Het huis en alles er omheen is volledig gestript en op een aantal punten aangepast, maar daarna is de architect verdwenen en niet meer teruggekeerd! :o
Aan jullie de taak om deze kavel verder af te maken, opnieuw in te richten en aan te kleden met verplicht gebruik van zoveel mogelijk spulletjes uit de Sims 4 Woestijn Luxe Kit

De Opdracht
• Ga naar Oasis Springs en zet de Sims familie ‘Huisgenoten’ uit hun huis (gebruik de optie 'huishouden uitzetten')
• Sloop de hele kavel met Kavel slopen (bulldozer) en daarna met Terrein slopen (tekentje onder Bulldozer); de kavel is dan leeg en
de grond is egaal
• Geef je kavel een naam en sla op
• Open de Galerie en download de kavel ‘Het Cactushuis’ bij EA ID Simmie99
• Plaats de download met de voordeur naar dezelfde kant als het oude huis
• Het huis wordt dan automatisch een beetje naar de rand geplaatst zodat je een flinke buitenruimte overhoudt
De nadruk van deze kavel moet liggen op de tuin/het terras
• Laat de indeling van het huis ongewijzigd, dus geen muren verwijderen/verplaatsen
• Muren of halve muren extra plaatsen mag wel (ook buiten), zolang ze geen afgesloten ruimte vormen
• Je mag een fundering aanbrengen; zowel onder het huis als (ergens) op de rest van het terrein
• Breng in dat geval trappen aan zodat je Sims in het huis en op het terras kunnen komen
• Ramen en deuren moeten blijven zoals en waar ze zijn aangebracht; je mag wel de kleur wijzigen
• Werk de buitenkant van het huis af
• De dakvorm moet blijven zoals het is; je mag wel een ander dakpatroon/kleur kiezen
• Je mag de dakrand wijzigen qua vorm en kleur
• Leg een geweldige tuin met terras e.d. aan. Gebruik hiervoor verplicht zoveel mogelijk spulletjes van de Woestijn Luxe Kit; je mag dit verder aanvullen met spulletjes uit andere pakketten
• Richt het huis in met alles erop en eraan maar laat de indeling ongewijzigd; ook hier mag je spulletjes gebruiken van de Woestijn Luxe Kit en alle overige pakketten
• Je mag zelf bepalen of het een huis wordt voor een gezin met kinderen en/of huisdieren of alleen Sims

Overige regels
• Budget is onbeperkt
• Mods en CC zijn niet toegestaan (dus ook de T.O.O.L. mod niet)
• Je mag, naast de spulletjes uit de Woestijn Luxe Kit, alle overige Sims 4 pakketten/DLC gebruiken
• Je mag terrein- en of watergereedschap gebruiken
• Je mag voorwerpen vergroten of verkleinen (maar zorg dat alles blijft werken)
• Je mag cheats gebruiken zoals MOO, maar pas op dat het beeld niet gaat ‘flikkeren’ en je Sims overal bij kunnen
• Je mag Debug en/of wereldvoorwerpen gebruiken
• Gebruik ‘clutter’ om het er gezellig uit te laten zien

Inleveren en deadline
Om te laten zien wat je gemaakt hebt, moet je screenshots maken en die in het aparte inlevertopic plaatsen
• Je moet van elke ruimte één screenshot maken, maar twee mag ook als niet alles op één screenshot past
• De buitenruimte en het terras zijn het belangrijkste. Besteed hier dus veel aandacht aan en maak er een aantal screenshots van
• Maak ook 1 screenshot van bovenaf waarop de plattegrond van de hele kavel zichtbaar is (muren omhoog en dak omlaag)
• Inleveren kan t/m 29 December 19.00 uur
• De winnaar van de meest originele kavel wordt 30 December bekendgemaakt

Wat kan je winnen?
Je kan het de Sims 4 Middelbare School Expansion Pack (PC/Mac) winnen (met dank aan EA). [love4.gif]
Verder krijgt iedere deelnemer een maand lang de designerrang op het forum. [eusa_dance.gif]

Hoe doe je mee?
Als je mee wilt doen, geef je dan in dit topic op, dan word je naam aan de lijst van deelnemers toegevoegd.
Natuurlijk mag je ook alleen meedoen voor de gezelligheid, dus geef ook even aan of je meedoet voor de prijs of alleen voor je plezier.
Als je vragen en/of opmerkingen hebt kun je deze hier ook plaatsen.

Veel plezier bij het inrichten van deze kavel! Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan maken!

Liefs, Simmie [5grouphug.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Feestdagen Special 2022: Bouwuitdaging Opdracht en reacties

Bericht door Simmie »

Deelnemers:

Froos (voor plezier)
puckiezoet (voor plezier)
Muisjejazz (voor plezier)
Cloedien (voor de prijs)
tipigirl (voor de prijs)
Essemi (voor de prijs)
Froos
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Froos »

Ik ga zeker weer meedoen. Maar dan wel voor de lol, want 'High School Years' heb ik al :lol:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Gezellig dat je meedoet Froos! [5grouphug.gif] Ik zet je naam erbij. [eusa_dance.gif]
puckiezoet
Stemmenteller
Stemmenteller

Bericht door puckiezoet »

Ik doe ook mee voor de lol [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Leuk puckie! [5grouphug.gif] Ik zet je naam erbij.

Ik ben blij dat er tenminste een paar mensen meedoen.... [new_puppy-dos-eyes.gif] Het is akelig stil hier. [eusa_whistle.gif]
Muisjejazz
Feestmeester
Feestmeester

Bericht door Muisjejazz »

Ik doe ook voor de lol mee heb het pakket al :lol:
Afbeelding
[love4.gif] Gerrit-Jan is mijn grote liefde [kus3.gif] 6 jaar Samen [love4.gif]
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Gezellig dat je ook meedoet Dees! [5grouphug.gif] Je naam staat erbij. [eusa_dance.gif]
Cloedien
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Cloedien »

Leuke uitdaging Simmie! [eusa_dance.gif]
Vervelend dat de architect nooit meer is teruggekomen om Geoffrey verder te helpen met de verbouwingswerkzaamheden. [eusa_snooty.gif] :lol:

Ik wil wel een poging wagen (voor de prijs). :mrgreen:
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Hey Cloedien, bedankt voor je compliment. [5grouphug.gif] Wat super dat je meedoet en dan ook nog voor de prijs! [icon_thumright.gif] [eusa_dance.gif]
Ik zet je naam er snel bij en als het zo doorgaat is de prijs voor jou! [eusa_whistle.gif] :lol:
Plaats reactie