5-jarig bestaan MoonshineSim: verbouw een boerderij! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!

Hier kun je informatie vinden over forum wedstrijden en uitdagingen die het team organiseert.
Plaats reactie
alfje66
Achtergrondfigurant
Achtergrondfigurant

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: verbouw een boerderij! Opdracht, vragen en reacties - MEDEDELING P.7!

Bericht door alfje66 »

Wieke schreef: 01 aug 2021, 22:18 @Alfje 66 dankjewel :D [new_smile-l.gif] Heb je de hooibalen kunnen vinden?

@Wieke ja ik heb de hooibalen gevonden door de cheat bb.showliveeditobjects en de cheat bb.showhiddenobjects te gebruiken. Heel veel gevonden wat ik niet eens wist dat dat erin zat. :D
Afbeelding
Muisjejazz
Feestmeester
Feestmeester

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: verbouw een boerderij! Opdracht, vragen en reacties - MEDEDELING P.7!

Bericht door Muisjejazz »

Amistimery schreef: 02 aug 2021, 19:45 Ten eerste super bedankt voor alle reacties op mijn versie van de boerderij [love4.gif] Hopelijk gaat ze de groene kleur met glazen deur van de slaapkamer me nog in dank afnemen :lol:

Ik zag dat ik alleen nog op Puckiezoet en Wieke hun creatie had gereageerd :o

@ Jotie, wat fijn dat je het toch nog gelukt is om alles op tijd af te hebben! Het ziet er uit als een warm en gezellig huis! Grappig dat je dingen beetje scheef hebt gezet, is ook weer wat anders! En katten [love4.gif] die zijn altijd goed!

@Tipigirl: Dat industrieel vind ik super gelukt, ik hou daar wel van hoor! En die badkamer van Nancy en Geoffrey, die zou ik zelf wel willen hebben :lol: Grappig dat we ook beide een feestschuur hebben gemaakt :lol: Mag ik vragen uit welk pakket die glazen eetkamerstoelen komen?

@alfje66: Vooral de boomstammen om het kampvuur vind ik er erg gezellig uit zien! Je inrichting is ook zeker goed gelukt en alles past goed bij elkaar!

@Muisjejazz: Ik blijf toch altijd gecharmeerd van jou inrichting! Ziet er gewoon mooi en warm uit, alles past goed bij elkaar! Ja ik hou er van [eusa_dance.gif]

Succes iedereen [eusa_dance.gif] [eusa_dance.gif]

Ik keek ondertussen of er al een winnaar bekend was voordat ik dit posten, ja dus haha. Gefeliciteerd Puckiezoet!! [eusa_dance.gif] [wav.gif]

Bedankt Jaro en Simmie voor al deze leuke opdrachten afgelopen weken [eusa_dance.gif] [5grouphug.gif]
Erg bedankt voor je lief woorden [love4.gif] ik vind het altijd leuk om te bouwen. hahah
Afbeelding
[love4.gif] Gerrit-Jan is mijn grote liefde [kus3.gif] 5 jaar Samen [love4.gif]
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

@Alfje66 fijn dat je ze gevonden hebt! Ja daar zijn veel leuke voorwerpen te vinden :D
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Van harte gefeliciteerd Puckiezoet! Heel veel plezier met het pakket, maar dat moet goed komen! [eusa_dance.gif]
Amistimery schreef: 02 aug 2021, 19:45

@Tipigirl: Dat industrieel vind ik super gelukt, ik hou daar wel van hoor! En die badkamer van Nancy en Geoffrey, die zou ik zelf wel willen hebben :lol: Grappig dat we ook beide een feestschuur hebben gemaakt :lol: Mag ik vragen uit welk pakket die glazen eetkamerstoelen komen?
De stoelen komen volgens mij uit het basisspel, maar moet je ontgrendelen met een carriére. Of ze komen uit sims 4 aan het werk en moeten ontgrendeld worden. Zoiets is het volgens mij :D
Afbeelding
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: verbouw een boerderij! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!

Bericht door Wieke »

Ik heb een vraag over voorwerpen die ontgrendeld kunnen worden met een carrière of andere dingen. Ik vraag het mij al langer af haha. Als je vergrendelde voorwerpen wil gebruiken bij het inrichten van een huis waar nog geen huishouden in woont, wat gebeurd er dan eigenlijk als je daarna wel een huishouden er in plaatst? Kan dat zonder problemen?
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Re: 5-jarig bestaan MoonshineSim: verbouw een boerderij! Opdracht, vragen en reacties - WINNAAR!

Bericht door tipigirl »

Volgens mij is dat inderdaad geen probleem
Afbeelding
Cloedien
Burgemeester
Burgemeester

Bericht door Cloedien »

Ik moest nog even reageren op de laatste inzendingen. :mrgreen: Heel leuk om te zien dat iedereen zo zijn eigen dingetje van heeft gemaakt. [eusa_dance.gif]

Waarom stonden er eigenlijk bij sommige huizen de grafstenen? :oops:

@Wieke: Erg leuk dat je de buitenkant van de boerderij de lichte tinten hebt gegeven. Het ziet er van buiten meteen erg zomers uit! [eusa_dance.gif]
Leuk dat bij jou Geoffrey de varkensstal heeft uitgebreid. :D
De woonkamer en eetkamer zijn erg knus en gezellig geworden.
De slaapkamers heb je ook erg leuk ingericht. [eusa_dance.gif]

@Alfje66: De vijver is erg leuk geworden met dat stukje steiger erbij. :D
De badkamers boven vind ik erg stoer! De wc beneden en de hal zijn ook erg leuk geworden.
Leuk dat je er een grote open keuken van hebt gemaakt.

@Amistimery: De feestschuur heb je leuk ingericht!
Ze hebben zelfs een zwembad gekregen, zozo! :lol:
De hal en overloop zijn ook erg gaaf geworden.
Malcolm zijn kamer is erg stoer, leuk om al die posters en de vlag te zien hangen. ;)
Luek dat je de scheidingswand hebt gebruikt in de studeerkamer. ;)

@Jotie: Fijn dat het je toch nog is gelukt om de boerderij te verbouwen! [eusa_dance.gif]
Leuk dat ze een kattenschuur hebben gekregen en dat Nancy daar lekker in kan bloemschikken.

@Tipigirl: Dat is zeker wel een uitdaging, erg knap dat je het twee keer hebt geprobeerd in te richten. Zal een flinke klus zijn geweest. :o
De vijver is ook hier erg leuk geworden met de stijger.
Hopelijk hangt Nancy niet de schone was buiten als ze de tuin hebben bemest. [new_silly.gif]
De keuken met bijpassende ontbijthoek is erg cool geworden.
Leuk dat je in de Sims 4 een plankje boven de WC kan plaatsen. :D
Van die vloer in de schuur wordt ik een beetje bang, het geeft wel een gaaf effect. :lol:
Leuk dat ze open douches hebben gekregen.

@Puckiezoet: Gefeliciteerd en heel veel plezier met de prijs! [wav.gif]
Wieke
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door Wieke »

Dankjewel Cloedien [5grouphug.gif] [new_smile-l.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Cloedien schreef: 08 aug 2021, 22:47 Waarom stonden er eigenlijk bij sommige huizen de grafstenen? :oops:
Die stonden er al/die heb ik geplaatst! :lol: In de opdracht stond dat je alles in de tuin mocht verwijderen, maar je mocht ook dingen laten staan. I.p.v. het graf van de vorige inwoners te schenden hebben sommige deelnemers ze laten staan. :mrgreen:
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Plaats reactie