Ik vraag me af of beide werken.
Je moet ze nl. installeren via de EA App (Sims 4 is o.a. inclusief in deze aanbieding) en de EA App geeft geen ondersteuning voor de Sims 4 Legacy collection meer. Of dat dus ook zo is voor de Sims en de Sims 2 Legacy durf ik niet te zeggen.
Dus misschien eerst even googelen of het wel werkt voordat je je geld uitgeeft...
@alfje66 mocht je graag De Sims 1 EN De Sims 2 Legacy Collection willen kopen, kun je ook The Sims 25th Birthday Bundle kopen in de EA app voor €39,99.
Simmie schreef: ↑22 jul 2025, 09:37
Ik vraag me af of beide werken.
Je moet ze nl. installeren via de EA App (Sims 4 is o.a. inclusief in deze aanbieding) en de EA App geeft geen ondersteuning voor de Sims 4 Legacy collection meer. Of dat dus ook zo is voor de Sims en de Sims 2 Legacy durf ik niet te zeggen.
Dus misschien eerst even googelen of het wel werkt voordat je je geld uitgeeft...
De Sims 1 en 2 Legacy Collection zijn de Sims 1 en 2 die dit jaar opnieuw zijn uitgebracht vanwege het 25-jarig bestaan van De Sims. Die worden de 'Legacy Collection' genoemd. Daar zijn dit jaar al veel updates voor uitgekomen.