Dank jullie wel
Natuurlijk mag je het plaatje van Maneschijn opslaan/gebruiken Simmie. Geen probleem
Ik vind het zo grappig dat de sims 2 nog steeds speelbaar is. Het is alweer bijna 20 jaar oud Ik had het geluk dat ik de ultimate collection sims2 mocht downloaden omdat ik de Sims 4 had ge preorderd ofzo. Weet niet meer precies hoe dat ging, maar ik heb iig de ultimate collection sims 2
Mocht er een Sims 5 komen (die komt er) wil ik de nostalgie van Sims 1 terug, de gameplay van Sims 2. De open wereld van Sims 3 en de CAS, bouw, gallerie en toch wel dat cartoonachtige van Sims 4 terug
Sims 1 en 2 Algemeen
Re: Sims 1 en 2 Algemeen
Ik vind Sims 2 denk ik toch wel de leukste Sims game, hoewel het qua bugs en uiterlijk wat minder is. Ik wil in de Sims 5 een beetje van de gekte en het kneuterige van Sims 2 terug, bijvoorbeeld dat die schooldirecteur langs kan komen en dat je voor hem moet koken . Ik vond de angsten ook erg leuk altijd.Froos schreef: ↑15 jan 2023, 21:37 Dank jullie wel
Natuurlijk mag je het plaatje van Maneschijn opslaan/gebruiken Simmie. Geen probleem
Ik vind het zo grappig dat de sims 2 nog steeds speelbaar is. Het is alweer bijna 20 jaar oud Ik had het geluk dat ik de ultimate collection sims2 mocht downloaden omdat ik de Sims 4 had ge preorderd ofzo. Weet niet meer precies hoe dat ging, maar ik heb iig de ultimate collection sims 2
Mocht er een Sims 5 komen (die komt er) wil ik de nostalgie van Sims 1 terug, de gameplay van Sims 2. De open wereld van Sims 3 en de CAS, bouw, gallerie en toch wel dat cartoonachtige van Sims 4 terug
Helaas is de Sims 2 tegenwoordig super moeilijk te krijgen, ben al de hele dag op zoek .
@Mendes1998 ik heb nog een link..... die misschien nog wel werkt.... ...maar die eigenlijk niet meer mag van EA.....
Ik weet nergens van en je hebt het niet van hier ......
Ik weet nergens van en je hebt het niet van hier ......
@Simmie dankjewel voor het eh, niet delen van die link