Sims 2 Ultieme Collectie en Windows 10

Plaats hier algemene vragen en opmerkingen over de Sims 1 en 2,
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Sims 2 Ultieme Collectie en Windows 10

Bericht door Simmie »

Speel je ook (nog wel eens) met de Sims 2 Ultieme Collectie via Origin?
Dan is er nu goed nieuws als je een Windows 10 gebruiker bent. Er is vandaag een kleine update via Origin uitgebracht omdat Windows 10 en SecuROM (een cd/dvd kopieer- beveiligingsproduct, meest gebruikt voor spellen die onder Microsoft Windows draaien) niet goed met elkaar overweg konden.

Lees hier het hele artikel. [eusa_dance.gif]
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Re: Sims 2 Ultieme Collectie en Windows 10

Bericht door tipigirl »

Gaan dan ook die zwarte vlakken weg en het soms verspringen van beeld zeg maar of heeft niemand anders hier last van?
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik heb de Sims 2 tot nu toe nog niet geïnstalleerd omdat ik gelezen had dat er best veel problemen mee waren.
Dit weekend krijg ik een nieuwe PC [eusa_dance.gif] en de komende tijd zal ik het alsnog installeren.
Ik weet dus nu niet of die zwarte vlakken e.d. nu weggaan, maar het is een feit dat deze update voor een stuk minder problemen zal zorgen omdat SecuROM erg vervelend deed op Origin samen met Windows 10.
Ik adviseer dus zeker om deze update te installeren (en eventueel apart SecuROM alsnog te verwijderen van je PC) en hopelijk zijn dan de problemen opgelost.
Laat even je ervaring hier weten. [new_smile-l.gif]
Jaro
Moderator
Moderator

Bericht door Jaro »

Dat met die zwarte vlekken is iets dat je makkelijk zelf kan oplossen, door de instellingen van de schaduwen lager dan "hoog" te zetten: https://simsvip.com/2014/07/20/the-sims ... k-squares/
Afbeelding
༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ Mijn websiteMijn dagboekMijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
tipigirl
Wijkagent
Wijkagent

Bericht door tipigirl »

Oh bedankt voor de tip Jaro!
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Ik weet niet of jullie het op mijn site hebben gelezen, maar op 25 april 2018 heeft EA via Origin onverwacht een update uitgebracht voor de Sims 2 Ultieme Collectie waarvan gezegd wordt dat het spel hierdoor beter zal werken op Windows 10.
(De Sims 2 Ultieme Collectie was tijdelijk gratis te downloaden in 2014).

Ik heb de update via Origin uitgevoerd maar niet getest of alles nu inderdaad beter werkt. ;)
Plaats reactie