Gitte's 365-dagen project
Re: Gitte's 365-dagen project
Ik dacht eerst, huh, dat heb ik nog nooit gezien
Maar toen zag ik dat het een mod was Wel schattig
Maar toen zag ik dat het een mod was Wel schattig
- Queenofmyownfantasy
- Stemmenteller
Ja, ik heb er best veel (wel veel minder dan veel anderen; ik heb "slechts" een mapje van 2,8 GB, ik ken mensen die praten over hun ongeorganiseerde 10GB mapjes...)
Ik noem het "sims 3 revamped" . Er is nog steeds een actieve moddingcommunity die met momenten echt volledig nieuwe interacties en gameplay toevoegen, zo heb ik een uitgebreide yogamod die ik eens zal moeten proberen, en de mods van thesweetsimmer raad ik ook echt aan voor familiegameplay. Zéér veel nieuwe peuterinteracties, zoals een volwassene die een peuter die op hun schoot zit zo eten kan geven, meer sociale interacties enzovoort. Zoals je ziet organiseer ik het wel nauwgezet, ofwel op soort of op creator afhankelijk van de hoeveelheid (of gewoon los in hun eentje, tot ik er meerdere heb van een creator), en ik check ook alle conflicten na met delphy's dashboard.
Ik noem het "sims 3 revamped" . Er is nog steeds een actieve moddingcommunity die met momenten echt volledig nieuwe interacties en gameplay toevoegen, zo heb ik een uitgebreide yogamod die ik eens zal moeten proberen, en de mods van thesweetsimmer raad ik ook echt aan voor familiegameplay. Zéér veel nieuwe peuterinteracties, zoals een volwassene die een peuter die op hun schoot zit zo eten kan geven, meer sociale interacties enzovoort. Zoals je ziet organiseer ik het wel nauwgezet, ofwel op soort of op creator afhankelijk van de hoeveelheid (of gewoon los in hun eentje, tot ik er meerdere heb van een creator), en ik check ook alle conflicten na met delphy's dashboard.
Dat is wel een flinke lijst van mods enzo haha.
Het voelt juist onnatuurlijk aan om een peuter in de Sims 3 trap te zien lopen. Maar toch ook weer cool. Fijn dat je het linkje er ook nog even hij hebt gezet.
Het voelt juist onnatuurlijk aan om een peuter in de Sims 3 trap te zien lopen. Maar toch ook weer cool. Fijn dat je het linkje er ook nog even hij hebt gezet.
- Queenofmyownfantasy
- Stemmenteller
En in sommige mapjes zitten er een stuk of 10 (behalve nraas, ik heb zo'n 50% van de nraas-suite) en bv CAS dat zijn alle haarstijlen & kleren etc die dan terug zijn onderverdeeld in soort & creator.
Dag 4
Hidden Springs of " Alpenfrühle"
Dag 4
Hidden Springs of " Alpenfrühle"
Oeh! Een volledige regenboog!
- Queenofmyownfantasy
- Stemmenteller
Dag 5
Zat op een evenement met slecht internet, nu op weg naar huis maar vanwege slechte verbindingen nog een tijdje onderweg. Erin geslaagd een image url te kopiëren op mijn smartphone.
Fijn dat het je is gelukt om de url te verkrijgen.
Waar zou Bianca heen gaan? Ik herken dit niet perse als Moonlight Falls. Misschien dat ik toch maar even wat meer bij moet lezen om er achter te komen.
Waar zou Bianca heen gaan? Ik herken dit niet perse als Moonlight Falls. Misschien dat ik toch maar even wat meer bij moet lezen om er achter te komen.
- Queenofmyownfantasy
- Stemmenteller
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ze heen ging, ik vond het in mijn postimagesaccount en dacht "aha, leuk maar mooi plaatje zonder obvious spoilers"
- Queenofmyownfantasy
- Stemmenteller
Oeh, die is wel heel duister.
Gaaf hoor!
Gaaf hoor!