Gitte's 365-dagen project
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
Re: Gitte's 365-dagen project
Oh, ik heb nog 20 andere afbeeldingen, een hele ministory wist niet welke te kiezen!
Een heel verhaal eromheen bedacht
Wel gaaf dat je daar dan gelijk je eigen poses bij maakt
Komt die ministory ook nog ergens te staan?
Wel gaaf dat je daar dan gelijk je eigen poses bij maakt
Komt die ministory ook nog ergens te staan?
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
Sowieso op mijn tumblr
Maar ook in mijn verhaaltopic gewoon, als een intermezzo'tje. Voor een volgend deel moet ik vrij veel bouwen en in scène zetten enzo (Ik ga een deel doen volledig van Finn's POV met diens verleden etc) dus daar ben ik nu mee bezig. Ik heb recent ook veel tijd gespendeerd aan dit:
Dag 116
TestFinn, TestFlorian en een nieuw gemaakte sim in een zelfgemaakt vestje (!!!!!!) (aanpassing van een mesh van een ITF-top, link is naar tumblrpost erover)
Ze lijken wel een soort van alternatieve versie van K3
Maar ook in mijn verhaaltopic gewoon, als een intermezzo'tje. Voor een volgend deel moet ik vrij veel bouwen en in scène zetten enzo (Ik ga een deel doen volledig van Finn's POV met diens verleden etc) dus daar ben ik nu mee bezig. Ik heb recent ook veel tijd gespendeerd aan dit:
Dag 116
TestFinn, TestFlorian en een nieuw gemaakte sim in een zelfgemaakt vestje (!!!!!!) (aanpassing van een mesh van een ITF-top, link is naar tumblrpost erover)
Ze lijken wel een soort van alternatieve versie van K3
Cool! Daar zal veel tijd in hebben gezeten idd.
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
Ehh, een week lang elke avond tot 1 uur 's nachts dan kwamen de mensen die het me uitlegden steeds online. Waarvan ik dacht dat het Amerikanen waren. Nope, gewoon andere Europezen met nog slechtere slaapritmes
Even weer bijgekeken/bijgelezen. Je hebt weer leuke screenshots gemaakt! Ik vind dag 84 en 89 heel mooi!
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
*kijkt terug* ah ja dat waren de onderwater screenshots! Die zijn altijd leuk :) ik moet nog eens met een echte duiker spelen, keuzestress.... Igv bedankt!
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
Wel gek hoor, om steeds zo die effecten eroverheen te zien.
Is de hoteltoren nu eigenlijk ook bewerkt (met die filter), of is die nog wel scherp?
Is de hoteltoren nu eigenlijk ook bewerkt (met die filter), of is die nog wel scherp?
- Queenofmyownfantasy
- Invalkracht
Hoteltoren is scherp! Ik wou eigenlijk de palmbomen scherp hebben en de achtergrond blurry ( het is cursor-beweging afhankelijk) maar ik pruts er nog wat mee. Blurry is trouwens niet alles noch verplicht, het verhoogt ook automatisch contrast en saturatie en doet bepaalde scherpheid en schaduweffecten.