Frozen Screens (Fotoshoot 2)
Re: Frozen Screens (hoe gaat het met? ian & eline)
Hahaha...Wat een super gezellige bruiloft hebben we gehad Simmie Ik draag de ring nog steeds met trots
Heel leuk om weer te zien
De volgende 'Hoe gaat het met?'...wordt dus met Big Time Sims.
Ik was wat oude plaatjes aan het zoeken voor de nieuwe post en kwam de volgende samenwerkingen tegen
Powerbosten en Bans van Deetui
Dit was tijdens het Afscheidsconcert van Big Time Sims...Als ik het goed heb Hugo, Simhorselady, Ddeemm en Roel die het festivalterrein opkomen
DJ Yob stond in het voorprogramma trouwens
Voor het afscheidsconcert kon toen iedereen een simself insturen
Dat was zo leuk! En dit was nog maar de helft van de inzendingen
BTS brengt dus geen nieuwe albums meer uit, maar ze schnabbelen nog wel steeds wat bij in de Sims4. Dat gaan we zien
Oh ja! Misschien komt Sugar Bijou ook nog wel even langs
Heel leuk om weer te zien
De volgende 'Hoe gaat het met?'...wordt dus met Big Time Sims.
Ik was wat oude plaatjes aan het zoeken voor de nieuwe post en kwam de volgende samenwerkingen tegen
Powerbosten en Bans van Deetui
Dit was tijdens het Afscheidsconcert van Big Time Sims...Als ik het goed heb Hugo, Simhorselady, Ddeemm en Roel die het festivalterrein opkomen
DJ Yob stond in het voorprogramma trouwens
Voor het afscheidsconcert kon toen iedereen een simself insturen
Dat was zo leuk! En dit was nog maar de helft van de inzendingen
BTS brengt dus geen nieuwe albums meer uit, maar ze schnabbelen nog wel steeds wat bij in de Sims4. Dat gaan we zien
Oh ja! Misschien komt Sugar Bijou ook nog wel even langs
Ja ja, dan zullen we dat eenmalige 'uitstapje' met Muisjejazz maar vergeten!
Nee hoor, onze liefde is onverwoestbaar!
Leuke screens van BTS!
Grappig als Sugar Bijou weer voorbijkomt, hoewel ik nog liever Dushi Zemeleer (zo heet ze toch?) langs zie komen!
Leuk dat de Sims van Deetui naar de Big Time Sims zijn komen kijken
En wat leuk dat toen iedereen een Simself kon opsturen voor het afscheidsconcert!
En wat leuk dat toen iedereen een Simself kon opsturen voor het afscheidsconcert!
Haha het wordt steeds gekker hier
@Simmie, dat ging buiten mijn camera om, daar kan ik niks aan doen
Het valt me wel op dat na al die tijd mijn Sims niet veel (of helemaal niet ) veranderd zijn
3 van de 4 outfits zijn nog steeds actueel
Het valt me wel op dat na al die tijd mijn Sims niet veel (of helemaal niet ) veranderd zijn
3 van de 4 outfits zijn nog steeds actueel
Klopt Daan, volgens mij heeft Muisjejazz dat ooit verteld aan Markos.
Douwe, Silvano, Arlo en Jesse zijn wel wat ouder geworden, maar ze komen er weer aan hoor
Ik had gehoopt dat we weer bands konden vormen met de nieuwe pack, alles leek erop. Maar helaas.
Binnenkort weer een nieuwe 'Hoe gaat het?' met Big Time Sims Deze boyband speelde een grote rol in mijn Sims3 verhalen Zelfs bij anderen
Ik had gehoopt dat we weer bands konden vormen met de nieuwe pack, alles leek erop. Maar helaas.
Binnenkort weer een nieuwe 'Hoe gaat het?' met Big Time Sims Deze boyband speelde een grote rol in mijn Sims3 verhalen Zelfs bij anderen
Sorry jongens, maar Big Time Sims zet ik even in de ijskast.
Er gaan geruchten rond van een high school pack met bands...even afwachten. Dat past meer bij Big Time Sims
Binnenkort gaan we daarom even kijken hoe het nu met Lisa en VJ gaat
Lisa is de zus van Ethan en trouwde met VJ Alvi. Ze kregen twee kinderen: Gloria en Luxor.
Lisa is een vampier en VJ een weerwolf. Nu we de pack weerwolven hebben kan ik ze eindelijk weer namaken
Dit wordt hun huis
Ben er nog druk mee aan het bouwen. Het wordt een mix van vampieren en weerwolven...het wordt echt heel leuk waar Lisa en VJ terecht komen
Er gaan geruchten rond van een high school pack met bands...even afwachten. Dat past meer bij Big Time Sims
Binnenkort gaan we daarom even kijken hoe het nu met Lisa en VJ gaat
Lisa is de zus van Ethan en trouwde met VJ Alvi. Ze kregen twee kinderen: Gloria en Luxor.
Lisa is een vampier en VJ een weerwolf. Nu we de pack weerwolven hebben kan ik ze eindelijk weer namaken
Dit wordt hun huis
Ben er nog druk mee aan het bouwen. Het wordt een mix van vampieren en weerwolven...het wordt echt heel leuk waar Lisa en VJ terecht komen
Dat wordt al een mooi kasteeltje bijna!
Ik ben benieuwd hoe VJ eruit ziet als Sims 4 weerwolf
Ik ben benieuwd hoe VJ eruit ziet als Sims 4 weerwolf
Leuk dat je Lisa en VJ nu eindelijk samen kan namaken in hun bovennatuurlijke staat.
Het huis ziet er al goed uit vanaf de buitenkant. Het is al best wel spooky.
Het huis ziet er al goed uit vanaf de buitenkant. Het is al best wel spooky.