Frozen Screens (Fotoshoot 2)
Re: Frozen Screens (hoe gaat het met? ian & eline)
Helaas is sinds vandaag Coolio (artis leon ivey) niet meer onder ons.
Ik ben met zijn muziek opgegroeid sinds de 90's. Zijn bekenste nummer is natuurlijk Gangsta's Paradise
Ik probeer Coolio na te maken in de Sims, dit is het tot nu toe.
RIP Coolio
Ik zie je wel weer terug in mijn spel
Ik ben met zijn muziek opgegroeid sinds de 90's. Zijn bekenste nummer is natuurlijk Gangsta's Paradise
Ik probeer Coolio na te maken in de Sims, dit is het tot nu toe.
RIP Coolio
Ik zie je wel weer terug in mijn spel
Re: Frozen Screens
Dat haar past er natuurlijk perfect bij
Dank jullie wel!
Coolio vond ik echt tof. Jammer dat hij er niet meer is
Even iets heel anders. In mijn save zitten bekenden en minder bekenden
Herkennen jullie ze?
Spelletje
1
2
3
4
5
Wie had jij goed?
Coolio vond ik echt tof. Jammer dat hij er niet meer is
Even iets heel anders. In mijn save zitten bekenden en minder bekenden
Herkennen jullie ze?
Spelletje
1
2
3
4
5
► Laat Spoiler zien
Ik kende de eerste 3 en de man van plaatje 4 Dat is een goede voldoende
Ik herken iedereen op 1 sim na (ik heb geen idee wie de vrouwelijke sim in screen nummer 4 is ).
De sims uit de eerste twee plaatjes zien er iets ouder uit dan ik herinner.
Volgens mij heb ik de mannelijke sim van nummer 4 een keer in jouw dagboek langs zien komen in die boerderij wereld.
Leuk gedaan Froos!
De sims uit de eerste twee plaatjes zien er iets ouder uit dan ik herinner.
Volgens mij heb ik de mannelijke sim van nummer 4 een keer in jouw dagboek langs zien komen in die boerderij wereld.
Leuk gedaan Froos!
Ik herken de vrouwelijke Sim van screen 4 ook niet De rest herken ik gelukkig wel
Iedereen heeft een ruime voldoende tot goed gehaald hoor
@Deetui: Angela en Lotte Plezant komen origineel uit de Sims2. In de Sims 4 kwamen ze weer terug in de 'Universiteit EP. Ik gaf ze toen een makeover in mijn spel zodat ze weer leken op hun oude Sims 2 karakter
@Cloedien: Ja ook mijn allereerste dagboek personages worden ouder, dat is nu wel te zien
Ik probeer ze nog zo lang mogelijk in leven te houden
@Wieke: Zoals iedereen herken jij ook niet die dame bij Bowen. Maar? misschien ook wel. Zij is Cecilia Kang uit Henford-on-Bagley Cecilia is een standaard bewoonster uit H-o-B. Volgens mij heette haar huishouden 'Een nieuwe start' ofzo. Ik heb haar een makeover gegeven en zij is nu de vriendin van Bowen en wonen samen
Misschien dat ik binnenkort weer zo'n raad spelletje doe. Vind ik wel leuk
@Deetui: Angela en Lotte Plezant komen origineel uit de Sims2. In de Sims 4 kwamen ze weer terug in de 'Universiteit EP. Ik gaf ze toen een makeover in mijn spel zodat ze weer leken op hun oude Sims 2 karakter
@Cloedien: Ja ook mijn allereerste dagboek personages worden ouder, dat is nu wel te zien
Ik probeer ze nog zo lang mogelijk in leven te houden
@Wieke: Zoals iedereen herken jij ook niet die dame bij Bowen. Maar? misschien ook wel. Zij is Cecilia Kang uit Henford-on-Bagley Cecilia is een standaard bewoonster uit H-o-B. Volgens mij heette haar huishouden 'Een nieuwe start' ofzo. Ik heb haar een makeover gegeven en zij is nu de vriendin van Bowen en wonen samen
Misschien dat ik binnenkort weer zo'n raad spelletje doe. Vind ik wel leuk
Cecilia Kang ken ik wel Haar huishouden heet 'Nieuw Begin' inderdaad. Ze is veel veranderd Leuk dat ze nu samen is met Bowen
Ik was me wat aan het vervelen vanmiddag...hahaha...Ik bedacht Simsland