Frozen Screens (De Sims4 bestaat 10 jaar)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens

Bericht door Cloedien »

Oeh ik ben benieuwd naar wat je vrijdag voor ons in petto hebt. [new_smile-l.gif] [eusa_dance.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Leuk om "oude" families terug te zien komen in de sims 4! Ik ben benieuwd [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel
Het ziet ernaar uit dat het vanavond niets word. Mijn foto upload site (imgbb) ligt eruit en reageert nergens op. Kan geen afbeeldingen uploaden [nietgoed.gif]
Sorry, maar zodra alles werkt komt 'Hoe gaat het met Lisa en VJ' online [eusa_dance.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Toch nog vandaag [tongue3.gif] ...gelukt [eusa_dance.gif]

Met een omweg heb ik toch de update kunnen plaatsen :lol: [new_rofl.gif]

In 'Hoe gaat het met?...' gaan we kijken hoe het nu met mijn oude sims3 personage's gaat 8-) (maar dan in de sims 4)
Deze keer zijn Lisa en VJ aan de beurt [eusa_dance.gif]

Hoe zat het ook alweer?

Afbeelding
Lisa Bunch is de dochter van Jack en Judy Bunch uit Sunset Valley. Ze groeit op met haar broers en zussen: Ethan, Arlo en Darlene. Lisa is een charismatisch meisje waar je geen ruzie mee wilt hebben. Ze had ook bijna geen vrienden of vriendinnen op de middelbareschool. Maar VJ Alvi was haar enigste klasgenoot met wie ze goed kon opschieten. Ze hadden samen veel lol om hun geprank en plagerijen.

Lisa vindt haar leven in Sunset Valley maar saai, maar dan opeens...oehhh?...openbaart ze zich op het 20 jarig huwelijksfeest van haar ouders als vampier. Wat is dit?!?

Afbeelding
VJ komt in de gevangenis terecht en Lisa moet van haar moeder een anti-vampier drankje drinken. Dat blijkt te helpen. Lisa is geen vampier meer.
Ze ontmoet Xander Clavell waar ze verliefd op wordt. Dit verloopt nogal stroef, maar opeens staat VJ weer achter haar, hij is uit de gevangenis gekomen.

Lisa moet kiezen...Met wie gaat ze nu verder Xander of VJ? Lisa kiest natuurlijk voor VJ Alvi. Ze verhuizen samen naar Moonlight Falls en krijgen daar twee prachtige kinderen: Gloria en Luxor. Ze beteren hun leven...maar uhm...VJ wordt wel een weerwolf.

Ze wonen nu in Glimmerbrook. We gaan kijken hoe het met ze gaat [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Ik rij Glimmerbrook binnen, volgens mij moeten ze in dat huis wonen. Mooi huis zeg :o
Afbeelding

En ja hoor! Er komt een dame naar buiten. Dat moet Lisa zijn.
Afbeelding
"Hoi Froos. Wat leuk om je weer te zien" roept Lisa.
"Hey Lisa" roep ik. "Ik herkende je meteen"

Volgens mij is Lisa nog steeds een vampier?!? :shock:
Afbeelding
"Ben je nog steeds een vampier LIsa?" vraag ik.
"Ja Froos. Dus als je vervelend wordt ga ik je in je nek bijten...hahaha" lacht Lisa.
"Nou...Ik kijk wel uit" schrik ik.

Lisa draait zich om en nodigt mij naar binnen
Afbeelding
"Grapje hoor Froos. Ik ben zeg maar een veganistische vamp geworden. Ik bijt geen mensen" verteld Lisa.
"Pfff gelukkig...maar als vampier moet je toch plasma drinken?" vraag ik.
"Ja klopt, maar ik heb een plasmafruitboom in de tuin staan. Die zal ik je zo laten zien" zegt Lisa.

Ik kom binnen en ben onder de indruk van het huis
Afbeelding
"Wat ziet het er hier mooi uit Lisa" complimenteer ik.
"Dank je Froos...Oh kijk daar komt onze dochter Gloria aan" zegt Lisa.
"Wie is die man?" vraagt Gloria.
"Dat is Froos...hij heeft vroeger een serie van ons als familie Bunch gemaakt" zegt Lisa.

Afbeelding
"Oh...OK?!?...Maar uhm...Ik ga nu naar de toneelclub. Mag ik daarna Tristan mee naar huis nemen? Hij is zo'n leuke jongen, we moeten namelijk een moeilijke rol oefenen" vraagt Gloria.

Afbeelding
"Is goed meisje, maar we hebben vanavond ook de verjaardag van Luxor hè?" verteld Lisa.
"Weet ik mam...maar ik moet nu echt gaan. Tot vanavond" roept Gloria.

Afbeelding
"Ja Froos...Onze Gloria is helemaal hoteldebotel op die Tristan Van Gould uit Moonlight Falls...zo'n schattig stel" zegt Lisa.
"Leuk Lisa! Maar zei je nou dat jullie zoon Luxor jarig is vandaag? Dus een feestje...hihi" vraag ik.
"Ja klopt...Dus ik ga nu een lekkere plasmafruit taart maken, kom je mee plasmafruit plukken?" lacht Lisa.

We gaan de tuin in
Afbeelding
"Kijk Froos dit is nou een plasmafruitboom. Die heb ik van mijn vriendin Lilith Vatore uit Forgotten Hollow gekregen.
"Oh wacht even...Zei je nou Lilith Vatore? Zij is ook een vampier toch?" vraag ik.
"Ja klopt Froos. Met haar heb ik dan ook de club Vegan Vamps opgericht...hahaha. Tot grote afschuw van Vladislaus" lacht Lisa.

Afbeelding
"De vruchten zien er mooi uit Lisa" zeg ik.
"Ze zijn prachtig hè. De herfst is echt een goed jaargetijde voor het plasmafruit" verteld Lisa.

In de keuken
Afbeelding
Lisa is druk bezig met haar plasmafruittaart.

Afbeelding
"Kijk Froos. Een echte plasmafruittaart" verteld Lisa.
"Mooi hoor. Het ziet er echt lekker uit...denk ik"

Afbeelding
"Zo...nog wat kaarsjes erop en de taart is klaar voor Luxor. Oh...Ik hoor hem thuiskomen van school" zegt Lisa.

De deur zwaait open en daar komt de kleine Luxor aan
Afbeelding

Lisa omhelst haar zoon
Afbeelding
"Heb je een leuke dag gehad op school?" vraagt Lisa.
"Ja! Ik mocht met mijn weerwolfsnoepjes langs de klassen. Iedereen vond ze lekker mamma" verteld Luxor.
"Goed zo. We hebben vandaag ook Froos op bezoek herken je die meneer nog?" vraagt Lisa.
"Jaa...Dat was die meneer met die camera toen we nog in Moonlight Falls woonden" roept Luxor.
"Goed onthouden Luxor" zegt Lisa.

Wat grappig dat Luxor mij nog herkent
Afbeelding
"Dag meneer Froos. Ik herken u nog met dat fotoding. Wilt u mijn weerwolfkamer zien, want ik ben net als pappa ook een grote weerwolf" verteld Luxor.
"Hahaha...een grote weerwolf...Ja hoor Luxor laat me je kamer maar zien. Jij bent inderdaad ook een grote weerwolf" lach ik.

Luxor rent dol enthousiast de trap op
Afbeelding
"Kom meneer Froos. Mijn weerwolfkamer is boven" roept Luxor.
"Niet zo snel jongen...ik ben wel wat ouder geworden hè hahaha..." knipoog ik naar Lisa.

Luxor laat mij zijn kamer zien
Afbeelding
"Kijk meneer Froos dit is mijn weerwolvenkamer" verteld Luxor trots.
"Het ziet er heel mooi uit jongen" zeg ik.

Luxor springt op zijn bed en houdt maar niet op om te vertellen over zijn weerwolfgenen
Afbeelding
"En zometeen ben ik jarig en dan kan ik net als pappa ook transformeren tot een weerwolf" verteld Luxor.
"Ja klopt. Vind je dat spannend?" vraag ik.

Luxor gaat voor zijn spiegel staan
Afbeelding
"Ja heel spannend. Nu doe ik nog steeds mijn weerwolfpet op om een weerwolf te zijn. Maar dat hoeft zometeen niet meer" zegt Luxor.
"Ik ben heel benieuwd hoe je er zometeen uitziet jongen" zeg ik.

Er komt nog iemand thuis van zijn werk uit Moonwood Mill
Afbeelding

Afbeelding
"Lisa! Wie is die man?...Valt hij je lastig?...Moet ik hem met woeste kracht in elkaar slaan?" roept VJ.
Oh jee...VJ zit nog in zijn weerwolfmodus zo te horen.
"Nee schat dat is Froos" gilt Lisa vanuit de keuken.
"VJ?..Herken je me nog?!? Ik ben het Froos...Hopelijk krijgt hij nu geen woedeuitbarsting...Oehhh?!?" schrik ik.

Lisa stelt VJ gerust
Afbeelding
"Dat is Froos van vroeger uit Sunset Valley hahaha...Je weet wel, toen wij nog onze schoolpleinpranks deden" omhelst een lachende Lisa.
"Oh ja, nu herken ik hem ook...met die spin in dat kleedhokje...hahaha...die was goed hè Froos" lacht VJ naar mij.
"Die was zeker goed" lach ik.
"Waar blijft Gloria toch?" vraagt Lisa zich af.
"Ik ga wel even naar Copperdale" zeg ik "Verliefde pubers?!?...hahaha"

Naar Copperdale
Afbeelding
En ja hoor daar zie ik Tristan Van Gould met Gloria staan...snel een foto maken...knipperdeflits.
Volgens mij gaat Tristan verkering vragen...oeehhhh!

Oh wacht ik hoor Tristan wat zeggen
Afbeelding
"Gloria? Wil je mijn vriendinnetje zijn?" vraagt Tristan wat onhandig.
"Meen je dat echt?.....Natuurlijk" roept Gloria.

En de eerste kus volgt
Afbeelding
Gloria en Tristan hebben verkering.

Daar moet natuurlijk een selfie van gemaakt worden
Afbeelding

Afbeelding
"Zullen we een romantisch ritje maken in dat zwanending?" vraagt Gloria.
"Ja super" antwoord Tristan.

Gloria en Tristan lopen naar de ingang van dat...nou ja zwanenattractie
Afbeelding
"Je ziet er echt cool uit in die kleding Tristan. Precies mijn stijl" zegt Gloria.
"Dank je. Jij ook Gloria"

Gloria en Tristan gaan naar binnen
Afbeelding
Oh jee...daar gebeuren verliefde dingen

Snel naar huis
Afbeelding
Na de romantische zwanenrit gaan Gloria en Tristan snel naar huis. Zijn ze nog op tijd voor de verjaardag van Luxor?

Gloria verteld het grote nieuws dat ze nu officieel een relatie met Tristan Van Gould heeft
Afbeelding
"Mam! Tristan heeft me verkering gevraagd" gilt Gloria enthousiast.
"Oh! Wat leuk voor jullie!" roept Lisa.

Lisa omhelst Gloria
Afbeelding
"Ik vind jullie zo schattig samen" zegt Lisa.
"Dank je mam" antwoord Gloria.
"Tristan...Tristan...Ik ben jarig! Ik word een echte weerwolf net als pappa!" roept Luxor.
"Cool Luxor...Heb je er zin in?" vraagt Tristan.
"Ja echt! Ik wil ook jagen enzo" roept Luxor.
"Zullen we naar de keuken om de verjaardag van Luxor te vieren?" vraagt VJ.

Iedereen verzamelt zich rondom de verjaardagstaart van Luxor
Afbeelding
Luxor neemt diep adem want hij wil als een echte weerwolf alle kaarsje in één keer omver blazen :lol:

Niet helemaal gelukt :mrgreen:
Afbeelding
"Gefeliciteerd Luxor. Je wordt een tiener" [jarig.gif]

Daar gaat Luxor
Afbeelding

Nou jongeman. Je ziet er goed uit moet ik zeggen :o [new_rofl.gif]
Afbeelding
"Kun je nu dan ook huilen als een weerwolf?" plaagt Gloria.

Afbeelding
"Ahooo..." huilt Luxor.
"Dat kan beter jongen...Ik hoor je niet" roept VJ.
"Volgens mij moet je nog wat oefenen" zegt Gloria.

Tijd om de plasmafruittaart te eten
Afbeelding
"Nou zeg Luxor. Nu je een weerwolf bent hoef je niet beslist alles zo naar binnen te schrokken" zegt Lisa.
"Jawel, want wij weerwolven eten niet, maar wij schrokken. Dat doet pappa ook altijd" verteld Luxor.

Afbeelding
"Is dat zo schat?" knipoogt Lisa naar VJ.
"Nou ja...Meestal...Maar ik zal Luxor nog wel wat nette manieren bij leren" zegt VJ.

Lisa wordt gebeld
Afbeelding
"Oh...mijn telefoon gaat over" zegt Lisa.
"Wie is dat?" vraagt Gloria.
"Ach...dat is mijn lieve grote broer Ethan, hij is ook altijd zo attent" lacht Lisa.

Lisa neemt op
Afbeelding
"Hey Ethan. Wat leuk dat je belt" zegt Lisa.
"Ik wil jou en VJ even feliciteren met jullie zoon Luxor. Dat is vandaag toch?" antwoord Ethan.
"Dank je Ethan. Ja dat is vandaag" zegt Lisa.
"Is dat oom Ethan?" vraagt Luxor.
"Ik geef je Luxor even OK?" zegt Lisa.
"Is goed zus" zegt Ethan.

Ethan krijgt Luxor aan de telefoon
Afbeelding
"Hoi oom Ethan. Ik ben een weerwolf!" roept Luxor.
"Hahaha...wat mooi jongen...gefeliciteerd. Ik denk dat je beter wordt dan je vader...hahaha" lacht Ethan.
"Dat weet ik wel zeker oom Ethan. Wat is dat voor gepingel op de achtergrond" wil Luxor weten.
"Ow...Dat is tante Tania...zij probeert happy birthday te spelen...maar het lijkt nog nergens op" lacht Ethan.
"Eeth! Doe normaal zeg. Dit doe ik voor je neefje" roept Tania.

Ik moet helaas weer naar huis maar vraag nog even voor een familiefoto
Afbeelding
"Natuurlijk willen we dat" roept iedereen.
Gloria, Tristan, Luxor, VJ en Lisa.

Ik durf het bijna niet te vragen...maar uhm kunnen jullie ook even jullie duistere vorm laten zien :D

Dat kan? Maar wij als vampieren houden niet van zonlicht Froos
Afbeelding
"Mam! Ik word misselijk" roept Gloria.
"Kijk die zon...aaahh" gilt Tristan.
"Awhooowww..." huilt VJ.
"Dit lijkt me geen goed plan Froos" zegt Lisa.

Afbeelding
"Ik ook Pappa...ahoow..." huilt Luxor.
"Nog wat beter oefenen Luxor" zegt Lisa.

Iedereen gaat snel naar binnen.
Einde Lisa & VJ
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Lisa & VJ)

Bericht door Cloedien »

Wat leuk dat Lisa en VJ als bijzondere wezens in Glimmerbrook wonen! Dat lijkt me een mooi compromis. ;) Het huis ziet er ook gaaf uit!
Wel fijn voor de medebewoners van de stad dat Lisa ene veganistische vampier is geworden en samen met Lilith de Vegan Vamps heeft opgericht. [tongue3.gif]
Vinden andere sims dan vampieren plasmataart wel lekker? [eusa_whistle.gif]

Wat leuk dat kleine Luxor graag een grote weerwolf wil worden zoals zijn vader. [5grouphug.gif]

Oei cameraman Froos is ook weer druk bezig. Even een dagje meekijken met Lisa en haar gezin en meteen ziet hij wat Tristan en Gloria uitspoken. [eusa_whistle.gif] Leuk dat ze nu verkering hebben! [new_smile-l.gif]

(Een beetje laat, maar...) Gefeliciteerd met je verjaardag Luxor! [new_bdaysmile.gif]
Leuk dat Ethan ook nog even belde. [5grouphug.gif]

Leuke familiefoto's! [eusa_dance.gif]
Ik vroeg me al af of Gloria ook een vampier zou zijn, want ik zag het niet direct aan haar huidskleur. Maar nu ik de laatste foto's heb gezien denk ik van wel. ;)
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Lisa & VJ)

Bericht door Froos »

Kerstkaart

Ik vond het weer een super leuk jaar op MoonshinesSim. Dat er nog vele mogen volgen [kus3.gif]
Helaas moest ik dit jaar afscheid nemen van mijn dagboek 'the arrivals' maar daar kwam Jorden & Delilah voor terug [eusa_dance.gif]
De leuke wedstrijden en uitdagingen dit jaar waren ook heel leuk, heb daarmee zelfs nog wat prijsjes mee gewonnen [icon_thumright.gif]

Ik wens iedereen (ook namens tupac, aissa en jorden en delilah) fijne feestdagen en een gelukkig 2024

Afbeelding

Tot volgend jaar
Laatst gewijzigd door Froos op 19 dec 2023, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Kerstkaart 2023)

Bericht door Cloedien »

Wat een leuke kerstkaart (& banner) heb je gemaakt Froos! [love4.gif]
Ik wordt er helemaal vrolijk van! [new_smile-l.gif] Het ziet er gezellig uit in een mooie setting! [eusa_dance.gif]

Gelukkig maken leden van the arrivals nog soms korte optredens in je lopende dagboeken. ;)

Jou (Tupac, Aissa, Jorden en Delilah) wens ik ook hele fijne feestdagen toe! [5grouphug.gif] [icon_santa.gif]
tipigirl
Topingenieur
Topingenieur

Bericht door tipigirl »

Wat een onwijs leuke kerstgroet is dit geworden!
Ik wens jou ook een hele fijne kerst [icon_santa.gif] en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar [happynewyear.gif]
Afbeelding
Simmie
Beheerder
Beheerder

Bericht door Simmie »

Superleuk om weer wat te lezen over Lisa en VJ! [eusa_dance.gif] Mooie kinderen hebben ze gekregen. [love4.gif]
Ik vond Lisa altijd een beetje eng in de Sims 3 maar nu ze een veganistische vampier is geworden, vind ik haar een stuk leuker. [tongue3.gif]
Tristan is ook een mooie Sim dus wel een beetje jammer dat hij er als vampier zo bleek uit moet zien! [new_puppy-dos-eyes.gif]
Ook leuk dat we nog even een glimp hebben opgevangen van Ethan en Tania en de groepsfoto's zijn weer geweldig, zeker de 1e. ;)

Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt hier op het Forum dus bedankt voor je compliment. Ik hoop je hier nog lang te zien! [kus3.gif]
Ik ben ook altijd blij met jouw leuke verhalen en deelname aan wedstrijden en uitdagingen. [icon_thumright.gif]

Je hebt een hele leuke kerstgroet & Banner gemaakt! [eusa_dance.gif] Jij ook vast hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2024! [icon_santa.gif] [5grouphug.gif]
(ik vind de banner van Cloedien trouwens ook heel erg leuk!) [love4.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat leuk om Lisa en VJ weer eens te zien [eusa_dance.gif] Leuk huis wonen ze in [eusa_dance.gif]
Gezellig om Gloria en Luxor ook te zien [eusa_dance.gif]
De eerste kus van Gloria is wel in een rumoerige omgeving gebeurd [new_rofl.gif]
Grote jongen is Luxor opeens geworden :o
Het zijn leuke familiefoto's geworden :lol: Met Luxor zelfs in weerwolfvorm!!! 8-)

Wat een ontzettend leuke kerstkaart is dat geworden, samen met jouw dagboekpersonages! [eusa_dance.gif]
Ik vond het leuk om het afgelopen jaar jouw verhalen te lezen, dus van mij mogen er ook nog vele jaren volgen ;)
Jij ook een hele fijne feestdagen gewenst [5grouphug.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Plaats reactie