Hoi hoi, en welkom bij Sims Renovatie Bedrijf (voor al uw renovatie in en om het huis)!!
In deze serie ga ik de uitdaging met me zelf aan om elke bestaand huis in de sims een renovatie te geven met een bepaald bedrag.
Je heb verschillende formaten huizen dus ook het geld bedrag is verschillende (bij grote huizen meer geld dan bij kleinere).
Ik kwam op dit idee toen ik de video van James Turner op YT zag! En ik dacht gelijk he dit is leuk hier wil ik iets mee gaan doen.
Je kan het zien als een bouwprogramma..
Ik ben zeg maar de aannemer en krijg opdracht van de bewoners om hun huis te renoveren voor het bedrag wat zij mij geven.
B.V: de fam.Kerkhof wil een completen renovatie van hun huis dan bellen ze mij :schoon:!! En ga ik aan de slag en zorg ik er voor dat het huis word zoals zij dat willen.
Maar het kan ook zijn dat er een gezinslid bij komt en dat alleen de bovenverdieping gedaan moet worden, zo heb je elke keer wat verschillends.
Ik mag de muren verwijderen MAAR de badkamers en keuken MOETEN op de zelfde plaats blijven staan (in het echte leven kan je ook niet zomaar de wc verplaatsten).
Super leuk om al die positieve reacties te lezen... Het word een soort verhaal achtig iets.. ben met de aannemer bezig das het eerste deel!! Hoop dat hij vandaag nog onlinr komt..
Duurt even voor dat de eerste komt hoor.. ben nog even aan het kijken hoe ik precies wil gaan doen.. Zit er over na te denken om het via een verhaal lijn te doen.. Maar dan moet hij denk ik op een andere topic