Frozen Screens (mijn grote save is weer terug)
Re: Frozen Screens (Carlos en Sienna)
Leuk dat Carlos nu een vriendin heeft! Sienna ziet er leuk uit. ![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Wat leuk!
En ook zo samen met de paarden! 
Dank jullie wel! 
En ik kan nu eindelijk zeggen: mijn save is terug!
![Wave [wav.gif]](./images/smilies/wav.gif)
Na twee maanden uitpluizen ontdekte ik dat een apt-complex in mijn Windenburg de oorzaak was.
De boosdoener![Heel boos [angryfire.gif]](./images/smilies/angryfire.gif)

Heel jammer natuurlijk dat ik afscheid moet nemen van dit apt, maar ik heb de kavel nu veranderd naar particulier.
Na veel “opslaan als…” leek het goed te gaan, maar toch kwam de ‘te huur’-bug steeds weer terug. Beetje bij beetje ontdekte ik dat deze kavel het probleem was.

Achteraf logisch, omdat het een hele grote huurkavel is met zes units
![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
(waar al voor gewaarschuwd werd) Ik ben soms eigenwijs
Na het terugzetten van Ghiron Valodar in Innesgreen — waar ik ooit gebleven was toen de bug intrad — werd het spannend. Staan de huizen rondom de familie Langerak er nog? (De familie Langerak woont in Willow Creek, en daar was de ‘te huur’-bug het eerst te zien.)
En ja...ze staan er nog

De familie Langerak is altijd mijn ankerpunt. Als kavels rondom hun huis verdwijnen, weet ik dat het foute boel is. Dat was al meerdere keren gebeurd, maar nu lijkt het voorbij. Fingers crossed natuurlijk. Maar mijn grote save met alle Sims en bouwsels is weer terug!!!![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Tot zover
En ik kan nu eindelijk zeggen: mijn save is terug!
Na twee maanden uitpluizen ontdekte ik dat een apt-complex in mijn Windenburg de oorzaak was.
De boosdoener

Heel jammer natuurlijk dat ik afscheid moet nemen van dit apt, maar ik heb de kavel nu veranderd naar particulier.
Na veel “opslaan als…” leek het goed te gaan, maar toch kwam de ‘te huur’-bug steeds weer terug. Beetje bij beetje ontdekte ik dat deze kavel het probleem was.

Achteraf logisch, omdat het een hele grote huurkavel is met zes units
(waar al voor gewaarschuwd werd) Ik ben soms eigenwijs
Na het terugzetten van Ghiron Valodar in Innesgreen — waar ik ooit gebleven was toen de bug intrad — werd het spannend. Staan de huizen rondom de familie Langerak er nog? (De familie Langerak woont in Willow Creek, en daar was de ‘te huur’-bug het eerst te zien.)
En ja...ze staan er nog

De familie Langerak is altijd mijn ankerpunt. Als kavels rondom hun huis verdwijnen, weet ik dat het foute boel is. Dat was al meerdere keren gebeurd, maar nu lijkt het voorbij. Fingers crossed natuurlijk. Maar mijn grote save met alle Sims en bouwsels is weer terug!!!
Tot zover
Re: Frozen Screens (mijn grote save is weer terug)
Wat goed Froos!
Fijn dat al je moeite niet voor niets is geweest en je eindelijk weer verder kunt spelen.
Denk je dat het probleem nou door het te grote Te Huur appartement is gekomen of door een algemene Te Huur bug?
Ik heb namelijk een aparte save van Te Huur i.v.m. de Gids die ik gemaakt heb (en daarna niet meer mee gespeeld), en in mijn andere saves (nog) geen Te Huur gebruikt.
Is dus fijn om te weten of Te Huur nou (na alle updates) gewoon weer te gebruiken is of niet?
Ik heb het eerlijk gezegd verder niet zo gevolgd
, dus misschien weet jij dat?
Denk je dat het probleem nou door het te grote Te Huur appartement is gekomen of door een algemene Te Huur bug?
Ik heb namelijk een aparte save van Te Huur i.v.m. de Gids die ik gemaakt heb (en daarna niet meer mee gespeeld), en in mijn andere saves (nog) geen Te Huur gebruikt.
Is dus fijn om te weten of Te Huur nou (na alle updates) gewoon weer te gebruiken is of niet?
Ik heb het eerlijk gezegd verder niet zo gevolgd
Jeej! Wat fijn dat je save nu weer werkt! ![Wave [wav.gif]](./images/smilies/wav.gif)
Jammer van het appartementencomplex, maar fijn dat je het nog wel als een normale kavel kan gebruiken.
Grappig dat de bugs altijd rondom de Familie Langerak optreden.
Nu hele goede backups maken!
En uiteraard wens ik je veel speel plezier.
Eindelijk. ![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)
Jammer van het appartementencomplex, maar fijn dat je het nog wel als een normale kavel kan gebruiken.
Grappig dat de bugs altijd rondom de Familie Langerak optreden.
Nu hele goede backups maken!
En uiteraard wens ik je veel speel plezier.
Dank jullie
Ben superblij dat ik weer normaal kan spelen. Wie weet binnenkort eindelijk weer dagboekverhalen van Tupac en Jorden & Delilah!![Swing [eusa_dance.gif]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
@Simmie: In mijn geval kwam het dus door een grote kavel die ik als huurkavel had gemaakt. Ik had er zes units in en die behoorlijk waren ingericht. Het ging dus een tijdje goed, maar uiteindelijk kwam de fout alsnog. Ik blijf het een vage bug vinden en kan er nog steeds mijn vinger niet op leggen.
Maar nu, na ruim twee jaar (te huur), had ik toch eerlijk gezegd wel een oplossing van EA verwacht.![Fluiten [eusa_whistle.gif]](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
@Cloedien: De bug trad niet alleen op rondom Langerak, maar in het algemeen in Willow Creek. Willow Creek is de eerste wereld waarin je last krijgt van de 'te huur'-bug (kavels/sims verdwijnen). Daarna verspreidt het zich naar de andere werelden. Vandaar dat ik Langerak als uitgangspunt nam
Maar ik snap je wel: 'Yo, what's up sweetie, waar zijn onze buren, man?' hoor ik Parker zeggen
Ik ben alleen nog wel al mijn clubs kwijt. En dat waren veel, bijna honderd
Maar goed, heb ik weer wat te doen komende tijd![Nanananana [tongue3.gif]](./images/smilies/tongue3.gif)
Ben superblij dat ik weer normaal kan spelen. Wie weet binnenkort eindelijk weer dagboekverhalen van Tupac en Jorden & Delilah!
@Simmie: In mijn geval kwam het dus door een grote kavel die ik als huurkavel had gemaakt. Ik had er zes units in en die behoorlijk waren ingericht. Het ging dus een tijdje goed, maar uiteindelijk kwam de fout alsnog. Ik blijf het een vage bug vinden en kan er nog steeds mijn vinger niet op leggen.
Maar nu, na ruim twee jaar (te huur), had ik toch eerlijk gezegd wel een oplossing van EA verwacht.
@Cloedien: De bug trad niet alleen op rondom Langerak, maar in het algemeen in Willow Creek. Willow Creek is de eerste wereld waarin je last krijgt van de 'te huur'-bug (kavels/sims verdwijnen). Daarna verspreidt het zich naar de andere werelden. Vandaar dat ik Langerak als uitgangspunt nam
Maar ik snap je wel: 'Yo, what's up sweetie, waar zijn onze buren, man?' hoor ik Parker zeggen
Ik ben alleen nog wel al mijn clubs kwijt. En dat waren veel, bijna honderd
Maar goed, heb ik weer wat te doen komende tijd
- simmerdown
- Stemmenteller

Vervelend dat je zo lang last had van die bug. Het appartementen complex ziet er heel goed uit, dus wel jammer dat het niet gebruikt kan worden zoals de bedoeling was. Gelukkig kun je nu weer spelen! ![Vrolijk [new_smile-l.gif]](./images/smilies/new_smile-l.gif)