Frozen Screens (mijn grote save is weer terug)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Screens

Bericht door Deetui »

Froos had wel meer mee mogen geven hoor [tongue3.gif]
Grapje, het appartementje ziet er al erg leuk uit [eusa_dance.gif]
Ze kunnen nu gaan sparen om het meer eigen te maken ;)
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel :D
tipigirl schreef: 11 sep 2025, 10:00 Staat het oorspronkelijke gezin waar Noud uit komt ook op jouw galerij? :D
Sorry Tipi! Mijn Simself-familie staat helaas nog niet in de galerij, omdat ze custom content (CC) bevatten ;) Ik plaats namelijk geen creaties met CC in mijn galerij. Maar wie weet maak en plaats ik in de toekomst nog een CC-vrije versie van ze! [eusa_dance.gif]
Deetui schreef: 11 sep 2025, 11:28 Froos had wel meer mee mogen geven hoor [tongue3.gif]
Nou ja, Deetui! 20.000 Simoleons vond ik al een prima startbedrag :lol: Met die extra 5.000 Simoleons van de Bjergsens konden ze in ieder geval wat meubels kopen. Maar vanaf nu moeten ze het echt zelf zien te redden! [icon_thumright.gif]

Noud begon meteen op niveau 4 in de Culinair-carrière! [eusa_dance.gif] (Dankzij zijn universiteitsdiploma natuurlijk.)
Sofia is begonnen op niveau 1 als artiest — al droomt ze er eigenlijk van om zangeres te worden. [eusa_whistle.gif]

Ik hoop écht nog op een muzikale pack — iets met zangers, zangeressen of zelfs bands! [eusa_pray.gif]
Sofia zou dat fantastisch vinden (ik trouwens ook :lol: ). Daarna mag Sims 4 wat mij betreft best even pauze nemen met al die uitbreidingen :lol:
Wieke
Moderator
Moderator

Bericht door Wieke »

Leuk dat Noud en Sofia gaan samenwonen in Ciudad Enamorada.

Ik zie dat het appartementencomplex van SakuraLeon nog steeds op de Galerie staat en het heeft o.a. ook dezelfde keuken. Het staat sinds 05-08-2024 op de Galerie met de naam 'Calle de la Promesa.'
Cloedien
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Cloedien »

Wat leuk dat Noud en Sofia een appartement hebben gevonden en nu kunnen samenwonen!

Lol Froos, wil jij graag opa worden ja? [new_silly.gif] Volgens mij willen Noud en Sofia nu graag gewoon een studie/hobbykamer hebben. ;)

Heel fijn en lief dat ze van beide kanten een flinke pot geld meekrijgen! Ze hebben het daarmee leuk kunnen inrichten. :D

Heel veel woonplezier samen! [5grouphug.gif]

En is het qua reizen nog een beetje te doen tussen Ciudad Enamorada en de plek waar jij woont Froos? Of is het super ver weg? ;)

En is er in die plaats echt een maffia? :o
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel Cloedien en Wieke [5grouphug.gif]

@Wieke: ik heb de link toegevoegd [icon_thumright.gif]
@Cloedien: Een babykamer is altijd leuk – als die er is natuurlijk! :D Opa worden lijkt me echt geweldig, maar ik denk dat Noud en Sofia voorlopig nog even wachten met kindjes [5baby.gif] Newcrest en Ciudad Enamorada liggen nu eenmaal niet naast de deur... Maar ach, als onze jongen daar gelukkig is met Sofia, dan is dat het allerbelangrijkste [love4.gif]

En ja! Ciudad Enamoraba heeft in mijn spel een duister randje met een maffia familie (niet origineel in het spel). De familie Hernandez heb ik zelf bedacht en is berucht in deze stad. Ik moet het spel natuurlijk wel wat spannend houden voor me zelf...hahaha [new_rofl.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Herkennen jullie haar nog? :lol:
Afbeelding
Ik ben druk bezig om Marijtje Knolletjes weer in oude (sims 4) staat te herstellen. Marijtje is natuurlijk ooit bedacht door Guppie, maar ik mocht van Guppie toentertijd Marijtje overnemen :lol: [eusa_whistle.gif]
(ook haar zus hendrika, moeder hortensia, zoon merlijn van tom de mol gaan we mischien terug zien) [new_rofl.gif]

Gaat ze weer hilariteit veroorzaken in de dagboeken :lol:
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Screens (Marijtje Knolletjes is terug?!?)

Bericht door Deetui »

Hahaha, leuk om haar weer eens te zien [eusa_dance.gif]

Ben benieuwd wat ze teweeg gaat brengen [eusa_whistle.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

"Is dat die nozem van Deetui weer?" moppert Marijtje.
"Nou zeg! Dat kan wel iets vriendelijker, Marijtje" zeg ik. "Deetui vind het leuk om je terug te zien!"
"Ja, ja. De jeugd van tegenwoordig" klaagt Marijtje.

Sorry voor Marijtje, Deetui, maar bedankt voor je reactie! :lol: [eusa_dance.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Ik ben allang blij dat ze me nog jeugd noemt [new_rofl.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Oh wacht even, Deetui...ben jij nu ook een man dan?!? :lol:
Hahaha...Sorry Deetui, flauw grapje...ik weet nog van vroeger dat jij verbaast was dat ik een man was ;)
Plaats reactie