Frozen Screens (Fotoshoot 2)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Re: Frozen Screens (Gustaaf & Cornelia van de Kerkhof)

Bericht door Deetui »

Ik zit ook minder goed in de Sims materie dan jij Froos [tongue3.gif]
Maar het landgoed wordt al heel mooi ;) Echt dat typische sfeertje [icon_thumright.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Gustaaf & Cornelia van de Kerkhof)

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [eusa_dance.gif]

Ik snap dat jullie niet alles bijhouden. De Sims1 speelde ik ook gewoon lukraak :D [tongue3.gif]
In de Sims2 kregen al die families als van de Kerkhof, Heethart, Dromer, Blut, Plezant en Bigoli een eigen verhaal. Dat vond ik superleuk. En dat neem ik nog steeds mee in mijn Sims4 spel [new_rofl.gif] De Sims2 vind ik nog steeds het leukste spel van de Sims-franchise, dat zorgde tenminste nog voor wat chaos :lol: [love4.gif]

De oplossing
► Laat Spoiler zien
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Fotoshoot 2)

Bericht door Froos »

Het leek me weer eens leuk om een fotoshoot te doen met de Sims uit mijn game [eusa_dance.gif]
Sommige Sims zijn bekend, andere Sims weer niet, of misschien nog niet [tongue3.gif]

Kerem & Leroy
Afbeelding
Kerem is een personage van mij sinds de Sims 3. Nog steeds doet hij mee in mijn Sims 4 verhalen. Zijn partner is Leroy.
Kerem (voluit kerem sahin) is een modeontwerper uit Istanbul. Hij verhuiste naar Bridgeport en opende zijn tweede winkel op Magnolia Promenade. Daar leerde hij Leroy Sanchez kennen. Leroy was getrouwd met Nadine van Ooijen. Na heel wat gedoe koos Leroy voor Kerem.

BFF
Afbeelding
De BFF's zijn in het Nederlandse spel bekend als 'vrienden voor altijd' uit Willow Creek. Travis Scott, Summer Holiday en Liberty Lee.
Travis is in mijn spel verliefd op beide dames. Voor wie gaat hij kiezen? :o

Alto
Afbeelding
Ja Froos! Ik ben terug! Vita Alto is mijn naam...Ik zal die Landgraafs...ik zal ze...je gaat niets meer van die Nancy horen in je spel.
Neem het maar met een korreltje zout Froos, zegt Nick.
(de familie alto werd geintroduceerd met de sims 3 als aartsvijanden van de familie landgraaf. nick en vita zitten nog steeds nog steeds in mijn spel)

Bheeda
Afbeelding
Herkennen sommigen ze? (arun en jesminder) De familie Bheeda uit San Myschuno.
Ze zijn verhuist naar San Sequoia en zijn de buren van Jorden en Delilah. Binnenkort meer met ze in het dagboek van 'Jorden & Delilah'

Parker & Sylvia
Afbeelding
Tsjah...Parker de brandweerman uit mijn Sims 3 verhalen?!? Met zijn Sylvia.
Parker Langerak en Sylvia Roodenburg zitten nog steeds in mijn game [love4.gif]

Jack & Judy
Afbeelding
De familie Bunch natuurlijk! (jack en judy) [eusa_dance.gif]
Hoewel Jack nu in mijn spel vergeetachtig wordt en met dementie te maken krijgt blijft Judy als spook nog altijd bij Jack [love4.gif]
(judy overleed door borstkanker in mijn sims3 verhaal) [crybaby2.gif]

Landgraaf
Afbeelding
Malcolm Landgraaf en Cassandra van de Kerkhof zijn getrouwd in mijn spel. En ze hebben een zoontje Dudley [5baby.gif]
Dudley Landgraaf komt helaas niet voor in de PC games maar wel op de console... :lol:
Dat mutsje van Dudley in de gaten houden [eusa_dance.gif]

Paarden
Afbeelding
Carlos en Tupac met hun paarden [eusa_dance.gif]
Rodeo en Jamar [love4.gif]
En staat daar nou een koeieplant? :lol:

Politiecorps Simsland
Afbeelding
En Ja!...Daar zijn ze hoor: Jeroen Reurings, Jorden Simmons en Daniël Palmer. De politie die Simsland tot de orde moet brengen :lol:

Bowen & Reese
Afbeelding
Ja! Bowen Riverland uit mijn Henford heeft een tweelingbroer in mijn spel :lol:
Bowen herkennen jullie misschien uit mijn verhaal met Tupac. Maar Bowen heeft een tweelingbroer in mijn spel :mrgreen:
Zijn tweelingbroer heet Reese en is helemaal van het ecologisch leven gedoe en woont in Evergreen Harbor :D

Ethan & Tania
Afbeelding
Natuurlijk zitten Ethan & Tania nog steeds in mijn game, maar ze gaan nu echt richting de 60 :o

Tot zover deze fotoshoot [icon_thumright.gif]
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat een leuke fotoshoots [eusa_dance.gif]
De Alto's hebben wel rare koppies, of ligt dat aan mij? [eusa_eh.gif]
Leuk om Parker en Tupac te zien [new_smile-l.gif]
Ik dacht eerst dat Bowen en Reese een setje waren [eusa_whistle.gif] [new_rofl.gif]
Jack en Judy was zo verdrietig, en jammer dat het slecht gaat met Jack [new_puppy-dos-eyes.gif]
Ethan en Tania ook alweer bijna 60 :shock: :o Ik word oud [new_silly.gif]
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank je wel Deetui [eusa_dance.gif]

Nick en Vita staan in een pose, het kan soms zijn dat ze er dan wat vreemd uit zien [tongue3.gif]
Maar volgens mij zijn Nick en Vita toch nog wel redelijk herkenbaar als uit de Sims 3 :lol:

Ja! Ik ben ook weer helemaal blij dat Tupac en Jamar bij elkaar zijn [love4.gif] [eusa_dance.gif]

Hahaha....Nee! Bowen en Reese zijn tweelingbroers in mijn game.
Hoewel ze toch allebei verschillend zijn als broers, houden ze toch van elkaar...Echte bro's! [eusa_dance.gif]

Ja arme Jack. Maar gelukkig ontfermt Judy zich als spook nog steeds om Jack. Ook de kinderen vooral Ethan is veel bij zijn vader [icon_thumright.gif]

En ja...Ethan en Tania worden binnenkort oudere...ik bedoel niet dat je met 60 oudere bent...maar ze gaan de laatste levensfase 'oudere' intreden :o
Plaats reactie