Frozen Screens (Mystery Sim...Oplossing)

Heb je een 365 dagen project of een ander leuk project met de Sims 4? Laat het dan hier zien.
Plaats reactie
Simmie
Beheerder
Beheerder

Re: Frozen Screens (Fotoshoot)

Bericht door Simmie »

Die spierballen! :shock: :lol:
Maar wel leuk dat deze Simmetjes straks terug te zien zijn in Stapelverliefd en 'in te huren' zijn voor een rollenspel! [new_silly.gif]
Het nieuwe pack biedt nog veel meer opties voor outfits voor een sexy dansje! Ik ben benieuwd welke je gaat kiezen! [tongue3.gif]
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Fotoshoot)

Bericht door Froos »

Ik kon het niet laten met de nieuwe EP 'Stapelverliefd' [new_rofl.gif]

Sommigen herkennen misschien nog de aflevering uit Ethan en Tania dat Parker een dansje deed voor zijn Sylvia. Het ging toen even niet zo goed tussen deze twee, maar op advies van Ethan moest Parker wat extra doen om zijn relatie te redden. Parker studeerde toen een sexy brandweerdansje in [tongue3.gif]

(uit Aflevering 62 'Ethan en Tania' 2014)
Afbeelding
"Oeh lala...wat is dit Parker?" lacht Sylvia.
"Goedenavond. Mijn naam is Parker Langerak en ik kom u redden van de brand" zegt Parker.

En daar ging hij hoor [new_rofl.gif]
Afbeelding
Sylvia schaterde het uit van het lachen :lol:

Nu! 10 jaar later

Afbeelding
Parker is helemaal blij met die verkleedkist :D
Yo sweetie...Er zit nog meer stuff in dat ding man...even proberen man.

Afbeelding
"Froos lieverd, kun je die man van mij eens volwassen laten gedragen?" lacht Sylvia.
"Man? Nee jullie zijn vanaf nu trouwpartners. Man en Vrouw bestaat helaas niet meer in de Sims" vertel ik voorzichtig.
"Huh wat...trouwpartner?!? Ik ben toch getrouwd met Parker. Hij is mijn man" zegt Sylvia.
"Klopt maar die optie heb ik niet meer...sorry" leg ik uit :?

Parker heeft weer een nieuwe outfit aan gedaan :lol:
Afbeelding
"Nou schat. Wat ben je nu weer dan?" vraagt Sylvia.
"Je Butler man...zie je dat niet?...Ik kom het ontbijt brengen...Wil je je eitjes gekookt, gebakken of bevrucht hebben?"
"Parker doe even...." [new_rofl.gif]
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Parker's brandweer dansje)

Bericht door Cloedien »

Haha, de oude klassiekers. Tsja, dan moet je daar nu wel wat mee doen he. We hadden niks anders van je verwacht. [new_silly.gif] Bedankt voor het delen. [tongue3.gif]

Dit keer met een hele verkleedkist zelfs! Als butler staat hem de kleding ook goed. Al is dat misschien te veel kleding. :mrgreen: Leuk gedaan hoor. :lol:

Dat van een trouwpartner wist ik niet. :o Ik snap wel dat Sylvia daarvan schrikt.
Dat is best wel een wijziging. Konden ze daarbij niet ook keuzes opgeven, net zoals bij het voornaamwoord. Is dat sinds deze uitbreiding dan?
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank je Cloedien [5grouphug.gif]
Ja sinds de laatste update ben je dus GEEN Man en Vrouw meer van elkaar, maar trouwpartner [nietgoed.gif]
Ik had graag gezien dat er een keuze was :?

Waarom niet naast Man en Vrouw de optie Trouwpartner als extra [eusa_whistle.gif]

Kleine update: Je kan in het relatiepaneel de sim aanklikken en met de optie 'relatie...' weer man, vrouw of iets anders maken [icon_thumright.gif] (dank je simmie)
Bron
Laatst gewijzigd door Froos op 30 jul 2024, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

[new_rofl.gif] [new_rofl.gif] [new_rofl.gif]
Ik ga stuk [new_silly.gif]

Fijn dat de nieuwe outfits zo in de smaak vallen :mrgreen:
Afbeelding
Klik op de banner om naar mijn site te gaan!
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Hahaha...Ja die Parker dat blijft me er één [new_rofl.gif]

Ik wil hem ook niet kwijt in mijn simsgame...heerlijke sim om mee te spelen [eusa_dance.gif]

Even wat anders!
In mijn zogenaamde simself familie wordt mijn oudste zoon Noud binnenkort jongvolwassen. Ik wil nog snel een fotoshoot doen, voordat Noud het huis uit gaat [eusa_dance.gif]

Afbeelding

Voor de fotoshoot belde ik Daan Dromer, hij is de beroemdste en beste fotograaf van mijn Simsland.
Daan is misschien niet onbekend voor iedereen. Daan was al een personage in de Sims 2. Hij was in Droomzicht een succesvolle schilder maar nu in mijn spel Newcrest een beroemde fotograaf. De beste misschien :lol:

Daan Dromer
Afbeelding
Daan woont trouwens nog steeds in zijn 'Chino Photography Studio' gebouwd door Simmie :lol:

Daan nam ons mee naar De Klippen van Windenburg. Daar is het licht zo mooi zegt hij altijd. Maar wat...huh...?!?
Afbeelding
"Nou Daan we staan in onze pose...komt er nog wat van?" roep ik.
"Wacht even" zegt Daan.
"Voor het eerst zie ik dat zeemonster voorbij zwemmen. Emily heet ze. Dat moet op de foto!" roept Daan.

Knipperdeflits
Afbeelding

Na het zeemonster Emily eindelijk gefotografeerd te hebben gaat het eindelijk beginnen :D

Familie Froos
Afbeelding
Noud, Jessica, Froos en Jesse.

Pappa met zijn zonen Noud en Jesse
Afbeelding

Moeke met haar twee jongens :lol:
Afbeelding
Moeke is Fries voor moeder [tongue3.gif]

Broers Noud en Jesse
Afbeelding
Jesse gaat zijn grote broer echt missen in huis. Hoewel ze heel verschillend zijn van karakter. Ze gaan elkaar missen [crybaby2.gif]

Froos en Jessica [love4.gif]
Afbeelding
Sorry die lijstjes foto's zijn best groot...ga even kijken of ik ze binnenkort kan verkleinen :mrgreen:

Tot zover mijn zogenaamde simself familie [eusa_whistle.gif]
Noud gaat binnenkort op kamers in Britechester. Ben benieuwd hoe dat gaat...toch wel wat bezorgd als vader :lol:
Cloedien
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Re: Frozen Screens (Noud gaat het huis uit)

Bericht door Cloedien »

Leuk hoor zo'n fotoshoot van het gezin! [eusa_dance.gif] Goed gedaan hoor Daan! En die knipperdeflits van Emily, erg bijzonder. :o [new_smile-l.gif]

Alvast gefeliciteerd met Noud! [new_bdaysmile.gif]
Heel veel plezier in Britechester Noud! Het komt vast wel goed. [icon_thumright.gif]
Gaat hij in zijn eentje op kamers, of gaat Sofia ook mee? [eusa_angel.gif]

(Gelukkig is de woningmarkt in Sims-land niet zo erg als hier. [new_rofl.gif] )
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Wat leuk om Emily te zien :lol:

Grappig dat je simselfzoon binnenkort uitvliegt [new_rofl.gif]
Het zijn hele leuke foto's geworden [eusa_dance.gif]
Afbeelding
Froos
Driedubbelspion
Driedubbelspion

Bericht door Froos »

Dank jullie wel [love4.gif]

@Cloedien: Nee. Sofia gaat helaas niet mee naar de universiteit, ze moet namelijk nog een jaartje op de middelbareschool zitten :mrgreen:

Noud en Sofia zijn nog wel steeds samen hoor. Sofia Bjergsen vind ik zo leuk passen bij mijn Noud [tongue3.gif]
Het is echt dikke mik tussen die twee. Noud en Sofia Bjergsen [love4.gif]
Afbeelding

Die twee zijn echt hoteldebotel...hahaha...kan niet fout gaan [new_rofl.gif] [love4.gif]

Noud gaat met zijn twee beste vrienden binnenkort naar de universiteit in Britechester :o
Afbeelding
Dat zijn Lars Groothuis en Joris Tahlmann... [eusa_dance.gif]

(Joris herkennen sommigen misschien nog als één van de Skaterboyz uit mijn 365 dagen project, hij groeit binnenkort ook op tot jongvolwassene ) ;) :lol:
Laatst gewijzigd door Froos op 27 aug 2024, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Deetui
Meesterdief
Meesterdief

Bericht door Deetui »

Leuke foto van Noud en Sofia [love4.gif]
Voelt ergens toch een beetje raar dat zij op de middelbare zit en hij op de universiteit :mrgreen: [new_rofl.gif]

Gaan we Nouds avonturen met Lars en Joris meemaken? 8-)
Afbeelding
Plaats reactie