Hahaha...Ja die Parker dat blijft me er één
Ik wil hem ook niet kwijt in mijn simsgame...heerlijke sim om mee te spelen
Even wat anders!
In mijn zogenaamde simself familie wordt mijn oudste zoon Noud binnenkort jongvolwassen. Ik wil nog snel een fotoshoot doen, voordat Noud het huis uit gaat
Voor de fotoshoot belde ik Daan Dromer, hij is de beroemdste en beste fotograaf van mijn Simsland.
Daan is misschien niet onbekend voor iedereen. Daan was al een personage in de Sims 2. Hij was in Droomzicht een succesvolle schilder maar nu in mijn spel Newcrest een beroemde fotograaf. De beste misschien
Daan Dromer

Daan woont trouwens nog steeds in zijn
'Chino Photography Studio' gebouwd door Simmie
Daan nam ons mee naar De Klippen van Windenburg. Daar is het licht zo mooi zegt hij altijd. Maar wat...huh...?!?

"Nou Daan we staan in onze pose...komt er nog wat van?" roep ik.
"Wacht even" zegt Daan.
"Voor het eerst zie ik dat zeemonster voorbij zwemmen. Emily heet ze. Dat moet op de foto!" roept Daan.
Knipperdeflits
Na het zeemonster Emily eindelijk gefotografeerd te hebben gaat het eindelijk beginnen
Familie Froos

Noud, Jessica, Froos en Jesse.
Pappa met zijn zonen Noud en Jesse
Moeke met haar twee jongens

Moeke is Fries voor moeder
Broers Noud en Jesse

Jesse gaat zijn grote broer echt missen in huis. Hoewel ze heel verschillend zijn van karakter. Ze gaan elkaar missen
Froos en Jessica

Sorry die lijstjes foto's zijn best groot...ga even kijken of ik ze binnenkort kan verkleinen
Tot zover mijn zogenaamde simself familie
Noud gaat binnenkort op kamers in Britechester. Ben benieuwd hoe dat gaat...toch wel wat bezorgd als vader